-Micuto,ce faci aici?
-Dupa cum ști îmi place să colind parcul cu Land,cățelul meu.
Mă aplec și mă joc cu cățelușul. Era la fel de drăguț ca și micuța.
-Pe tine ce te aduce pe aici domnule? Ai venit să iei iar țigări?
-De data asta nu,am avut treabă. Am făcut cum ai zis tu,nu mai fumez.
-Vorbesti serios? Nicio persoană nu m a ascultat până acum. Ești singurul...
-Te am ascultat, pentru că cea ce ai spus era corect. Vreau sa duc o viață lungă.
-Îmi iei înghețată domnule?
-Hai sa stabilim ceva, în fiecare zi,mă aștepți aici în parc,și mergem să luăm înghețată,bine?
-Serios?? Faci asta pentru mine domnule? Îți mulțumesc!
-Da,vreau sa îți văd zâmbetul,pentru că situația ta îmi sună extrem de cunoscut!
Merg alaturi de ea și îi cumpăr îngheață. Văd că ea zâmbește,cea ce îmi aduce și mie zâmbetul pe buze.
Sun Mi
Ajung acasă și mă așez pe scaunul din bucătărie. Mama era acolo și se uită extrem de urat la mine.
-Sun Mi,însfârșit ajungi acasă și tu. Nu mai ai voie să ieși din casă zilele astea. Ști că urmează nunta! Tu pe unde umbli.
-Căsătorește-te tu cu el mama,daca tot ești atât de obsedata. Nu înțelegi că nu îl iubesc. Nu îl suport. E un monstru. Uite,vezi,degetul meu,unde e? Nu mai e,el e cauza.
-Sun Mi ce ai pățit la deget? Nu mai minți,cum sa îți rupă soțul tău degetul ?
-Simplu mama,mi l a rupt,și doare groaznic,nu numai durerea fizică,dar și cea sufletească. Mai ales că ție nu îți pasă.
-Dute in camera ta și nu mai minți,cum sa spui că ți a rupt el degetul!
O iau la fugă și merg direct în camera mea. Aveam nevoie doar de Jungkook în momentul ăsta. Scot hârtia din buzunar și mi-o pun peste piept. O strâng puternic în timp de plâng. Îmi deschid jurnalul și așez foaia acolo,pe o pagina separat. O lipesc și atașez și niste poze cu el luate de pe contul lui de Instagram. Încep să scriu. Despre el as scrie cărți întregi,cu volume nesfârșite, pentru că e omul ce mi a readus zâmbetul după mult timp!
Pagina de jurnal--
"Jungkook...persoana mea.
Lângă el mă simt eu,simt că totul e bine când sunt cu el. Când primesc mesaj de la el ochii îmi lăcrimează de fericire. Timpul pe care îl petrec cu el este cel mai bun. Simt că trăiesc cu adevărat. E omul cu care mi as petrece tot restul vieții. "
Închid jurnalul lăsând o lacrimă deasupra lui. Era singura cale prin care mă pot descărca. Îmi trag plapuma peste cap și adorm fara sa îmi dau seama.
Mă trezesc cu bătăi puternice în ușă. Sar din par și mă uit pe ochiul de la ușă sa vad cine e. Era el,monstrul.
-Vin imediat strig eu mergând în baie
Trebuia să ascund jurnalul undeva, unde nu l ar putea găsi. Îl așez sub oglinda.
-Sun Mi,cât de frumoasă ești azi! Nu îmi oferi un sărut.
Mă uit la el scârbită. Mă apropii și îl sărut pe obraz,un sărut scurt.
-Ce faci aici Tae? Am treabă! Am multe acte de făcut!
-Vreau sa te scot la restaurant diseară,sa luam cina! Ce zici?
-Sa luam cina după tot ce mi ai făcut? Cum sa mănânc cu degetul rupt,cu ochii umflați? Cum Tae, spune-mi tu!
-Esti doar victima Sun Mi! Ști că te iubesc,și nu te as rani nici cu o floare. Am doar mici scăpări,și regret după acea.
-Regrete,regrete,regrete,doar asta a mai rămas! Vin,dar promite-mi că te schimbi, fa-o pentru mine,pentru familia ta,și nu în ultimul rând, pentru tine!
-Te iau diseară la 20. Sa te îmbraci frumos,si sa nu întârzii,ști cât urăsc să aștept.
Îmi pare rău pentru greșelile gramaticale sau de exprimare ❤️
CITEȘTI
ɪᴜʙɪɴᴅ ᴜɴ ᴍᴀғɪᴏᴛ⚊נυиgκοοκ
Romance⚞Totul începe când dintr-un simplu băiat grijuliu Jungkook devine un adevărat mafiot. Kang Sun Mi,fiica familiei Kang,cea mai bogată familie din Coreea este victima principala a bărbatului. Jungkook lucrează pentru Oh Daniel,un coreean-american. ...