𝙀𝙥𝙞𝙡𝙤𝙜

301 21 7
                                    

9 ani mai târziu...

-Niro, ajută-o pe Lily la teme, până termin eu mâncarea!

-Nu vrea mami,m am tot rugat de ea.

-Lily,fa cu Niro, până termină mami treabă,și apoi va ajut eu pe amândouă!

Totul era greu,dar mă descurcam. Lily creste,la fel și Niro. Nu m am așteptat să am o fetiță,însă domnul așa a vrut. Am doua fete sănătoase,și perfecte. Lily seamănă cu tatăl său,este exact la fel. Atat comportamentul cat și înfățișarea.

-Haide fetelor,întârziați la școală! Haide Niro,ieși din mașină!

-Gata mami,mi am luat cărțile! Te iubesc mama mă sărută pe obraz

-Te iubesc mama! Mă sărută și Lily pe obraz

-Succes ursuleți mei la școală! Mami va veni să vă ia! zâmbesc făcându-le cu mâna

O iau la pas și mă uit în jos zâmbind. Fara sa vad mă ciocnesc de un trup. Era un bărbat. Eram mai înalt ca mine. Mă uit în sus și văd că era chiar el,Tae.

-Sun Mi...

Nu arata ca el. Îmbătrânise,și eu o făcusem. Nu mai eram la fel,eram cu totul schimbați.

-Taehyung... Cum de ne întâlnim aici? Ce faci la școală?

-Am adus copii! zâmbește Tu ce faci aici?

-Acelasi lucuri,am adus fetele la școală! Cum mai ești? Nu știam că ai copii!

-O fata și un băiat,gemeni. Dar tu,nu am mai auzit nimic de tine. Cum îți merge? Ai copii,soț?

-Pai,îmi merge bine,da,am doua fete,și da,am sot!

-Serios? Sper sa fiți fericiți!

Nu îi puteam spune despre Jungkook. Nu eram prieteni sa îi povestesc ceva atât de intim.

-Sper pentru tine la fel!

-Stii...cat despre trecutul nostru,îmi pare rău pentru tot...nu mai sunt așa,m am schimbat!

-Ce a fost a fost,acum suntem destul de maturi. Să lăsăm trecutul în spate,sa ne bucuram de viitor! zâmbesc și îl bat pe umăr apoi îmi continui drumul

-Ma bucur că te am văzut Sun Mi! Sper sa fi bine!

-Si eu Tae!

ɪᴜʙɪɴᴅ ᴜɴ ᴍᴀғɪᴏᴛ⚊נυиgκοοκUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum