" යෝජින් ඔයා රෙඩිද ? "
මේකප් රූම් එකට ආපු ඔන්නි කෙනෙක් මට කතා කළා...💜 " දේ !! I'm ready eonni ! "
පුටුවෙන් නැගිටපු මම එයා පස්සෙන් ඇවිද ගෙන ගිහින් නැවතුනේ බැක් ස්ටේජ් එකේ..
" Fighting යෝජින් !!! "
මෙතන හිටපු ගොඩක් දෙනා මම අඳුරන්නෙ නැති වුණත් ඒ හැමෝම වගේ මට සුබ පැතුවා...💜 " හනා , දුල් , සෙත් , Annyeonghaseyo !! ජොනන් Kim Yojin ඉබ්නිදා...!!!!! "
ඩාන්ස් එක ඉවර කරලා මිනිස්සු 500 ක විතර අත්පුඩි හඬ මැද්දේ මම විනාඩියක් විතර ආචාර කරගෙනම හිටියා....
" අපේ දක්ෂ Kim Yojin !!! Kim Taehyung කියන්නෙ ඔයාගෙ ඔප්පා නේද ? "
MC මගෙන් ඇහුවෙ මයික් එක මං දිහාවට දික් කරලා...
එයාගෙ අතින් මයික් එක අරගත්ත මම බැලුවෙ ඔප්පා දිහා....එයා ලස්සනට හිනා වෙලා බලන් ඉන්නෙ අප්පා කෙනෙක් එයාගෙ දරුවා දිහා බලන් ඉන්නවා වගේ...
💜 " ඔප්පා !!! "
මයික් එකට හිමීට මුමුණපු මම එක පාරටම ස්ටේජ් එකින් බැහැලා දුවගෙන ගියේ ඔප්පා ළඟට....ඔප්පා එයාගෙ අත් දෙකම විහිදගෙන මාව තුරුල් කරගන්න මඟ බලාගෙන හිටියා...
💜 " කම්සාමින්දා ඔප්පා !!!!! "
ඔප්පාවත් බදාගෙන මම කීවා...
" අනියෝ !!! යෝජින් මට ආඩම්බරයි ඔයා ගැන... චුකාහේයෝ !!!! (Congrats ) "
මට දැන්නම් ඇඬෙනවා...ඉකිත් ගැහෙනවා...මං ඉතින් බොක්කෙන්ම ඉමෝෂනල් වෙලා හිටියේ...
" යෝජින් !! කෝට් එකේ හොටු ගාල තිබ්බොත්නෙ !!!!! මට තව ෆෝටෝස් ගන්නත් තියෙනවා "
අපෝ කෑවා කෑවා මගෙ ඉමෝෂන් ටික සේරම...පුස්නාප්පයා !! නූඩ්ල්ස් රැල්ලා !!! චොප්ස්ටික් කූරා !!!
YOU ARE READING
Small World ♡ 작은 세상 ♡ [ Completed ]
Fanfictionදෙවියෝ මාව මවන වෙලාවෙ සෝජු බීලලු හිටියේ 😞🌼