5 Prasinky

31 2 0
                                    

Po jídle Se nic zajímavého nedělo takže se přesuneme rovnou do Prasinek ke třem košťatum kam se přátelé rozhodli jít první " Co chteš k pití Gynny ?"zeptal se Blais a Gynny pozvedla obočí"co ?""no tak pozvali jsem tě sem tak ti to i zaplatím ne "řekl "já bych si to klidně koupila sama "vykouzlila usměv který naní zdřejmneě ještě nikdp neviděl "já to koupím co chceš "zeptal se znovu "tak stačí máslový ležák a díky "řekla a Blaise šel obědnat po chvíli přišel hospodský a přinesl jim ležáky a Sušenky na Blaisovi přání Blais zaplatit poděkoval a zakousl se do sušenky "nelíbejte se a ochutnkonečně odejte jsou fakt dobrý "řekl smněrem k Daphné a Theovi těm to bylo ale u pozadí a líbali se dál " Blais má pravdu jste tu na jídle tak se nejeste na vzájem " řekla pravdivě a Daphné se konečně odtáhla a zakřenila se " já nemůžu za to že ty nemáš nikoho s kým by ses mohl líbat a ty slavného Pottera s kterým se nedá ani bavyt "vyplázla na ně jazyk a Gynny skameněla chtěla se z ním rozejít ale nevěděla jak vůbec se o ní nezajímal nikam jí nezval nic ale teď co má jako říct a Bleis ten na tom nebyl omoc líp
"Daphne "napomenula jí Pansy " ale to nic .......výte já já se sním chci rozejít "
Řekla a Blais jakoby se znovu narodil konečně má aspoň málou šanci ale zároveň to na sobě nechtěl dát znát takže se kní přikrčil a obejmul jí a ona se na něj usmála "dík "řekla a taky ho Obejmula " a co ty blaisi máš někohu vyhlédnutého ?"zeptala se a Blais skameněl a zakroutil hlavou přeci jen když se vás holka která se vám líbí zepta zda máte někoho vyhlédnutého tak to je dost divný pocit "tak sorry no "řekla Daph "zýtra zýtra bude ve Zmijozelu party přídeš ? "Zeptal se rozhodně Blais "ano ale první dojdu za Harrym a můžu pozvat Hermelínu ?"řekla a ušklíbla se na Draca "jo Aspoň se Draco nebude tak křenit "zasmál se Theo "půjdem ?"zeptal se a oni se zvedli "kam jdem ?"zeptalase Gynny "co navrhuješ?" Zeptal se Blais "jít za bráchou "řekla a šla smněrem ke krámku jejího bratra "tak jo " řekl a poklusem jí dohnal když vešli Gynny z Blaisem protože (ostatní jsou pomalí )tak se vydali po schodech nahoru a prohlíželi si nové vymoženosti pak si vzala sáček Žvíkaček cvrlikacích v puse " máš vybráno ? " "asi beru tady ty Cvrlikací žvýkačky ...tak jdem ?" Zeptal se a ona přikývla když došli ke kase kde byla celkem fronta "hele koukej kdo přišel"zasmála se když uviděla vcházet Thea z Daphné....."jé ahoj Gynny tak co sis koupila "řekl Gorge když byly na řadě"Gynny tyhle dva pytlíky Cvrlikajících žvýkaček já tady ty Bertíkovy lentilky platit budu já "řekl a Gorge vyzvednul jedno obočí a Gynny se usmála "ahoj Gynny ahoj Blaisi co vy tady "řekla nově přítomná za krámkem Angelina "Dobrý den tady jdem nakupovat "řekla a usmála se "Prosím tě Gynny mimo školu my Nevykej vždyť jsme už skoro příbuzný" upozornila jí "Dobře tak Ahoj " Nashledanou"řekl Znuděně blais a oba se vydali k východu "kam teď " "možna už bych šla do hradu můžem si něco zahrát " a tak se oba vydali do Hradu po cestě si povýdali ale to není tak podstatné "Hele támhle máš Pottera "řekla a přešla k Harrymu"Gynny kde jsi byla a proč s ním ?!"vykřikl "to tě najednou zajímá po tom všem kdy jsi mně naposledy někam pozval kdy jsme naposledy byy spolu ? ...Nevíš protože to bylo asi po válce chápeš to po válce je Říjen ! Nechci být s někým kdo si na mně spomene až když někam jdu s někým jiným . Záleží ti vůbec na mně protože si myslím že kdyby jo tak by jsi třeba někdy přišel ale nepřišel .....JE KONEC "řekla a odešla k Bleisovi sním se pak taky vydala do hradu a už se neotáčela na Zničeného Harryho který se nezmohl ani na slovo .

Rok jako žádný Jiný Kde žijí příběhy. Začni objevovat