Na to se Bleis ale zamračil " a taky miluješ mně "připomněl jí a zasmál se "vy dva běžte někam jinam "řekla jim Daphné znechuceně "Daphninko moje milá běž si za Chytroušem on na tebe určitě čeka " řekl a Gynny se ušklíbla když Daphné zpozorněla zakřenila se otočila se na podpatku a odkráčela si to za pryč pak se Gynny s Bleisem otočili na Grangerku "hele a ty jak to vlastně teď z Dracem máte ?"zeptala se Gynny která už si také zvykla říkat mu jménem "jak to jako myslíš ???""no Chodíte spolu nebo jen Spíte ?" Zeptal se Bleis za ní "A NI JEDNO !!"rozkřičela se a naštvaně oddupala pryč "tos tomu zase dal "svedla to na něj jako vždy Gynny"Gynnervo "řekl a vyzvednul jí do vzduchu a políbil na krk " ,co kdyby jsme jeli o prázdninách na pár dnů navštívit tvou sestru pokud bude chtít?"zeptala se ho. totiž ono jako by bylo 19.12 to znamená že od zýtra jsou prázdniny a to všechny malinko děsilo nebyli smíření s tím že už je první pololetí roku za nimi skoro za nimi . Nejvíce to ovšem děsilo Hermionu a to to že už jen půl roku do OVCE to znamená jen půl roku na učení " klidně " my se podíváme kam že to běžela Naše milovaná Miňonka jak jí z oblibou nazývá Bleis ."Grangerová " ozvalo se chodbou hlasitý Křikot "Malfoy"ušklíbla se na jeho spůsob a napodobila to tak dobře že ani draco by se za to nestiděl " Neškleb se nesluší ti to "řekla pouze a přešel k zrcadlu z Arisetu a zadíval se tam "a co mi sluší ?"ptala se zamyšleně on se vyděsil "nech to plavat " byly v komnatě nejvyšší potřeby. Kam bylo Zrcadlo po válce dáno Hermiona přešla k němu a podívala se taky překvapilo jí když uviděla to co viděla viděla sebe Z rodinou z několika dětmi v dlouhém plášti Z odznakem Ministrině "Co vidíš ?"zeptal se jí když vijeveně hleděla do zrcadla netušila co je její vnitřní přání "Sebe "dostala ze sebe Blonďák zakoulel očima "nečekaně ale ským nebo s čím ?"skusil to znovu ""s dětmi a jsem tam ministrině kouzel"Hermiona se nezmínila o tom že nad ní lítal podivný patron a to překrásná Holubice "Já vidím sebe v zeleným habitu s malím ...(zarazil se ) klukem který má ...(znovu se zarazil)""co má !?"vyptávala se Hermiona "Nebelvýrský plášť "řekl"co že ?"ptala se nechápavě " nevim prostě to vidím "pokrčil rameny "ale ""žádný ale Grangerová prostěto neřeš "řekl a nechal hermionu v přemyšlení po asi půl hodině se hermiona rozhodla dojít si pro něco k jídlu bylo už poledne a ještě nic nepozdřela došla do velké síně a spatřila Gynny a tak si to dupala hned za ní nedošlo jí ale 😂že nešla cestou jako normálně ale šla o kus dál ale to jí došlo až když se usadila vedle Gynny podívala se před sebe kde obvykle sedí Harry a Ron teď tam ale seděla Pansy a to jí vylekalo vedle Pansy seděl Draco a pak byla mezera Gynny seděla sama "hej co tu děláte vy ?"ukázala hermiona Na Pansy z Dracem " my tady sedím.."nedokončila větu Pansy"ale ale kdo mi totu zabral místo !!!"křičel přes celou velehalu bleise co seděl vedle Gynny "ale ne to je naše minonka "usmál se na ní a hermiona Vyskočila "merline co tady dělám..za to může Gynny "svedla to na svou spolukolejnici "hej ""no jsi hrozně podobná svému bratrovi vidim oranžovou hlavu tak du za ní "to se naní ale Gynny dotčeně podívala a přitulila se k Bleisovi "sedni si sem uvolnila pansy místo mezi ní a dracem hermiona chvíli váhala ale poté se vidala na druhou stranu a usadila se k dracovi a pansy nenápadně se ale přisunula blíž k Dracovi přeci jen se té zmijozelky trochu bála O Dracovi už zjistila že by ženě neublížil a že v ní přeci jen má trochu záliby jak se říká " co je nového ?" Zeptala se Gynny " tvůj bratr (ukázala na gynny )podvedl Levanduli z Hannah a proto se v tuhle chvíli nebaví už ajni z Herrym jelikož ten se včera z Hannah Rozešel a poté co se sní rozešel se vyspala z Ronem který ale chodí právě s Levnadulí kterou pry viděli z Emilem "vydechla Hermiona Draco Pansy Gynny i Daphné sedíci kus od nich s Theodorem vykulili oči"kdo je Emil ?"ptal se nechápavě Bleis ale. Vypadalo to že mu nikdo nehodlal odpověďet "Odky se Grengerová zajímá o Emila ?a vlastně odkdy se vůbec zajímá o to ským kdo podvedl koho ?" Ptal se nechápavě Draco " náhodou taky vím že Harry se teď baví Z Nevilem a Lenkou a Nevil za dva dny má přesně rok ...od toho co mu umřela Babička "řekla " Hermiono stebe se stala Drbna "konstatovala Gynny "Máš pravdu Gynnulinko "políbil jí na tvář bleis "no tak to bych ráda obhájila tím že tyhle drby mám od Anastasie Kynksleyové z Šestého Ročníku "řekla a dala ruce v bok najednou ale jejich hádky Přerušila Meggonagalová "
ČTEŠ
Rok jako žádný Jiný
FanficKdyž Lili Potterová Mohla poznat PRAVOU STRÁNKU Jamese Pottera proč by nemohla Hermiona nemohla poznat pravou stránku zmijozelského Prince Draca Malfoye ?A proč by se jim do toho jako vždy nemohl míchat Bleis Zabíni , Theodor Nott Pansy Parkinsnová...