"jdeme pojď "vzala Herm za ruku, koukla se ke zmijozelskému stolu a pak Odešla ze dveří a za nimi zatočila a stoupla si za dveře a čekala s prstem na puse pochvíli k nim přišla jejich oblíbená no spíš Gynny oblíbená sebranka "ahoj holky tak jdem ?"zeptal se "kam ??"zeptala se netušícně Herm "tys jí to neřekl Draco ?"zeptala se Pansy "ne ""tak to je jedno jdeme k nám na párty" řekla Pans a Hermioně to kupodivu bylo úplně jedno a vydala se za nimi Gynny se bourala a byla dobrých 10 metrů dál koukala se na zem a přemýšlela "nad čím přemýšlíš Gynny "řekl ten jehoš jméno nesmýte vyslovit dobře smíme ale což přehodil svojí ruku přes ramena gynny"nad vším možným "odvětila "tak to jo a přemýšlíš i na demnou ?"řekl a zaujatě si prohlédl gynny a čekal na odpověď "taky snažím se přijít na to proč más o mně zájem ..jestli to teda ještě platí a nebylo to chvilkové"dodala" to rozhodně není a ja ti prozradím proč "políbil jí s usmál se " Jsi ta nejlepší a Nejhezčí dívka co se kdy narodila "řekl a podíval se naní skoumavím pohledem "dík " špitla a z ostra se mu podívala do očí......" Tak a jsme tu "Řekl Dean který se zjevil kdo ví kde když vešli nemohli si nevšimnout že židle křesla a stolu jsou posunuty ke stráně ale zároveň jsou namýřené tak aby se nanich dalo sedět a koukat na ostatní vedle krbu byl vykouzlený vyšší stolek na kterém byli různé věci k jídlu atd vůbec nebyly na jídle vůbec ne no což po asi hodině kdy už byly všichni celkem opilí ....Gynny se zezadu přikradla k Blaisovi a vyskočila mu na ramena on jí sice pohotově chytl za nohy ale bylo vidět že je mu dost nepříjemné když mu Opilá holka jen tak z ničeho nic vyskočí na ramena sice tu holku bláznivě miloval ale i tak podíval se na ní" Gynny ty jsi krásná i když jsi.."nedořekl protože ho silně políbila a on vykulila oči "Gynny ty jsi vážně dost zlitá co tak schválně řekni mi co máš ráda "samozřejmě že tušil že řekne Fanfrpál nebo nějaký předmnět ale to co řekla to nikdo nečekal "tebe miláčku "Blais Vytřeštil oči co že to řekla stejně tak se tvářil Draco stojící vedle a Theodor ,Daphné se jen usmála " co si říkala" zeptal se opatrně "že tě mám Ráda a to né jako kamaráda a taky mám ráda Bylinkářství"tak to už všichni poznali že z ní mluví alkohol a né ona sama protože Wysliyovic děvče bylinkářství nesnášela Blais jí chytl za ruku a táhl jí nahoru do své ložnice kde jí hodlal nechat spát ale když přišli do pokoje Gynny něják nepochopila Že má jít spát a dychtivě přilepila Blaise ke zdi a líbala ho když se oslepila chytil jí za paži a uložil jí do postele když už Gynny ležela zatáhla Blaise za ruku a udělala na Blaise Psí oči Blais prokroutil oči Ale lehl si vedle ní ona spokojeně zavřela oči a jelikož byla dosti opilá hned usla Blais jen tak koukal na Strop a přemýšlel o životě a nad tím zda z ní opravdu mluvil Alkohol nebo jestli ho opravdu miluje nakonec myšlenky ukončil tím že se jí zeptá zýtra ...ráno Gynny se právě probudila a protáhla se když tu cítila něčí ruku a vyděsila se " Co tady děláš ?"Vyjekla "spěte a nekřičte "řekl Theodor "Ááa kde to sem "vykřikla když zaslechla hlas Thea a ten přes sebe znechuceně hodil polštář " Gynny ty jsi vzhůru ......(Gynny se otočila na Blaise )no včera večer jsi byla tak na mol že jsme se rozhodli ti někde ustlat ty jsi chtěla sem tak jsem tě sem donesl a ty jsi namně udělala Psí oči abych nikam nechodil tak jsem si teda lehl a jelikož ty jsi usnula po dvou minutách tak už jsi nic neprovedla"řekla a posadil se "...a neřekla jsem něco... ""No když jsem skoušel zda jsi hodně opilá tak jsem se tě zeptal co máš ráda čekal jsem že řekneš Fanfrpál nebo nějaký předmnět ale ty .....""řekla jsi že máš ráda Blaise a né jen jako kamaráda pak si ho políbila a to s takovou vervou že jsme čekali co ještě s tebou ten Alkohol neudělalá "dopověděla Daphné z Theodorovi postele to výte no Dívčí ložnice jsou daleko :)Gynny zrudlý až za ušima otočila se na Blaise a omluvně se na něj podívala on nasadil usměv a přisedl si blíž k Gynny a obejmul jí Gynny se k Blaisovi přitulila "tak co bude ?!"křikla na ně Daphné Theo se naní nešťastně podíval a políbil jí zdřejmně aby neřvala "ginulineč.."nedořekl to už ho totiž Gynny zase políbila pochvíli se od sebe odtáhli kvůli nedostatku vzduchu Oba byli červení Jak rajčata Gynny se zbarvila do barvy její koleje no a Bleis ten taky a korát že nebyl zelenej ale červenej 😂 Gynny si položila hlavu na jeho rameno a přemýšlela už zase to je až nezdraví tolik přemýšlet ale teď přemýšlela nad tím co je za den když jí to došlo vyskočila ,a upěla při bolesti hlavy "sedej "řekl a přitáhl si jí k sobě "počkej tu jdu za dracoušem on ti dá nějakÿ lék na bolení hlavinky "pohladil Gynny a ta mu lehla na hduď "tak ale rychle "přikázala mu a odvalila se Blais se zvedl a odešel hledat Draca nebylo to příliš těžké protože ležel na pohovce v obýváku kus dál ležela Láskorádová s Hermionou kdo vý jak se tam dostala Lenka ? no možná Merlin . když Blais přispěchal k Dracovi schodil ho s pohovky byl si jistý že ho to zbudí a taky že jo"dej mi ten lektvar na kocovinu "řekl v klidu a Draco se jen lině otočil "v skříni "a tak taky Blais udělal odešel a v Dracově skříni začal kramařit a vyndal láhev a přisedl si k Gynny ta se napila láhve a usmálase "díky "řekla a znovu položila hlavu na jeho rameno "tak dělejte za čtvrt hodiny máme Jasnovidectví"okřikla je Daphné a když se na ní Gynny ledabyle koukla stylem dej pokoj ,vzala Theodora za ruku a odešla z místnosti V místnosti tím pádem zůstala jen Gynny s Blaisem Gynny nanic nečekala a sedla si na Blaise a líbala ho Blais ale nechtěl přijít pozdě na hodinu a tak se hrubě odpojil "musíme na hodinu plamíneku "
ČTEŠ
Rok jako žádný Jiný
FanfictionKdyž Lili Potterová Mohla poznat PRAVOU STRÁNKU Jamese Pottera proč by nemohla Hermiona nemohla poznat pravou stránku zmijozelského Prince Draca Malfoye ?A proč by se jim do toho jako vždy nemohl míchat Bleis Zabíni , Theodor Nott Pansy Parkinsnová...