16 Všechny kousky srdce

16 1 0
                                    

"Mama " zavolala Malá  Cathia Natasha a její sestra  Jennifer Isobel se naní podívala   "ano zlatíčko " "šíšovna " řekla a otočila se dokola a vyskočila . jsou jí přes tři roky stejně tak její sestře (dvojčeti) dívky byli na svůj nízký věk velice šikovné a Estelle na ně byla moc  pyšná. vzala Natašu a zatočila s ní ve vzduchu a stejně tak vzlala i Jenifer "vy jste moje šikovné holčičky"usmála se na holčičky "Esttele ?"volal Z vedlejší místnosti "ano  co se děje Mancolme ?"zavolala na strýce " Jsi Připravená ?""na co ?" Řekla a přišla za ním on na nic nečekal a otevřel vchodové dveře ve kterých stála její matka " zavři "řekla a chtěla odejít spět do vedlejší místnosti "Este Prosím poslouchej mně " řekla  "jestli mi už vysvětlíš proč jsi mně opustila "otočila se "je to složitější než si myslíš " "hm takže neřekneš "Zakroutila hlavou " mami kdo to je ? "Zeptala se Jenifer " to to nikdo " zakoktala se její matka Holčička se postavila a došla k paní "vás sem nekoukala "(tím myslela neviděla )"to proto že jsem byla pryč "usmála se na malou holčinu " Dobře Estelle Vysvětlím ti to " podívala se spět na Dceru "pudete sem ?"zeptala se Natasha a zavřela dveře " můžu ?" Zeptala se znovu smněrem k Estelle ta kývla hlavou a šla do kuchyně sedla si ke stolu " to jsou tvé dcery ?" "Ano "řekla pouze "dobře k věci ...Z Tvým otcem jsem se poznala  o mé cestě do Skotska  On mně ...miloval ale já jeho ne ....pořád jsem milovala .... No to je jednu chvíli se mi líbil a chtěla jsem zapomenout na vše ostatní a když jsem se dozvěděla že s ním čekám tebe Byla jsem .. šťastná ale zároveň nešťastná chtěla jsem dceru ale ne sním akdyž mi poslali nabýtku do Bradavic prostě jsem příjmula byla jsem nešťastná a když jsem zjistila že mně ještě ke všemu podvádí   odjela jsem .mnohokrát jsem si to vyčítala . mnohokrát jsem tě jako malou navštívila což si určitě nepamatuješ ... omlouvám se vým že mi asi nedokážež odpustit a ani to nechci chci jen abys mně pochopila"řekla a dívala se jí do očí " ale  proč proč jsi mi poslala ten dopis vždyť jsi mně nechala u Mudly promiň strejdo    ale jak jsi mohla vědět že se nebudu chtít kouzel vzdát že vůbec budu mít talent ""poznala jsem to na tobě hned jak jsi se narodila mrzelo mně když jsi nechtěla do Bradavic byla jsem z toho hrozně. Špatná zařídila jsem ti od kamarádky Floriny aby jsi mněla výuku aspoň nějakou " usmála se " Ale ale ..." propukla v pláč slabý ale pláč Minerva jí chtěla utěšit ale Estelle jí mírně odstrčila  pak se uklidnila a zvážnila "Jak jses mněla ?"zeptala se "Dobře Estelle ale to že nejsem s tebou mně ničilo ......Kde mají Tátu ?" Zeptala se a mířila tím na holčičky vykukující za dveřmi abych je trošku Popsala jsou Jednovaječná dvojčata tím pádem jsou obě totožné rovné Hnědovlasé z Hnědými oříškovými oči pomněrně Vysoké Takových 75-80 cm  ."na Moři je námořník "Usmála se Estelle .

"Theodore Co je to tu za drby že sis začal z Astorrií !!" Křičela po celém hradu Daphne a hledala Thea "Theodore Notte Máš Problém"křičela  Pansy " Ááá tady je Pán " řekla Daphne a vypadala jak ďábel  Vzali z Pansy Theodora vyděšeného k smrti do vnitř volné místnosti posadili ho na židli "co sem proč." "Mlč mi se ptáme ty odpovídáš "oznámila Daphné " Kdy si se naposledy viděl z Astorrií " "no Včera Večer " řekl nechápavě A Daphné se ublíženě zamračila " A to si tvrdil že se budeš učit " zamračila se "Pil si včera a popravdě "" no trochu jo " "Debile "řekla Daphné a odešla " jsi nechutnéj Notte " odfrkla si Pansy a taky odešla a nechala Svázaného Thea v prázné učebně "do pr**** " rozesmutněl Theo  Pansy právě běžela k Nebelvýrské věži zjistit jestli se tam Daphne neschovává v polovině schodů si ale uvědomila že bi tam asi nešla vydala se tedy spět smněrem ke Zmijozelu a když uviděla Gynny z Blaisem běžela za nimi " máte s tím  něco společného ?"podívala se na ně ' jako s tím že Parvati povídala Hermioně Ta mně a Daphne  ta tobě  ....ale ne nemáme "zasmála se Pansy si jí podezíravě prohlédla "ne fakt né Pansy"řekl Blais a s Gynny odešli  Psnsy ss vidala úplně jiným směrem a to na snídani dnes je bohužel úterý což není zrovna Pansyn oblíbený den nemjěla dobrou náladu a ani se jí nedivím zamračeně provházela místnosti hradu a propalovala podlahu pohledem "blbec jeden" brblala si pod nosem a nekoukala před sebe ccházela právě na schody které před půl minutou odlítli což znamená že vcházrla do prázdnoty "pozor !"vykřikl s chytil jí "no ne samotný Harry Potter a zachranuje bezbranou Zmijozelku "neodpustila si "dobře možná nejsem tvůj typ ... ale proč mně nedáš šanci Pansy""prostě to nejde Harry jsi Harry Potter a já co jsem já jen zmijozelka co stála na špatné straně chápeš ty jsi stál na té dobré zachránil nás před ty víš kým a já já stála a nic neudělala a ni jsem se neodhodlala přijít na závěrečnou bitvu byla jsem pryč chápeš ?"podívala se na chudáka nechápavého Harry ho a pak stoupila na už stojící schody "ale já já tě miluju Pans "řekl a pansy se rozběhla "promiň"řekla ještě a vešla do velké síně byla celá udýchaná a zničená nechtěla mu lámat srdce ale musela prostě cítila že uďelala dobře sedla si na druhý konec Stolu než seděli normálně a zabořila hlavu do světa nesmyslného  Přemýšlení "jsi v pohodě ?" Zeptala se Sára Pansy když jí našla né že bi jí hledala jen seděla kus od ní "ne ale to je jedno řekni pro...no to je jedno Řekni jim že mi je špatně ať mně neotravujou a Hermioně ať de najít Pottera "řekla a Sára odešla Pansy si přesedla na druhou stranu stolu aby se nemohla potkat z vyčítavími pohledy kohokoliv. Prostě jen seděla a dloubala se v Kaši " ahoj pansy""co si nepochopil na tom že mně máš nechat "řekla a bez dalšího slova odešla všechny pohledy se samozřejmě stočili k ní doletěl k ní Patron a oběhl jí do kola trochu se lekla a nestihla se ani podívat koho že patron to je .

Rok jako žádný Jiný Kde žijí příběhy. Začni objevovat