24.Odjezd domů

13 1 0
                                    

"Co zas Grangerová""tak zaprvé myslela jsem že už mi konečně přestaneš říkat Grengerová ""tak to jsi myslela špatně navíc vždyť se tak jmenuješ a ty my taky říkáš Malfoy a né Draco "Skočil jí do řeči "Ale já ti tak říkám jenom před nimi přece "rozčilovala se když si nandava Sukni Už nasobě deku nemněla takže mněl Draco přímý výhled na její odhalené nohy "a nečum tak "upozornila ho načemž se zamračil a pak ušklíbl "včera ti to nevadilo Hermiono "schválně jí nazval hermiono a doufal že to zafunguje tak jak si přal .A přesně tak se stalo hermiona naněj upoutala svou narůžovělou  tvář "ty jsi taky nevypadal zrovna nespokojeně DRACO " pokusila se oplatit mu narážku "A ty jsi vypadala jako Princezna "řekl a už se nezvládl ovládat a přiblížil se kní tak jako včera pokusil se jí políbit ona polibek prohloubila ale pak se odpojila "musíme na snídani "zašeptala s čelem opřeným oto jeho on jí chytil za boky a ušklíbl se "nikam nemusíme" řekl políbil jí na krk " jsi jen moje Grangerová " zašeptal když se oddála jeho polibkům ona to už radši nekomentovala .

"hele nepříjde vám divný že jsme kus od velký síně a ty dva nikde ?"ptala se Pansy která se kním přidala "ne nejspíš jí jen Draco pomáhá s ..no s oblíkáním asi ne "zasmál se nad představou Draca jak oblíká tehle knihomolce Sukni "upřímně si myslím že jí spíš slíká "konstatoval Theo "Theo "okřikla ho Gynny která podlouhé době slezla z Bleisovích zad protože si stěžoval že je těžká a že ho bolej Záda .
"Neviděli jste někde Hermionu ?"přišel k ním Harry s Ronem . Harry pohledem skenoval Pansyny Kostkaté šaty na ramínkách  pod kterými mněla krátké tričko " no viděli ale být tebou Harry  tak bych tam nechodil"upozornil ho Bleis " Proč ?" "no to už je její tajemství" řekl a Harry se dal do pohybu spolu se zbytkem skupinky Ron se Coural a nasupeňe koukal na svojí sestru držící se za ruku se Zabínim"co máte vlastně v plánu na Silvestra?"Otočil se na Harryho s Ronem Bleis Ron jen zakoulel očima  .Bleis s Gynny totiž o prázdninách mají Na pár dnů navštívit  Doupě  stejně jako Ron,Harry a Hermiona nebo té to spíše chtěli Nabídnout ale netušili že ta má momentálně jiné plány .O Gynny a Bleisovy to ale zatím nikdo nevěděl nebo takhle věděl ale né oficiálně ."nic moc asi budeme v Doupěti jako celé prázdniny" odpověděl Harry "tak radši přijeďte k nám Bude tam taková menší oslavička🤩"oznámil jim bleis s radostí v hlase"a kdo tam bude ?""No samozřejmě že tam bude i tvoje milá Harry neboj "pošeptal mu bleis do ucha a Harry dostal růžový nádech obličeje a rači mlčel Pansy si zrovna povídala z Gynny takže dejme tomu že Bleisovo nepříliš tiché šeptání neslyšel .Vešly do velké síně a podívala se okolo místo čtyřech stolů byl v místnosti  pouze jeden původně to úplně nechápali .

    Ale když na ně mávl Nevil sedící vedle Lenky a Susan Bonesové ,Hannah a Parvaty s Padmou .Přisedli si knim Gynny s Pansy,Bleis, Daphné ,Harry Ron sice chvíli váhal ale nakonec si přeci jen přisedl naproti nim. Neustále se ale mračil a jen se pustil do jídla naprosto ignoroval ostatní.Gynny na něj pohoršeně koukala a položila hlavu na Bleisovo rameno ."už se těšíš co ?"zašeptala skoro neslišně u jeho ucha "no hrozně Gynny"řekl z nádechem ironie a dal jí pusu na tvář."Hele kdo přišel " řekla  nahlas Daphné "Přeci jen jí oblékl "zasmál se Theo a Bleis opatrně pootočil hlavu aby nehnul s Gynny která mněla zavřené oči a zabíjela svou mysl Nesmyslnými myšlenky.,Draco se trochu zděsil když neviděl svůj stůl ale vydal se po boku Hermiony s Růžovými ruměnci  na tvářích Draco se naní podíval a upravil jí sukni pak se zadíval na její krk kde se rýsoval obrys jeho rtů zřejmě si potřeboval něco dokázat "máš tady něco "ukázal jí s úšklebkem na tváři onen utvar na krku Hermiona se naněj zamračila a vydala se k přítelkyním ke stolu .Vyhrnula si rolák u svetru a sedla si ."Nevile přijedete s Lenkouna silvestra ?pro vas samozdřejmně pozvání platí taky "usmál se Bleis na dvě mrzimorky dvě havraspárky a jednu Nebelvýrku s jedním Nebelvírem ." rádi viť ?"usmál se Nevil na Lenku ta se usmála "Ano rádi"

"bleisi musíme se přemístit až ty tři nikde neuvidíme "pošeptala mu oba stali před Nádražím  Kingscros za jedním s podloubních Sloupů rozloučili se s přáteli které našli a utekly pryč se přemístit .
 
   "Grangero""neříkej mi tak !"vyjela na něj "jojo v klidu Herm "pokusil se jí  uklidnit ona ale rozhodně nevypadala o moc lépe křenila se od ucha k uchu ."Promiň "upřímně se na ní podíval ona k němu vzhlédla "Dobrý"On se naní usmál z novu a Dal jí pusu na krk "Dobrý"usmála se na něj taky "Pojedeš teda na pár dní ke mně ?""Ráda "usmala se "Budu aspoň dva dny v doupěti pak za tebou přijedu a bude tam tvoje Maminka?"Zeptala se "ano ale ještě to neví ""ty jsi jí to furt neřek !"vykřikla dnes sejí nálady střídali jak Barvy podia na diskotéce ."ne neřekl protože jsem s ní nemluvil " "ale Draco je to tvoje maminka musíš jí Psát "vynadala mu "jo furt "řekl otráveně

"Musím tě ale upozornit že Máma je docela ..""ja znám tvojí mamu Gynny ""ale neznáš jí po válce "Sklopila obličej  k zemi

Rok jako žádný Jiný Kde žijí příběhy. Začni objevovat