33. Bleisuv Špatný nápad

11 2 0
                                    

"Ginny co to"řekl a až pak si uvědomil že se Ginny chce vykrást a podívat se na jeden ze svých dárků dole pod stromečkem on jí ale těsně před odchodem zezadu zmáčknul Boky což Ginny jak přesně věděl rozohnilo x"tak ty takhle "chytnul jí za boky a zvedl jí nad zem donesl si jí až na postel.

"Včera jsme to možná trochu přehnali nemyslíš" zeptala se rozespalá Hermiona Draca "ty jsi to přehnala "oznâmil jí a dělal že je naprosto v pořádku doopravdy se ale točil jak kolotoč vykoukla z postele a z nočního stolku vyndal ddvě lahvičky jednu do sebe vyklopil hned a druhou podal Hermioně ta se neochotně napila a zakřenila se opravdu to přehnali Hermiona se už dlouho takhle neožrala což taky není čemu se divit u Hermiony která tuto praktiku Oslavy practikuje pouze výjimečně, Vlastně skoro nikdy
"Snídani ?"zeptal se tónem který u něj neznala podívala se na něj a rozesmála se tím svím pronikavým tónem což Draco vůbec nechápal "co ?""jsi si jistý že jsem tady ožralá já ?"zeptala se a z očí jí vytrisklo pár slz smála se do té doby než jí draco svalil spátky do lehu uvědomil si totiž co je špatně. Byl totiž jaksy rozcuchán mněl ve vlasech barvu včera večer byly v Baru kde nějací mudlové po všech přítomných stříkaly spreje na vlasy a Draca si jaksi oblíbili a tak mu udělaly učes hodný devatenáctého století nejen že mu jským si sprejem udělaly ofinu takymu oholili zadní čast hlavy a mněl tak tak trochu mulet a vypadal doslova jako dort přední část byla růžová a zadní červenozelenomodrožlutá a byl tak taková chodící duha 🌈 Hermiona mněla pouze v některých místech vlasu odstíny tmavě růžové .Draco přehodil přes Hermionu peřinu a odběhl do koupelny nedaleko jejich pokoje to by ale nebyl Draco aby nepotkal svojí matkz Ta naněj vyděšeně hleděla z otev4enou pusou a pokusila se o hlásku "Draco "nezmohla se na nic víc "mami já to vysvětlím "podrbal se ve vlasech "Že mu to sluší Paní Malfoyová? mimochodem dobré ráno "řekla Hermiona a nutila se nesmát to už to ale Narcissa nevidržela a smála se stejným způsobem jako Hermiona před chvílí"Dobré netušila jsemm že hodlá tě mého syna až takto změnit "řekla a dustojně se usmála "ale máte to ode mne schváleno "dodala a skryla cukání koutku pak si ale prohlídla autfity dvou společníku Hermiona mněla vytahanè Draco o tryko sotva pod zadek a Draco pouze kraťasy .Opustila proto rači místnost a dále se tímto zvláštním jevem nezabývala ."Hermiono koukám že špatně už ti není tak my pojď pomoct to smýt "řekl a Hermiona nespokojená s tím že si to chce s mít nakráčela do koupelny a Pomocí natáček které se tam vzaly kdoví kde mu vlasy vrátila SKORO do původního stavu růžový předek mu nechala."Měly by jsme na tu snídani "řekla pochvíli bylo totiž něco okolo desáté a oni se jen tak povalovali během deseti minut byly oba oblečení ve aspoň trochu svátečním Hermiona mněla jednoduchou červenou sukni a černou mikinu a Draco Zelený svetr a společenské kalhoty černé barvy "no že žijete ...máte návštěvu"řekla Narcissa když došli do obývacího pokoje překvapila je přítomnost hned několika jejich přátel Theodor s Daphne Bleis s Ginny, Nevil s Lenkou Lily dokonce i Weasleyem ještě asi sedm méňe podsatných lidí jako Goil a Milicinet kteří beztak přišli jen kvůli jídlu .A to mně podržte dokonce i ty dva hledaní což ty dva asi překvapilo nejvíce.
"Co ví tady ?"zeptala se první schopná slova Hermiona s nechápavím výrazem "rozhodli jsme se vás navštívit a tady Narcissa to nevadilo tak jsem vzal ještě pár dalších lidí."Pansy tebe jsem dlouho neviděl "ušklíbl se Draco na svou dlouholetou kamarádku "já tebe taky ne "oplatila mu ušklebek Draco to ignoroval a přešel k svému příteli"Příště bych ocenil kdyby jsi se mně první aspoň zeptal až. Budeš zase u mně doma pořàdat pařbu "

Rok jako žádný Jiný Kde žijí příběhy. Začni objevovat