8 Strach

31 2 0
                                    

V pátek (gynny skrýva jakýkoliv vztah s Blaisem skryla to i před Hermelínou )
"Těšís se na Zýtřek ? "Zeptala se Hermiona Gynny když seděli na postelích a povýdali si ", proč bych měla ?" Zeptala se nic nezušící Gynny aš na Rande na které byla v Neděli pozvaná nemněla nic v plánu její prozatím Kamarád Blais stejně jako ona sevevíc tajil že se z těžkou baví nebo takhle tajili to jen před nebelvýrskými. Hermioně řekla že je naní Blais velký blázen A že kdyby s někým byla řekla by jí to Gynny ovšem věděla že si teď musí dávat pozor aby je neprokoukla ani Pansy nano Astoria či někdo takový -nic proti nim - byl sice večer ale Gynny se rozhodla že se vydá do temných chodeb hradu a proskoumal prázné učebny" Cože ty jsi zapomněla je Hrací večer !!!" "Ach tak " ... řekla a vstala"jdu na chodbu " řekla kamarádce "jej když deš ven vezmeš za mně hlítku prosím dnes jsem totálně mrtvá " poprosila Hermiona Gynny jí to jako vždy odkejvala a vydala se na chodbu .... když čekala na schodiště zaslechla Vzlikot a tak se vydala za ním vyděla na lavičce u učebny Formulí dívku která byla v tmavé hnědé Bundy která byla byla ošuntěltělá a dosti stará dívka mněla světle hnědé vlasy (obrázek nahoře), mladšího věku co Gynny zaujalo ,to že mněla náhrdelník s nápisem Sarah "neplač"klekla si k ní Gynny "proč pláčeš ?"ptala se jí dal a hladila jí po zádech dívka dlouho neodpovídala"neboj já to nikomu neřeknu věřmi chci ti pomoct ... mimochodem jmenuju se Gynny " řekla a dívka k ní vzhlédla " ta Gynny Wýsleyová ?" zeptala se tentokrát Sarah a Gynny Kývla " ano ale teď mi pověs proč brečíš a jak se jmenuješ ? ?" Dívka vzhlédla k Gynny a snažila se zjistit zda jí to říct může pochvíli se rozhodla " Jmenuju se Sarah Dejvinsová moje sestra Jessica to kvůli ní ....(odmlčela se) Ona ona je v ..Kruvalu a já já mně chybí chybí já já jí neviděla už přes 4 roky a ona mi ani neodepisuje bojímse ....o ní že že ona ona totiž já já já nevím"propadla znovu v pláč "Nebreč .."řekla a Znovu jí objala "výs co Zajdu za paní ředitelkou a domluvím se s ní a společně jí navštívíme co ty na to ?" Vzhlédla k ní a obejmula jí "dobře "řekla pouze " a teď už pojď do vedutě na kolej ..do jaké chodíš ?"usmálase Gynny "no ...Zmijozel "řekla zamračeně " a proč jsi stoho tak špatná" řekla když procházeli chodbami "no najsen úplně hrdá na to že jsem právě v této kolejí "" to teda nevím proč náhodou ve Zmijozelu jsou moc fajn lidi "řekla PP tak zasněně " tazala se jí Sára " nene vžyť ale jo ale nikomu to neříkej zrovna v Neděli máme Schůzku ale nikdo krom Daph to neví""řeknu ti to takhle nemám komu to říct já se tu bavím Jenom s Elvírou a Lindou z Mrzimoru a to jen kvůli tomu abych mněla někoho do dvojice na Lektvary "řekla upřímně a zasmála se Gynny byla šťastná když se smála bylo jí jí líto byli už v Chodbě kde se nachází Zmijozel Gynny s Sárou stali přád vchodem "tak dál už musís sama "řekla Gynny" nemusím "řekla a zatáhla Gynny do společenské místnosti hnet jak vešli všichni na ně upřeli pohledy teda všichni spíš Blais Theodor a Draco "Co vy tady děláte takhle v noci a vůbec co ty tady děláš "zeptal se s úšklebkem Draco smněrem k Gynny " ...no " Řekla Gynny a Blais na ní mrknul načemž ona trochu zčervenala a mávla na něj načemž on dělal jakoby nic Draco se n a se na Blaise nevěřícně koukal nevěděl co dělá nebo proč to dělá divil se tomu proč sem ty dvě vůbec přišli " a ty ?" Zeptal se Theo "já tady bydlím už Pět let "řekla a vysloužila si tak usmněv od Gynny " JÁ ...J..Á j..í se....m ve....du ""hele to je ale zvláštní že takhle koktáš protože když jsem setě venku vyptávala na to jestli máš něco z Zabínim tak si nekoktala "řekla a Gynny jí propálila pohledem A dala jí ruku před pusu pak se jen omluvně podívala na Blaise "hele já už musím jít mám hlítku místo hermelíny "řekla jakoby se nechumelilo a utekla od nechápavého Draca Usměvavého Thea a Smnějícíse Sáru A vyjeveného Blaise "zdřejmně jsi se zapomněl zmínit co "zaslechla ještě Draca a pak už doopravdy zmizela Gynny utíkala co jí nohy stačili když to uviděla onu lavičku přes kterou se s Blaisem více sblížila Sedla si tam a zavřeal oči "už zase Gynny to chceš zase spát u mně nebo co jako takhle mně by to nevadilo " zasmál se a šel k ní sednul si vedle ní Gynny jen otevřela oči a vzhlédla k němu "výš Gynulín upřímně mám tě moc rád a nic si nedělej z toho že uš to ví dracouš s Chytroušem stejně by to zjístili "řekla a usmálase Gynny se k němu přisunula a teď už byla na něm namáčklá otočila se na bok a Blais nanic nečekal a políbil jí takhle vypadá doopravdy zábavná Hlýdka . Blais Dracovi řekl že jsou Kamarádi a že se teď hodně zblížili .

Rok jako žádný Jiný Kde žijí příběhy. Začni objevovat