usmívala se a pak se k němu otočila .zůstali jako jediní v obývací místnosti a leželi na gauči u televize ano pan Weasley sprovoznil televizi z Hermininou a Harryho pomocí zapojili ten to stroj do elektřiny o které ani nevěděli že je v tom to domě "Pansy jsi okouzlující "na to se Pansy jen usmála a lépe si lehla na jeho rameno bylo mezi tolik té příjemné elektřiny že se div televize nevzbouřila Poslouchali vzájemně bijící tlukot srdcí až Pansy v tom usnula .Harry pochvíli usnul stejně jako Pansy a tak tama tak spinkalo .
~~
"Dobré ráno Princezno "otočil se z jednoho boku na druhý Bleis "Hmm"Vídala zvuk který není slovy popsatelný Bleis pochopil tento záměr svím spůsobem přisunul se totiž ještě blíž a obejmul svou přítelkyni "Výš Gynny já tě tak hrozně moc miluju .Jsem tak rád že jsem s tebou a doufám že to tak dlouho zůstane chtěl bych totiž i posmrtný život trávit s tebou .Nikoho jiného nemiluju tak jako tebe "usmál se byli od sebe hlavami jen pár centimetrů a překvapivě ten kdo jejich rty spojil nebyl Bleis "To já přece taky "řekla a znovu ho políbila tak dychtivě a zároveň tak něžně "Už by jsme měli vstávat Ginolko""bože ZABINI co to je zase za jméno ""no večer jsem nad tím přemýšlel říkal jsem si že by to chtělo něco nového něco jedinečného něco co bude prostě jako ty ""Takže Ginolka "zasmála se"já tě vážně miluju Zabizni"zasmála se znovu~~
'" bože kde to ...""v klidu pans jsi u
mně"řekl a podíval jsem jí do očí ten jejich pohled vyjadřoval opravdu všechno Lásku touhu porozumnění a spoustu dalších emocí "Jsi překrásná""Harry Mněli by jsme jít do pokoje a to rychlé je šest zachvíli jsem někdo příjde " řekla a pomohla mu se zvednout jasně náš Harry není žádnej Dědek žejo ale tak co "jé co to je "podivila se když přišla do pokoje a uviděla jakýsi plášť "skus si ho '"pobídl jí a tak si ho přes sebe přehodila a došla k zrcadlu "počkej to je ""ano ta poslední""kámen byl zničen v druhém ročníku hůlka loni ale plášť byl zapovězen a ty ho celou dobu máš ?""už dávno a Brumbál o tom věděl "Pansy se uklidnila to že na sobě má neviditelný Plášť a je v pokoji z Harrym Pottrem je přece naprosto normální "co všechno ještě vlastníš a nevím o tom ""Chceš to fakt vědět ....tak jo "vyndal s kapsy onen pergamen řekl ona slova a ukázal jej Pansy "takže nejen že jsi dvakrát nesmrtelný ale ty jsi i vševědoucí z touhle vybavičkou si teda musíš žít."usmála se Harry udělal jeden krok dopředu a stáli tak od sebe jen pár centimetrů"Harry ne"zakroutila hlavou a popšla do zadu sedla asi na svou postel ruce složila do klína "Nevím jak to mezi námi je Mám tě ráda to víš .....ale prostě nechci a nemůžu ti bránit v cestě dál "pokusila se mezi několika slzy o usměv "Kašlu na to Pansy Ale já opravdu nikam nechci jít ne bez tebe ty jsi pro mně víc než blbá pauza já tě miluju Pans opravdu nechci a taky nepůjdu nikam bez tebe pokut tím nebudu vadit tobě"
"Ježiši to je takový kliše "pošeptala Gynny Bleisovi do ucha stáli totiž za pootevřenými dveřmi a sledovali celou tuhle přesladěnou situaci jak jinak "myslíš to vážně "zeptala se Harry si povzdechl přiblížil se k ní a polapil její rty těmi svými Pansy neprotestovala spíš naopak když se odpojili kvůli nedostatku vzduchu Tak se jim naskitl pohled na skákajícího Bleise "Já jsem to říkal .no sláva Ginolko jsou spolu nebo spíš u sebe ale to už je to samí Pansy nehodlala v tuto romantickou chvilku poslouchat Bleise proto taky zavřela a zamkla.~~
"TO JE TAK ZATRACENĚ Klišojidní "ukápla Bleisovi slza když přišli ti dva no jak je nazvat ...přátelé z víhodama ?seděli už dole u snídaně "V Klidu Bleisi "uklidnila ho Gynny "Tak jako Chodí spolu nebo ne "nezvládla se nezeptat přítelkyně George "Ne"řekli tito dva naráz "Takže jo jen to nechtěj přiznat "obeznámil je Forge "ne "odpověděla Pansy už jí to docela unavovalo "Tak počkat jestli spolu teda nechodí tak co bylo to všechno"
ČTEŠ
Rok jako žádný Jiný
FanficKdyž Lili Potterová Mohla poznat PRAVOU STRÁNKU Jamese Pottera proč by nemohla Hermiona nemohla poznat pravou stránku zmijozelského Prince Draca Malfoye ?A proč by se jim do toho jako vždy nemohl míchat Bleis Zabíni , Theodor Nott Pansy Parkinsnová...