50.Pansyn Výslech

8 1 0
                                    

"takže my chceš tvrdit že jste se s Deanem dostali do Havraspáru ?vy dva  tak to jedině že by svá má šla Grangerová" uculilala se Sára na naproti sedíc Hermionu "ne sami ...ale fakt ...no a říkám ti když jsme se tam dostali narazili jsme na střelenku a ta nám řekla. ...jak to bylo Škrkny poznají hostitele vůbec jsme to nechápali ale ignorovali jsme to a když jsem procházel tou jejich jestli se tomu dá říkat společenka ?tak Společenkou a pak jsme uviděli ženu kvůli které jsme tam byli" "počkej počkej takže jestli to dobře chápu tak jste hledali Pansy v Havraspáru a jak vás to prosímtě napadlo ?""to je dobrá otázka Baufortová cos tě my chtěli?"přisedla si k nim Harryho polovička "teď už je to jedno no. ještě než jsme se tě vydali hledat šli jsme zrovna ""bože to je nuda skrať to nebo umřu nudou""no prostě se něco stalo Potterovi jakoby mu svítila jizva nebo co jemu jsme se to báli říct aby nemněl panickej atak a tak jsme tě hledali"při jeho slovech se musela sára zasmát" ty jsi fakt cáklej"podívala se na něj to už unich totiž Parkinsnová dávno nebyla zmizela rychleji než si toho stačili všimnout .

  "Harry co ti tehdy řekla ta meggonagalová že se za ní máš stavit "řekla Pansy místo pozdravu Harry se naní podíval s nechájícím výrazem v obličeji"no a?""stavil?!"chytla ho "ne zapomněl jsem na to "Pansy se hluboce zamračila a pustila ho "běz za ní""proč?" ''prostě za ní běž "řekla a
Jako kouzlem tam najednou nebyla
Rozhlídl se za sebe a uviděl jen mlhavý záblesk její podobizny nejspíš by si mněl pořídit silnější dioptrie

I přes jeho absolutní zmatenost nad jejími slovy se za Meggonagalovou vydal Ta mu ale jen řekla že je to dobré a ať sifojde na ošetřovnu pro Znečiovník na ustálení transformací .Čemuž záda Harry opravdu nerozumněl a proto na ošetřovnu ani nešel .Vydal se rovnou do sklepení , když stál ale před dvěřmi do Zmijozelu uvědomil si že nejen že tam nechce ale taky se tam trochu bojí a vlastně ani nevěděl heslo.V tu chvíli kdy už se Harry otáčel že odejde vyšla ze vnitř jeho dlouholetá nejlepší kamarádka "Ahoj Harry co potřebuješ?""Ale nic jen jsem tak šel kolem za Severusem popovídat si víš "použil tu nejchabější lež co ho napadla. Hermiona se na něj podívala skrz obočí a pak to nechala plavat mavla Harrymu a odešla Harry sám nechápal že mu na tuhle velmi nedokonalou lež skočila ale nechal to být."Potter"vyslovil obraz naproti němu "Dobrý den pane Profesore"Pozdravil Harry slušně Snape se zamračil a prohlídl si ho"Doufám že si se mnou nejedete povídat doopravdy už tu totiž nedávno byl pan Zabini"zamračil se tak hluboce že mněl Harry pocit že to snad ani normálně nejde . Nakonec si ale řekl že to bude možná tím že je obraz ."ne jen jsem se chtěl zeptat zda by jste mně pustil dovnitř ?""a proč bych to mněl dělat Pottre"Harry se chvíli zapřemíšlel a pak si vzpomenul jak s Pansy zpočinuli v ředitelském kabinetě kde byl i tento profesor "Jdu za Parkinsnovou"Snape se zamračil "Ne nepustím""proč vždyť jsme přece přatelé Seveeusi"řekl a otřepal se protože sám poznal že zní jako Horácio což tedy opravdu nechtěl "nepodporuju ten Ředitelcin výmysl Otužování kolejních vztahů už teď je vevnitř mynimálně osm studentů jiných kolejí a neříkejte mi křestním jnénem nejsme přstelé to že jsem znal vaše rodiče ještě neznamená že nás to dělá přáteli"






Rok jako žádný Jiný Kde žijí příběhy. Začni objevovat