Seamus a Dean kteří drželi Sáru každy za jedno rameno."vemte si jí my jí tam nechceme"prohlásil Dean a usmál se na Lillien ta ale civěla do stolu což ho překvapilo "Ty Thomasi to je odplata za l"v tu chvíli Bleisovi Ginny polapila rty aby ho utišila "co? Za koho ?"nechápal Dean a Daphne se na něj usmála "ale za nikoho jen že si jí máte nechat"ušklíbla se a Sarah se zamračila vysmekla se Deanovi a Semusovi a sedla si . Když totiž přila k jejich stolu Seamus jí nařknul s toho že je podlá Zmije s kterou se bavit nebude ať jde pryč ona si na něj sedla a on vyskočil a pomocí Deana jí dotáhnul sem a tak stále nemohla mluvit"tak to v žádném případě tahle zmije jedovatá je vaše "zamračil se Seamus a dokráčel si to jako princezna pryč "Lillien musím ti poděkovat nebýt toho že jsi jí umlčela musela bych to dělat já a že si mi vážně nechto"usklíbla se Pansy a vydala se z velké místnosti pryč .Lillien stále s výrazem mrtvé pány hleděla do stolu a ignorovala Sáru která do ní klepala Dean absolutně nechápal situaci která se tu děla jaka odplata znělo mu v hlavě "myslíte že oněmněl ?"Zeptala se Rose "Už to tak vypadá"usmála se Lilly a usklíbla se na Sáru ta to po chvíli vzdala a zvedla se a odešla."ale s tebe Lilien"usmál se a sedl si vedle ní na místo kde seděla Sarah a chytil jí kolem pasu Ginny s otevřenou pusou hleděla na ně deana Lillien ani nedutala a mněla červeň na tváři.Dean si jí držel a Ginny,Bleis, Daphne a Hermiona s Drakem ,který teda mněli pravě jinou činnost takže se jim nevěnovali ,Pozorovali Deana velice naštvanym pohledem Rose je naprosto ignorovala a vedla řeč s milicinet ."sluší ti to"naklonil se m jejímu uchu a zašeptal jí do ucha "tak počkat počkat ty mi tvrdíš že spolu nic nemá tě "zaprotestoval Bleis a Dean se ušklíbl a podíval se na Lillien která aktuálně přemýšlela nad tím jestli je možné utíc od sud aniž by si jí kdokoliv všiml "ne nemáme"řekl Dean pokrčil rameny a dál Lillien pusu do vlasů a ta se zachvěla "ale né vážně ona to říkala" ukázala na Lily Ginny a ta si přikryla obličej rucemi .Dean se k ní sklonil a uśklíbl se "A jsem jí to dost nevysvětlil "řekl a políbil jí byl to polibek dlouhý citlivý ale taky hodnně vášnivý Lilien neprotestovala"Vážně ani jednou ses mně nezeptal jestli spolu budeme chodit "zašeptala a on zakroutil hlavou"jakoby to nebylo jasné"řekl a usmál se pak si Sedl na zem na obě kolena "Lilluško budeš se mnou chodit ?"Řekl a všechny pohledy se stočili na něj Držel totiž Lilliinu ruku a líbal jí na ní Lilien se jen zasmála tomu melodramu"To snad Ne další Nebelvír propadl zlu"Zakřičel přes celou velkou síni Ron a všichni stočili pohledy k němu "No vážne Deane zrovna ty to jsem nečekal"řekne Dramaticky pustí lžici do talíře a začnese modlit"Pane Weasley prosím uklidněte se "Řekla Meggonagalová a zadívala se k Zmijozelskému stolu Na pár Teď už Který se Líbal a Vzhlédla k neby "Rose ?""hm"podívala se směre na Hermionu "Kde jsi naposledy viděla Theodora ?"Zeptala se prâvě to totiž probýrali s Daphné"No stou holkou jak se jmenovala Clara čtvrtej ročník asi Havraspár . Daphne sezamračila tuhle dívku varovala ať se k němu už nikdy nepřibližuje ."Daphne kam jdeš"nechápal tentokrát Bleis Protože se zvedla."Za tou clarou a Rose ty se už k Theovi taky nepřibližij víš toho až podezřele moc "řekla a Rose se nechápavě podívala směrem kde stála na si to už ale kráčela k Havranímu stolu ."Jdem sní"zavelil Bleis a Vstal.
ČTEŠ
Rok jako žádný Jiný
Fiksi PenggemarKdyž Lili Potterová Mohla poznat PRAVOU STRÁNKU Jamese Pottera proč by nemohla Hermiona nemohla poznat pravou stránku zmijozelského Prince Draca Malfoye ?A proč by se jim do toho jako vždy nemohl míchat Bleis Zabíni , Theodor Nott Pansy Parkinsnová...