22.Konečně trochu Dramione

11 1 0
                                    

"Ještě jsen vás chtěl  všechny pozvat na menší oslavu Silvestru s přespávčkou od 30 do 1 unás "ukázal na Gynny "jak jako u vás to už ste se jak o vzali nebo co ?" Zeptal se Nevil nechápavě"hm to mně nenapadlo dobr""ještě že mu to přemýšlení tolik nejde "skočila mu do řeči Ginny"ale ne fakt ginn jsi láska mého života chci si tě jednoho dne vzít"řekl a znělo to tak seriozně že by mu to věřil i Filch Ginny to překvapilo a tak neváhala a políbila ho on jí chytil za nohy a polibek opětoval ."takhle přesně nechci dopadnout"oznámila ostatním Hermiona šli si touž takhle všichni do hradu rozhodli jse že tam Pansy z Harrym nakonec nechají o samotě "náhodou mně to příjde romantické "nadhodila Daphné "ty furt s tou romantikou  "protočil Oči Dean "no pokud vím Parvaty je taky docela romantička"konstatovala Gynny co nemohla zapomenout na obraz co se jí vyskytl před očima "cože Parvaty?"ptal se nešťastně a nevěřícně ron "Semus chodí s její sestrou tak co je lepší?"obrátil to proti kamarádovy Dean ten už tu naštěstí  nebyl a nějke se poflakoval z jednou ze sester Patilo ých "no Deane nejsem si jistý jestli jsou holčičí postele tak pohodlné nebo jsi jen chtěl zkusit něco nového "konstatoval Bleis "Weasleyová ty fakt neumíš držet jazyk za zuby co "kroutil nevěřícně  hlavou "počkat jako že on spal u nás v pokoji ?"zděsila se Hermiona "už je to tak "kývla hlavou Ginny "to abych u vás taky někdy přespal když je tam taková zábava "zasmál se Bleis " jako jses rozhodl dělat bordel v posteli nejen svojí ale i té mé jo "a jak jsi přišla na to že budu spát u tebe ?" Provokoval svojí přítelkyni "tim líp pro mě za mně si ustel klidně na posteli Levandule jestli chceš "ušklíbla se na něj Bleis jí na to jen políbil ona polibek opětovala ale chtěla ho přerušit na to si jí ale Bleis pevněji chytil "hele Grangerová výš že ti zmijozelská šála sluší " nadhodil Draco téma když už ho přestalo bavit pozorovat ty dva při jejich neurčité činnosti Hermiona na to nijak nereágovala byly docela pozadu peoti ostatním kteří už byly v hradu když se draco rozhodl nenechat si líbit ignoraci jedné Nebelvýrské princezny přiblížil se k ní tak blízko jak se mu to jen podařilo a tak tam jen tak stáli a dívali se vzájemně do očí V jejích Oříškově hnědých očích se zrcadlila něha úcta a možná něco jako přátelství možná i něco co by se dalo přirovnat k lásce ale to si při její tvrdohlavosti ani jeden nechtěl Přiznat  .V jeho očích se zrcadlila něha Překvapení a důvěra "proč my to děláš Grangerová"řekl a přerušil krátkou vzdálenost mezi nimi tím Hermionu úplně vykolejil ale neotpojila se naopak velmi viditelně spolupracovala.Hrozně moc si užívala energii toho polibku, dlouho  po tom toužila ale při její tvrdohlavé zabedněnosti to byla další z mnoha věcí které nosila hluboko uvnitř sebe když se odpojili kvůli nedostatku vzduchu Draco se ušklíbl "Hermiono "řekl a tím jí vykolejil úplně tentokrát polibek začla ona a to tak dichtivě že i Draco nad tím pozvednul obočí ona. Mu dala ruku do vlasu on si jí chytil za bok . když se pochvíli odtáhli  Draco mněl zase  úšklebkem na tváři "chutnám líp než Weasley co ?"ušklíbl se Hermiona to ignorovala  a přitáhla si ho spět k sobě on jí ale chytil a odnesl jí do komnaty nejvyšší potřeby která se u nich nečekaně zjevila jako Voldemort v Doupěti ."Líbáš jak ďábel Grangerová"řekl a důkladně si  prohlédl křivky jejího těla při tom pohledu se Hermioma zachvěla .On jí přiložil rty k uchu "rozmysli si co chceš Grangerová"Hermiona ani chvýli neváhala a do dalšího polibku zamumlala něco Jako "Jedině tebe malfoy"Na to se draco jen Ušklíbl .

"Co tě přimnělo aby jsi sem se mnou šla ? zeptal se když si tam stále seděli ve sněhu "no ..já vlastně ani nevím ....ale nakonec to je fajn "usmála se na něj a o  kývl "co jsi my vlastně chtěla říct ?"zeptal se na to protože před tím je přerušila skupinka mladých kouzelníků
"no ....asi ti to zatím nejsem připravená říct promiň "smutně se usmála on kývl hlavou jako že to chápe ale stejně mu to vrtalo hlavou co mu jen ta zmijozelská královna tají miloval jí příznával si to znova a znova ,byl si jistý tím že  Pansy nemůže ničím překvapit ale to se hodně mílil .nikdo nevěděl o tajemstvích která skrývá nikdo ani její  nejlepší Přítelkyně Daphné to nevěděla .Pansy mněla plány dané ale Harry jí je trošku zkomplikoval .Její plán byl dokončit školu a vycestovat někam daleko a to hodně daleko vybrala si  Mohoutokoro  nikdo by to do ní neřekl ale mněla velké plány po válce jí nabýdli místo učitelky obrany proti černé magii a Světlo svícnů
شام چىرىغى
což je předmnět v kterém se učí o mezinárodních  vztazých . Ještě jí nabýdli místo Famfrpálové rozhodčí ale to zamítla .Asi si říkate jak chce sakra učit na japonské škole ?No to je taky její další velké tajemství umí japonsky neřekli by jste to do ní ,no nejste jediní Jako malá ale vyrůstala v rodině která mněla tolik tajemství že ani ona všechny neznala Jedno ale v3děla její otec jí opustil a odcestoval do Japonska ona si přála ho najít a zjistit proč to udělal milovala ho byl jejím velkým vzorem to se totiž jednoho dne když mněla jedenácté narozeniny a přišel jí dopis z Bradavic pohádal s její matkou pohádal se s ní natolik že se pansy rozbrečela Nikdy nebrečela připomínalo jí to ten okamžik tehdy o jedenáctých narozeninách .

Rok jako žádný Jiný Kde žijí příběhy. Začni objevovat