(kápitola Navíc)Celý příběh Pansy Parkinsnové

19 1 0
                                    

back in time

„nechci aby šla do Bradavic chci aby navštěvovala Normální školu !!"křičel její otec za zavřenými dveřmi ložnice "co pak jsi to zapoměl ona neví že jsi Mudla a nikdy vědět nebude!" rozkřikla se tentokrát její matka "neříkej mi mudlo Kolikrát ti to mám opakovat ty Čarodějnická zrůdo " to se její matky dotklo " Já jsem zrůda vždyť vy a hlavně ty neumíte vůbec nic !!" křičela "jak tohle po tom všem můžeš říct !""Jsi slepý ona je čarodějka podívej se naní "

"nebyla by kdyby jsi my dovolila jí vychovávat normálně ""normálně a to je prosímtě jak že jí budeš vodit za ručičku a vozit jí v kočárku Nežijeme v Melancholii probuď se konečně "v tu chvíli do pokoje přiletěla (doslovně) maličká Pansy "nehádej te se !" zakřičela a vytasila na ně Hůlku ani jeden netušili kde ji sebrala a nebezpečně z ní létali Plameny Bez toho aniž by chtěla ,zasáhla Otcovu Ruku která celá zbělala a vypadala asi o padesát let starší byla gumová otec se viděsil nemohl s ní hýbat ODUMŘELA MU RUKA Pansy byla viyděšena netušila co spůsobila hůlku položila na zem a rozplakala se "Pansy kde jsi vzala tu hůlku "Zeptala se jí Matka "...Na ...Půdě"řekla mezi vzlyky "zvedni se "přikazala jí ona se pomalu zvedla se sklopeným obličejem "běž do pokoje "Pansy se pomalím krokem odšourala do svého Tmavě tapetovaného pokoje.A od too dne Pansy narozeniny neslavila.Později pochopila co spůsobila moc si to vyčítala .Ještě ten den Pansyin tatínek odešel Stratil se mezi Mudlovskými Lidmi a odjel.Pansy vyrůstala v tom že Její rodiče byli oba velmi čistokrevní ale že její tatínek jí opustil Nikdy jí matka neřekla Proč Madam Parkinsnová před Několika lety odešla z této země přesněji v Pansyném Pátem Ročníku odstěhovala se do Francie Její matka původně myslela že její dcera bude chodit do krásnohůlek ale když viděla že je na takovouto školu moc Špinavá nechala jí v Londýně samotnou posílala Peníze Samotnému Brumbalovy nemněla ho sice v Lásce ale řekla si že jeto poslední volba prázdniny trávila u Zabiniho matky stejně jako Theo a Bleis .Peníze dostal Brumbál na začátku pátého ročníku poslala pěknou sumu peněz s kterou by se uživila Celá Weasleyovic Rodina na Dalších sedum let a mněli by se sakra dobře . Brumbál tehdy založil učet Pansy Izabel Parkinsnové v Gringotově bance. Jméno Izabel nebylo její pravé jméno ani křtěné ani nic takového Otec jí tak říkal a ona to zbožňovala Mněla svého tatínka ráda i když věděla že jí opustil.Otom že její matka opustila zemi se dozvěděla až když jí na konci roku napsala dopis nemněla matku příliš v lásce moc se o Pansy nestarala takže jí to ani nějak zvlášť nevadilo jistě že jí chyběla dlouhou dobu si Pansy připadala uplně sama ,mněla sice Bleise,Draca a Thea a Paní Zabíinovou ale její rodiče jí to nenahradilo a nikdy nenahradí.

back time

Rok jako žádný Jiný Kde žijí příběhy. Začni objevovat