25.Weasleyovic Doupě

7 1 0
                                    

"Ahoj Gynny "šla své jediné dceři naproti s úsměvem od ucha k uchu "Dobrý den Pane Zabíni ""Dobrý den"odpověďel a usmál se
"Ahoj Mami" usmála se Gynny "Hermiona přijede ?""No říkala že asi na dva dny "odpověďela Gynny "a kde bude vždyť rodiče nenašla nebo ano ?"vyptávala se Paní Weasleyová"no nevím jestli bych ti to mněla říkat já ""proč ne "přerušila jí"no jeto její tajemství ""aha " odpověďela "Jdeme dovnitř ?""ano "přikývli Bleis s Gynny  a vydali se dovnitř Bleise překvapilo jak to tu vypadalo co ho překvapilo byly zvláštní Hodin, a nad stolem uprostřed místnosti visel obraz Freda Weaslyeho."Mate to tu pěkné ", oznámil dvěma ženám v Doupěti, obě se usmály. "kdy přijede Harry s Ronem nevíte ?""né mami to opravdu nevíme" protočila oči mladší Weasleyová."Dobře tak Pana Zabiniho zaveď k sobě do pokoje "řekla a odkráčela někam na zahradu "Tak a teď se připrav čeká nás Osumdesát schodů "oznamila mu a on se už tolik nesmál "cože tolik "vzdychal když už za sebou mněli takových dvacet. "tak a jsme tady "zasmála se znovu "jakých osumdesát já tady hledám síly na těch dlších sedumdesát a ty takhle "rozesmál se a zvedl Gynny do vzduchu ta se pustila a otevřela dveř "je to tu furt stejné "ujistila sama sebe s úsměvem "Já netušil že si žiješ v takovém luxusu podle toho co vždy říká  Onald"řekl a postavil se naproti ní .chvíli bylo mezi nimi ticho ,to příjemné hřejí u srdce ."Jsi krásná víš to "řekl a nenápadně jí chytil za vlasy a sundal jí gumičku .Gynny absolutně nic nespozorovala jelikož jí Bleis celou dobu hleděl hluboko do očí . najednou dovnitř vtrhl George že slovy "přije.. dobře já rači půjdu ..."otočil se a chtěl odejít tato situace oba dva dokonale probrala ale jako první se spamatoval Bleis "né počkej Ani jsem tě nestihl pozdravit co jsi potřeboval " asi si teď říkáte Od kdy si sakra tikají ? Nevím zda si ještě pamatujete na první návštěvu Obchůdku Patřící mu Georgovi no nebyla to poslední návštěva .Dokonce vymysleli novou Reklamu na školu .Mladá Stowelová se nabýdla že bude roznášet ochutnávky těch nevětších lahůdek.

nato se Gorg otočil spět "nechtěl jsem ti rušit Romantickou chvilku zmojí sestrou "zasmál se "ha ha ha já jsem tady pořàd taky " oznámila dvoum dejme tomu Mužům i když v tuto chvíli si Gynny přišla spíš jako ve školce "No mněl jsem vám říct že máte jít přivítat Harryho a Rona. Ale opravdu jestli si něco kompenzuje tě z Bradavic tak to máma jistě pochopí "neodpustil si rýpnout Georg načemž do něj jak se říká OMILEM  strčila a prošla. scházela schody musela předstírat jisté naçení i když jí do smíchu vůbec nebylo to co uviděla zvrátilo všechno a všechny."Ahoj Gynny"řekla dívka z černými vlasy "doufám že jsme tě moc nevyděsili Paní Weasleyová nám nabýdla přýbytek ."Gynny v tom šokj ani nespozorovala jejich upřímný pohled který toho dost říkal Pslaní Weasleyová někde na zahradě plela trávník či co a Gynny vyběhla schody do svého pokoje až narazila do Bleise "promiň Jé to jsi ty ...Výš kdo tu je ""nevím Dívko povídej ""Parkinsnová !"svalila se s výkřikem do postele "To jako jako že jetu z Harrym ?""Nevím "najednou se oba otočili za ťukáním na rám dveří "Ahoj Asi jste si to přebrali trochu jinak než jsem chtěla . Jak asi Bleis ví Matka mně odepřela ..."mluvila Vážně a těžce "Z Harrym nechodím..."v tuhle chvíli kdy se nachvíli odmlčela Vyskočila Bleis Z okraje postele na které seděl a začal Pansy skoumat a pak spoustil "Tak že po tom všem ...po těch naléhavých pohledech nejen jeho ale i tebe Pans ...Po Těch drbech  o vás ve výklencích oken v Bradavicích . Po těch všech Letmých pohledech na rty a jinná místa ..Po těch všech divných atmosférách ...My chceš tvrdit že ti dal Kopačky tak co teda děláš v jeho bydli3ti ????????" Dostal trochu záchvat Bleis to ale netušil že v Doupěti je úplně všechno a uplně všechny slišet .

Rok jako žádný Jiný Kde žijí příběhy. Začni objevovat