Yıllar eskitemez sevgimizi

64 16 5
                                    

Koca bir yıl geçmişti  Seokjinin evlenmesinin üstünden. Ancak Taehyung ile olan ilişkileri ilk günler kadar canlıydı. Evine gidip gelmeye devam ediyor, onu Moon'da izliyordu. Yıllar pek bir şey götürmemişti sevgilerinden. Seokjin hala Taehyung için yanıyor,Taehyungsa Seokjin için yaşıyordu.

"Taehyung.". Diye fısıldadı sevdiğinin koynuna doğru. Taehyung huylandı. Ama gözlerini açmadan konuştu.

"Hm?" Dedi sadece. Seokjin onun saçlarını  geriye doğru tarıyordu elleriyle.

"Yarın akşam bir gösteri yapacaklarmış. Gelmek ister misin benimle?" Taehyung kafasını salladı. Seokjin onun bilinçsiz bir şekilde cevap verdiğini biliyordu. Moon'dan sonra eve geçmişlerdi. Seokjin bir haftadır yoktu. Busana gitmişti iş için. Taehyungun yanına gelmiş hasret gidermişlerdi. Şimdi ise gecenin kaçı olduğunu bilmeden yanında melek gibi uyuyan adama soru soruyordu. Ne yeriydi, ne zamanı. Ama aklında da çok kalmıştı. Taehyungun gösteriyi sevecegini biliyordu. Sabah gittiğinde ancak akşam görüşülerdi. Bunu da telaşla söylemek istemiyordu.

"Taehyung! Beni dinlesene." Taehyung ona döndü.  Seokjine baktı zorla açtığı gözleriyle.

"Efendim.' dedi uykulu sesiyle. Ah, bu sesi... Seokjini etkiliyordu. Hem de fazlasıyla. Yanında kedi gibi yatan adamın sesi aslan gibiydi oysa.

"Gösteri olacak yarın akşam gider miyiz?" Seokjin yüzündeki gülümseme ile sordu. Taehyung kelimeleri kafasında birleştirdi. Ne dediğini anladığında onayladı.

"Gidelim Seokjin." Seokjin gülümsedi.

"Çok seveceksin bak! "  Taehyung ona sarıldı.

"Seni sevdiğim  kadar sever miyim? "

"Seversin."

"Severim." Dedi Taehyung gozlerini kapatarak.

"Şimdi uyuyalım sevgilim. Yarın konuşuruz değil mi?"

"Konuşuruz." Taehyung onun saçlarından öptü.

"İyi geceler." Seokjin ise mutluluk yaşıyordu. Onu böylesine seven birisini bulmak elbette zordu..

"Çok seviyorum seni. "

***

Gün doğduğunda Taehyung yan tarafındaki alıştığı boşluğa eline attı.  Soğuktu. Gitmişti yine. Biraz daha yatağında vakit geçirdi. Ardından yatağından kalktı. Yüzünü yıkayıp mutfağa gitti. Kahvaltılık bir şeylerle kahvaltı yapıp dışarı çıkmıştı. Biraz temiz hava almak istiyordu. Görmek istediği bir yer yoktu. Sadece sokaklarda başıboş bir şekilde de gezebilirdi.

Akşam olduğunda ise evine gelmiş duş almıştı. Dün gece Seokjinin söylediklerini hatırlıyordu. Birlikte gezeceklerdi. Gülümsedi. Seokjin bir çocuk gibi ona ilgi gösterirken ona karşı olan sevgisi artıyordu. Seokjin onu şımartıyordu. Saçlarını kuruturken kapısı çaldı. Havluyu bırakıp aşağı indi. Seokjini görmüştü. Gülümsedi.
"Hoş geldin."

"Hoş buldum. Duş mu alıyordun?"

Taehyung yana çekilirken Seokjin içeri geçti. Ceketini çıkarıp kapının yanında duran Askılığa astı. 

"Evet. Aldım bitirdim. Ama sen erken geldin." Seokjin onu kendine çekip nemli saçlarına öpücük kondurdu.

"Mis gibi kokuyorsun. Erken gelmek istedim, yapacak bir işim yoktu." Üst kata çıktılar.

"Aç mısın peki? Bir şeyler hazırlayayım mı?" Seokjin kafasını iki yana salladı.

"Jungkookla dışarıda bir şeyler yedim."

Rédamancy Taejin / Vjin [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin