Taehyung şükrediyordu Tanrıya karşısına Seokjin gibi adamı çıkardığı için. Böylesine sevilmek bambaşkaydı. Onun yanında huzuru hissetmek başkaydı. Elini tutuyordu ya Seokjin yetiyordu. Tüm dünyayla savaşacak gücü veriyordu sanki sevgisi. Aşk hiç Taehyung'un hayatında olmasını istediği bir şey değildi. Ama şuna bakın ki Seokjin gelmiş, en baş köşeye yerleşmişti. Zira bundan da şikayetçi değildi. Sevsindi! Sevdikçe başı dönüyordu Taehyung'un. Dünyaya sevmek için geldiğini düşünüyordu. Seokjinle vakit geçirirken dünyada değilde bambaşka bir evrende olduğunu düşünüyordu.
Günler ilerlerken Taehyung yine yanına gelen sevgilisiyle mutluydu. Onunla sohbet etmek, sevişmek... Her şey çok güzel ilerliyordu. Gecenin üçünde koynunda da yatıyordu, karşılıklı oturup sohbette ediyorlardı. Seokjinin bir gülüşü vardı...saatlerce seyrederdi. Onu tutup kolunun altına çekmesi bile Taehyungun aklına kazınır,tüm günü mutlu geçerdi. Şimdi de öyle günlerdendi. Dün gece Seokjin ile epeyce oturup sohbet etmişlerdi. Uyuya kalmıştı Taehyung sabaha karşı. Seokjin yanağına bir öpücük verip yatağına taşımıştı, sonra da gitmişti. Akşama kadar Taehyung mutlulukla dolaşmıştı. Moon'a geldiğinde ise Hoseok hyunguyla birlikte oturmuştu. Onun da vardı bir derdi. Hoseok bunu söylemeye çalışıyordu ki Namjoon gelmişti. Onu görünce de başını kaldırmamıştı masadan. Taehyung ikilinin yine kavga ettiğini, Hoseokun da bundan bıktığı için onun yüzüne bakmayı istemediğini düşündü. Ancak Namjoon'da uğraşmamıştı Hoseok ile. Söyleyeceğini Taehyunga söylemiş gitmişti."Neyi var bu adamın?" Dese de Hoseok sadece "Boş ver." Demişti. Taehyung daha da fazla kurcalamadı. Jimin ve Wheein de geldiğinde arkadaşlarıyla güzelce vakit geçirdi. Gece olduğunda Moon ışıl ışıl olmuştu yine. Müşteriler yavaş yavaş içeriyi doldurmaya başlamıştı. Taehyung Kuliste Wheein ve diğer iş arkadaşlarıyla konuşuyordu. Yavaş yavaş sahneye çıkmaya başladı herkes. Wheein de gittiğinde Taehyung son dokunuşlarını yapıyordu kendine. Ondan sonra o çıkacaktı. Kapı açıldı. Jimin geldi.
"Sıra sende değil mi? Güzelce söyle ve gel. " Jimin arkadaşına her zaman arkasında olduğunu söylüyordu. Taehyung bunun için ona karşı her zaman daha da yakın hissediyordu. Kardeş gibilerdi artık. Wheein odaya girdiğinde onlara el salladı.
"Seokjinssi de gelmiş. Jongdae ile öndeler yine." Dediğinde Taehyungun mutluluğu katlanmıştı. Onu her gördüğünde heyecanlanıyordu sanki ilk görüşü gibi... Taehyung kulisten çıktı. Sahneye geçtiğinde büyük bir alkış koptu. Şarkı söylemesi için ortaya koyulan mikrofonun önüne yürüdü. Tepeden ışık vuruyordu. Orkestraya dönüp işaret verdiğinde şarkıya başladı. Müşteriler gürültüyü kesip ona eşlik etmeye başladı. Taehyung gülümsedi. Bu işi yapmayı seviyordu. Gözlerini kapatarak söyledi bu şarkıyı.
Bittiğinde ise Seokjinin olduğu kısmı aradı gözleri ve kesişti. Sevgilisi büyülenmiş gibi ona bakıyordu. Taehyung gülümsedi ona. Seokjin de kafasını salladı gülümseyerek. Dün gece konuşmuş olsalar da Taehyung sürekli onunla olma isteğini bastıramadı. Sahneden inip arkaya geçiyordu ki Jungkooku gördü. Köşede bekliyordu. Taehyung yürüdü onun tarafına doğru. Kulise giderken Jungkook geldi arkasından. Sessiz bir yerde durdu Taehyung."Hazırlanıp dışarı gel. Bay Kim seni arabada bekliyor olacak." Bu kadardı. Jungkook bunları söyleyip gitti. Taehyung anlamadı. Normalde gece bittikten sonra geçerdi evine. Seokjin neden erken çağırıyordu? Onu çok mu özlemişti? Öyleyse Tae sevgilisi için hazırlanacaktı. Kulise gitti, hızlıca hazırlandı. Wheein başka iş arkadaşlarıyla gezecekti. Ona sarıldı ve çıktı Moon'dan. Az ileride Jungkookun yaslandığı arabaya doğru yürüdü. Jungkook o gelince arka kapıyı açtı. Seokjini gören Taehyung yanına geldi hemen, kapısı kapandı. Kollarını sevgilisine doladı. Seokjin de saçlarından öptü. Ayrıldığında konuştu Tae.
"Neden erken geçiyoruz eve?" Seokjin ona baktı,gülümsedi sonra.
"Belki seninle daha fazla zaman geçirmek istiyorumdur." Taehyung utançla gülümsedi. Jungkook vardı! Nasıl böyle konuşurdu? Seokjin onun utandığını fark edince kolunun altına ald sevgilisini. Jungkook arabayı çalıştırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rédamancy Taejin / Vjin [Tamamlandı]
FanfictionBir gece mekanında dans eden Kim Taehyung ve şehrin zenginlerinden Kim Seokjin birbirlerine amansızca tutulur. Mutlu giden hayatları, Kim Seokjin'in nişanlanması ile parçalanır. Ancak Kim Seokjin, Taehyungu bırakmak istemediğinden aralarındaki...