Taehyungun yüreğinde bir sıkıntı vardı! Bugün kaçıncı kez kalbi sıkışıyordu bilmiyordu. Eli bir kez daha kalbinin üstüne gitti. Bunu fark eden arkadaşı Wheein ona telaşla baktı.
"Taehyung iyi misin? İyi değilsen Hastaneye gidelim mi?"
"İyiyim. Sadece... Bir şeyler oluyor gibi. Anlam veremiyorum." Çünkü sabah yüksek bir enerjisi vardı şimdi ise bu sıkıntıdan dolayı üzgün hissediyordu. Ne olduğunu da bilmiyordu. Bugün Seokjini görmemişti, ondan olurdu belki de. Dün gece de gelmemişti. Jungkook Moon'a gelerek mesajını iletmişti. 'Bir kaç işim var. Bittiğinde gelirim. ' demişti.
"Sana bir çay yapayım. Çarpıntıya iyi gelir." Dedi Hoseok ayağa kalkarken. Taehyungun evindelerdi. Hepsinin izin gününe denk gelmiş, buluşmaya karar vermişlerdi.
"Gerek yok Hyung,birazdan geçer."
"Olmaz öyle. Ben yapıp geleyim."
Diyerek aşağı indi."Ah, benimle de böyle ilgilenen birisi olsa keşke." Diye bağırdı Jimin,Hoseokun arkasından.
"Sana bakmam ben! Nazlı bebek gibi her şeyi istiyorsun. " Arkadaş grubu güldü.
"Ama hyung, çok güzel ilgileniyorsun. Şımartıyorsun beni."
"İşte bu yüzden bir daha sana bakmayacağım." Kimse inanmadı. Çünkü Hoseokun pamuk gibi kalbi vardı. Birisi ben hastayım dese çorbasını yapar giderdi yanına.
Bu babacan tavrı sadece arkadaşlarına karşıydı."Sehun ile nasıl gidiyor Wheein? Sıkıyor mu canını?" Wheein gülümseyerek bardağındaki sojuyu içti.
"Canımı sıkmayı geçin, sinirlenmeme bile izin vermiyor. "
"Sehun seni sinirlendirmiyor öyle mi?" Dedi Jimin şaşırarak. Wheein kafasını salladı.
"Bu kadar anlayışlı olması beni de şaşırtıyor. Ama sevdiğini söylüyor."
"İkinizi bu şekilde hiç düşünmezdim. Birisi bana Sehun ve Wheein sevgili olacak dese kahkaha atardım." Dedi Jimin.
Öyleydi. Her zaman inatlaşan Wheein ve Sehun bundan bir süre sevgili olduklarını açıklamıştı. Nasıl olduklarını sorduklarında ise ikisi de duygularını itiraf etmişti.
"Bana evlilik teklifi etmeyi düşünüyor. Ancak erken olduğunu söylüyorum. "
"Çok fazla erteleme Wheein. Bebeklerinizi görmek istiyorum." Dedi Taehyung gülümseyerek.
"Benden önce Seokjinssinin bebeklerini göreceksinizdir." Dediğinde Taehyungun gülümsemesi yüzünde soldu. Jimin arkadaşına üzüntüyle baktı. Wheein keşke bir bilseydi onunla ilişkisi olduğunu!
"Aman boş ver onu. Biz senin çocuklarının dayısı olmak istiyoruz. Hem Sehun bu aralar görünmüyor nerede?" Diyerek konuyu değiştirmek istedi Jimin. Tarhyung ona minnettar oldu. Ne zaman Seokjinin çocuğu lafı geçse üzülüyordu. Kendini suçlu hissettiriyordu...
"Benim çocuklarım böyle yakışıklı dayıları olduğu için bana teşekkür ederdi. Sizin gibi yakışıklı arkadaşı bulmam ne şans! " Gülerek sorusunu da cevapladı.
"Bu sıralar Jongdae ona çok iş veriyor. Busana gönderdi. Bir yer almak istiyormuş oradan. Bu şartları konuşmak için gitti." Dediğinde Hoseok gelmişti. Bardağını Taehyungun önüne koydu.
"Namjoon ile beraber gittiler." Dedi Wheein. Bu kez duraklayan Hoseok oldu ama herine oturdu birkaç saniye sonra.
"Teşekkürler hyung." Dedi Taehyung sıcak çayı içerken.
"Nereye gitmiş Namjoon? Göremiyorum bir haftadır." Dedi Hoseok sanki ilgilenmiyormuş gibi yaparken.
"Jongdae Busandan bir yer bakıyormuş. Oraya görüşmeye gittiler Sehun ile. " Dedi Wheein.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rédamancy Taejin / Vjin [Tamamlandı]
FanfictionBir gece mekanında dans eden Kim Taehyung ve şehrin zenginlerinden Kim Seokjin birbirlerine amansızca tutulur. Mutlu giden hayatları, Kim Seokjin'in nişanlanması ile parçalanır. Ancak Kim Seokjin, Taehyungu bırakmak istemediğinden aralarındaki...