Sıcak bir yuva

243 24 11
                                    

Not:

Okurken dinleyeceginiz şarkı tavsiyeleri :

Harun kolçak- yanimda kal
Kai- Domino / vanilla
SHINEE : Body rythym

Iyi okumalar ♡ .

.
.

Taehyung sabaha gözlerini coşkuyla ve mutlulukla açmıştı. Rüyasında bile  insanların onu alkışladığını görünce gülümseyerek uyanmıştı. Yatağında gerilmiş ve tavanı izlemişti bir süre.
Dün geceki insanların şaşkınlığı ve beğenisi Taehyung içindi. Onun sanatı içindi. Kafesinden kaçıp özgürlüğe kaçmanın nedeniydi. Bir kez sahne almadan olmak istemiyordu genç adam ve o bunu 20 sinde başarmıştı. Jongdae ye ne kadar minnet duysa azdı. Insanların hayallerini gerçekleştirmesi kadar güzel bir şey olduğunu o an fark etmişti. Sanki hala o eski odasında uyumasına rağmen çoktan zirveden bir yer ayırtmış hissine kapılıyordu. Bundan sonrası gelir miydi? Jongdae izin verir miydi? Müşteriler onu görmek ister miydi?

Kapısı çalındı. Taehyung alışık olmadığı bu duyguyla "gel" diyebildi şaşkınlıkla. Hoseok gülümseyerek kafasını içeri soktu. Daha sonra içeri itilmiş ve Jimin ile Wheein gelmişti.

"Günaydın! Günaydın Moon'un yeni yıldızı." Diyerek üstüne atladı Jimin.
Taehyung eski yatağın kırılacağından korktu. Eğer öyle bir şey olsaydı. Jimin'in evinden yatağını alırken hiç çekinmeyecekti. (O ailesi ile yaşıyordu.)

"Yakışıklı dostum sahnede! Daha ne isteyeyim? " bu defa Wheein onun üstüne atlamıştı.  Taehyung kahkaha atıyordu. Nerede olduğu önemli değildi. Kimlerle olduğu önemliydi aslında. Bu küçük eski odada bile neşeyle kahkaha atıyorsa eğer  yanındaki bu üç kişiye çok şey borçluydu. Ne zaman vazgeçse onun asık yüzünden anlıyorlar, destek oluyorlardı. Tae onları kollarıyla sardı.

"Size de günaydın." Wheein kolları üstünde kalkıp ona baktı.

"Taehyung herkes senden bahsediyor!  Terziden geliyordum ve kızların arasında çoktan popüler olmuşsun!"  Wheein ve  Hoseok gülerken Tae gülümsedi.

"Çok sevindim." Ancak... Devamı gelir miydi? Evet aklı hala bundaydı. Jimin onun yüzünden yine anladı bir şeyler olduğunu.

"Neye üzülüyorsun? Artık sende bilinen birisi olmak üzeresin. "  Taehyung kafasını salladı.

"O kadar ileri gidebilir miyim Jimin? Tekrar... sahneye çıkar mıyım?"

"Tabii ki çıkarsın! Ne saçmalıyorsun sen? Denemelik çıkmadın  o sahneye. "

"Hoseok haklı Tae. Jongdae bir defa çıkardı mı seni sahneye devami gelir. Konuk oyuncu değilsin ya." Dedi Wheein.  Içindeki bir düşünce onu yiyordu ve Taehyung haliyle de rahatsız hissediyordu. Arkadaşları böyle dediğinde gülümsedi.

"Siz öyle diyorsanız öyledir! Ben stresten çok takıldım belki de bu soruya. "

"Aynen öyle. Şimdi hadi mutfaga gidin ve bir şeyler yiyin. Dün akşam aç yattın Taehyung. "

Hoseok onlara bunu dedikten sonra odadan çıktı.

"Ah bu arada. Jongdae seni kimle tanıştırdı? Kuliste deli gibi bundan bahsediyorlardı. Adını duyamadım. "

Jimin gülümseyerek Taehyung a bakarken, Tae dün geceyi hatırladı... yutkundu.

"Kim Seokjin. Jongdae 'nin arkadaşı. " 

Wheein çığlık atarak yataktan kalktı.

"Sen ciddi misin Taehyung? Aman tanrım! "

"Ne olmuş?" Dedi Tae şaşırarak. Wheein ise  alkışlıyordu küçük bir ritimle.

Rédamancy Taejin / Vjin [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin