Kendini bir yere ait hissediyorsan eğer güvendesindir. Mutlusundur, huzurlusundur, rahatsındır. Kendinizi öylece rahatlığın kollarına atıp gozlerimizi kapatabiliyorsak ne mutlu bizlere.
Kim Taehyung huzurluydu şimdi. Ilk defa evi olmuştu, ilk defa hayalleri gerçekleşmişti, ilk defa hayatının anlamını bulmuştu. Yeni evinde ve yatağında ilk sabaha gülümseyerek açmıştı gözlerini. Bunları düşünüyordu tam da. Ait olduğu yer, burasıydı. Huzur bulduğu yer, burasıydı. Hayallerini gerçekleştirdiği yer de burasıydı. Geriye bakmadan edemiyordu Taehyung. Özgür olduğu düşünülen-oradaki yetişkinlere göre- ancak hiç öyle olmayan bir ülkeden kaçıp gelmişti. Şimdi ise asıl özgürlüğü yaşıyordu. En önemlisi artık olması gereken yerdeydi. Hayalleri gerçekleşmişti sonunda. Şükürler olsun ki!
Taehyung yatağından kalkıp yüzünü yıkadı. Daha sonra mutfağa gitti. Pencereyi açıp sabah güneşinin ve rüzgarın yüzüne vuruşunu izledi. Gözlerini kapattı. Daha sonra içeri girdi Taehyung. Kahvaltılık hiçbir şey yoktu. Ne yapacaktı? Cebinde kalan az parasıyla dışarı çıkacaktı. Giyinmek için yatak odasına geri döndü. Küçük dolabında giyeceklerini aldı. Bu sırada kapısı o kadar gürültülü çalmaya başlamıştı ki, Taehyung gelenin onu öldürmek için geldiğini düşünmüştü.
"Taehyungie~! " Jimin'in sesini duyduğunda tuttuğu nefesini bıraktı. Aşağı inerek kapıyı açtı onlara.
"Günaydın çocuklar." Wheein de vardı, yüzündeki gülümsemeye ona bakıyordu.
"Evin hayırlı olsun Taehyung! "
"Ah, hadi içeri geçin. Orada sarılırız."
"Ellerimdekini alsana sen önce! Taşıyana kadar öldüm be." Taehyung Wheein in elindeki poşetlere uzandı. Jimin yolu göstermesi için onu bekliyordu. Mutfağa gitti. Poşetleri bıraktığında gördü ki arkadaşları kahvaltılık şeyler almıştı.
"Gerek var mıydı bunlara?"
"Arkadaşımızın yeni evine hediye alamadık, bunları alalım dedik. Ne var?" Jimin ona sarıldı.
"Tebrikler Taehyung. Hak ediyordun."
Jimin gülümseyerek geri çekildi. Wheein ona doladı küçük kollarını. Gerçekten Taehyung un yanında minicik kalıyordu.
"Tebrikler Tae! En başından beri hak ediyordun şimdi buradasın. Evinde parti yapabiliriz! Sende toplanabiliriz. Bu harika oldu. "
"Ah, evet. Güzel şeyler yapabiliriz Wheein." Taehyung arkadaşına destek verdi.
"Tek yaşıyorsun değil mi? Vay canına. 2 katta senin öyle mi? Jongdae gerçekten eli açık adam." Tae kafasını salladı.
"Evet. Daha ne kadar teşekkür etmeliyim ona bilmiyorum."
"Teşekkür etmene gerek yok bence. 2 gündür Moon a gelen insan selinin sebebi sensin. Fazla kazanıyor."
"Moon hep müşterisi fazla olmuş yerdi Wheein."
"Saçmalama. Bu kadar insanı en son Joy ilk sahne aldığında görmüştüm."
"Ben acıktım. Fazla zamanım da yok. Yemek yiyelim." Taehyung kafasını salladı.
"Hadi bize evini gezdir. Sonra kahvaltı yaparız." Taehyung bile tam anlamıyla gezmemişti. Dün gece geldikten sonra öyle bir bakınmış ve yatmıştı. Yorgundu. Onları ilk katta gezdirmiş daha sonra ikinci katı da göstermişti. Ikisi de sevmişti. Iyi dileklerde bulunan arkadaşlarına teşekkür etmişti daha sonra Taehyung. Jimin gitmesi gerektiğini söylediğinde Taehyung onu kapıya kadar geçirdi. Daha sonra Wheein ile birlikte oturma odasına geçtiler. Wheein ona gülümseyerek bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rédamancy Taejin / Vjin [Tamamlandı]
Fiksi PenggemarBir gece mekanında dans eden Kim Taehyung ve şehrin zenginlerinden Kim Seokjin birbirlerine amansızca tutulur. Mutlu giden hayatları, Kim Seokjin'in nişanlanması ile parçalanır. Ancak Kim Seokjin, Taehyungu bırakmak istemediğinden aralarındaki...