Λοιπον παω 1η λυκείου και ξέρω ηδη το μισό σχολείο (αγόρια) λόγω αθλημάτων...γενικώς όλοι νομίζουν πως είμαι τελικά κορίτσι...γκου χου γκου χου.. Δευ αρ ντετ!!!Anyway...Ξυπναω το πρωι απο την εκνευριστικη φωνη της μάνας μου λολ:/
Μ(Μαμα):Κατερίναααα ξύπνα ΤΩΡΑ θα αργησεις στο σχολειό...
Κ:Και είχα μια φαγούρα (λέω ψιθυριστά)
Μ:Σε άκουσα!!
Ξαφνικα γυρναω και βλέπω τη μητέρα μου να μου τραβάει το πάπλωμα και να μου παιρνει το μαξιλάρι απο πανω απο το κεφάλι μου!!Ωχου ρε μάνα!!!
Μ:Κατερίνα Νικολαϊδη εαν ΔΕΝ έχεις σηκωθεί μέχρι το 3 ΤΕΡΜΑ το μποξ & το ποδόσφαιρο!!!!
Ακούγοντας αυτές τις λέξεις επαθα εγκεφαλικό. Φανταστείτε τη φάτσα μου σε στυλ WTF???Σηκωθηκα αμέσως απο το κρεβάτι μου πήγα στο μπάνιο πλυθηκα έβαλα ενα τζιν σορτσάκι που μου είχε πάρει η κολλητή μου η Γεωργία (προφανώς για να μου σπάσει τα νεύρα αλλά οκε είπαμε αγοροκόριτσο αλλά στο ντύσιμο....κύρια!!!)και μια άσπρη μπλούζα απο πανω που φαινόταν ΛΙΓΟ η κοιλιά (κοιλιακοι)(ξερναωωωω) και τα vans μου.
Αφού αποχαιρεταω τη μαμά μου (ο daddy δουλειά και έχω ενα μεγαλύτερο αδερφό που σπουδάζει στρατιωτικές σχολές γιουπι!)βλέπω το μαναρια μπροστά μου ,τον Γιάννη κανοντας ενα τσιγάρο! Αχ αυτό το παιδι!
Κ:Καλά ωρε ζώον πόσες φορες σου έχω πει να μην καπνιζεις;!λεγοντας αυτά τα λογια του περνώ το τσιγάρο απο το στόμα του και το πετάω κατω!
Γ:Να σου πω, με ορεξουλες ξυπνησαμε;;;λέει έρχεται πανω μου και μου δίνει ενα φιλι στο μάγουλο..μάκαρι να ηταν στο στόμα...εεε Κατερίνα συγκεντρώσου απο που και ως που να σου αρέσει ενα αγόρι με κάστανα μαλλια και τέλεια μελι ματια;;;Εεε μου λες;
Γ:Ε τούβλο φτάσαμε!!!λέει ο Γιάννης και μου δείχνει το σχολείο εκεί πετυχαινω τις τρελές να μιλάνε για έναν κουκλο...εμ βέβαια γιατί άλλο να συζητούσαν;;;!!!!
Γε:Είναι μαναρια!:*
Σ:Και λιγα λες..!!!!
Γ:Επ κορίτσια για 'μένα μιλάτε αωωω με συγκινειτε ιδιαιτέρα!!
Εγώ να έχω σκάσει τα γέλια μέχρι που η Γεωργία να με κοιτάζει με ενα δολοφονικό βλέμμα μα αποτέλεσμα να το βουλωσω.
Γε:Άντε ρε βλακα τρομάρα σου για μαναρια μιλάμε όχι για μαπες!Αουτς αυτό πονεσε!
Ο Γιάννης έτοιμος να δολοφονήσει την Geo(Γεωργία) αλλά ευτυχώς χτύπησε το κουδούνι.
Κ:Και για πείτε μου για ποιον μιλουσατε;
Σ&Γ:Κάλα κοπελα μου που ζεις;;Γ:Για τον καινούργιο μιλάμε...!!! Μου δείχνει με το δάχτυλο της το αγόρι εκείνο..εεε ΟΧΙ εεε ΟΧΙ πλάκα με κάνετε WTF???Ελπίζω να σας άρεσε!
Επόμενο:Αύριο;)
Τι θα κάνει ο καινούργιος που θα προκαλέσει το Κατερινάκι μας;;;Πλζζζ vote & comments^.~
Ααα φωτο το Κατερινακι
YOU ARE READING
Η μαγκια ειναι γένους θηλυκού
RomanceΗ Κατερίνα είναι ενα 16 χρονο κορίτσι που δεν θέλει να θυμάται το παρελθον της όμως η Μόιρα έχει αλλά σχεδια ο Μαρκος θα την κανει να το θυμηθεί με όχι και τόσο ευχάριστα αποτελεσματα