Part 10

5K 453 10
                                    

Μαρκος pov.(σας βασανιζω τώρα)
Απο την στιγμη που αρχισε να εξιστορεί το παρελθόν της την κοιτουσα στα ματια. Ηταν έτοιμη να κλάψει αλλά όχι δεν ηττήθηκε. Κράτησε τα δάκρυα της.
Όλο το βράδυ κοιμηθηκαμε αγκαλιά. Αυτό το μεθυστικό άρωμα της κάθε φορά με τρελαινει! Την έβλεπα να κοιμόταν. Ηταν τόσο ήρεμη και τόσο γλυκιά. Τελικά μπορεί να την έχω ερωτευτεί!Ναι το παραδεχομαι.Είμαι τρελά ερωτευμένος μάζι της.
Το πρωι σηκωθηκα χωρίς να την ξυπνησω.Θα την βοηθούσαν!Πραγματικα θα την βοηθησω για να αντιμετωπίσει κάθε δυσκολη κατάσταση! Θα είμαι διπλά της!Όλη την ωρα μαζί της! Δεν θα με νοιάζει κανένας άλλος!
....
Οτάν εφτασα στην κουζίνα άκουσα το κουδούνι να ηχεί. Ελπίζω να μην ξυπνήσει ο άγγελός μου.Ανοίγω την πόρτα και βλέπω εναν εξοργισμένο Γιάννη να έρχεται καταπάνω μου..

Κατερίνας pov.
Το πρωι σηκωθηκα ακούγοντας φωνές.Τι έγινε παλι;Κατεβηκα κάτω και βλέπω τον Γιάννη να πιάνει απο τον λαιμό τον Μάρκο. Μα τι στο;

Κ:Τι γίνεται εδώ;ρωταω ξαφνιασμένη και τοτε και οι δυο γυρνάνε να με κοιτάξουν.
Γ:Ελα μάζι μου τώρα έχουμε πόλλα να πούμε!
Κ:Δεν έχουμε να πούμε απολύτως τίποτα! Του λέω φανερά θυμωμένη.
Μ:Μην την ξαναπειραξεις και μην ξαναέρθεις στο σπιτι μου!

Όπα άλλαξαν οι ρόλοι τι έγινε εδώ;

Γ:Εμείς Κατερίνα θα τα ξαναπουμε άλλα αυτή την φορά δεν θα είναι ο.Μαρκος για να σε σωσει.
Μ:Θα είμαι παντα διπλά της για όσο χρειαστεί σε αντίθεση με κάποιους αλλους!

Ο Γιάννης ηταν έτοιμος να του ορμήξει αλλά εγώ είχα τόσο μισός για τον Γιάννη που τον εσπρωξα με δυναμη και εκλεισα την πόρτα!

Μ:Ουαου!Τόσο θάρρος;;

Του εριξα ενα δολοφονικό βλέμμα και το βουλωσε.

Μ:Οκευ Οκευ!
Κ:Λοιπον εγώ τώρα να φεύγω!Θα με πας;
Μ:Γιατί θες τόσο πολυ να φύγεις;

(Γιατί φοβάμαι μην σου ορμηξω)

Κ:Θελω να τακτοποιησω κάποια πραγματα...
Μ:Αχα!Καλά έλα πάμε!μου λέει γεμάτος δυσπιστία.

....

Αφού εφτασα στο σπίτι πήγα στο μπάνιο και βουλιαξα αρκετή ωρα θα έλεγα.
Αποφάσισα να πάρω τηλέφωνο τα κορίτσια να βγούμε γιατί έχουμε πόλλα να πούμε!
Κοιταζω την ωρα 15:00 καλά πόση ωρα ήμουν σπίτι του Μαρκου;Αααχχχ anyway πάω και παίρνω τηλ την Σοφί
Μετά από 3 χτυπήματα ακούω την φωνή της
Σ:Ναι;
Κ:Τώρα στο γνωστό (έτσι λέγαμε την καφετέρια μας είχε γίνει πλεον το στέκι μας)
Σ:Οκε

Και το κλείνει. Τώρα σειρα έχει η Geo
G:Ποιος;
Κ:Αυτός 1-0 Ελα τώρα στο γνωστό!
G:Πωω καλα!

Άρχισα να ετοιμαζομαι και αποφάσισα να ξεκινησω.
Αφού εφτασα στην καφετέρια είδα πως ήμουν η πρώτη που είχε ερθει
Έτσι παραγγειλα τον καφέ μου στον Στέφανο ( έτσι λέγεται ο σερβιτόρος)
Του κάνω σήμα να ερθει.

Σ:Ωπ πας κι απο εδώ μονη χωρίς τις αλλες
Κ:Χα θα αστειευεσαι!Θα δρουν απλα τις περιμένω
Σ:Αχα!Τον γνωστό;
Κ:Ναι ευχαριστώ.

Αφού περίμενα 10 λεπτα βλέπω τα κορίτσια να έρχονται

Κ:Επιτέλους!
Γ:Τι επαθες και μας θυμηθηκες;είπε κάπως νευριασμένα.
Κ:Θα σας τα εξηγήσω ολά.

Άρχισα να τους εξιστορω τα παντα!
Η Σοφι και η Geo ηταν οι μοναδικες που ήξεραν για το παρελθόν μου. Να φανταστειτε ουτε οι γονείς μου δεν το ξερουν!
Αφού τελείωσα την ανάλυση αύτη εμειναν και οι δυο με το στόμα ανοιχτό. Εμ βέβαια! Τι άλλο να περίμενα;

Σ:Δηλαδή του τα 'πες όλα;
Κ:Ναι
Γ:Ολά;
Κ:ΝΑΙ!

Έρχεται ο Στεφανος ξαφνικα διπλά στην Geo (χμμ λες να τα φτιάξουν αυτοί οι δυο;) και επεμβενει στην συζήτηση.
Στ:Τι λενε τα κορίτσια μου;
Γ:Στεφανε!
Στ:Τι;
Γ:Μην είσαι κουτσομπολης!

Τοτε την κοιτάζει με λυπημένη φατσουλα και αυτή του ζουλαει τα μάγουλα ( Ο Στεφανος είναι ενα χρονο μεγαλυτερος)

Κ:Αχου τα μωρε θα ξερασω!
Στ:Ζηλιάρα!λέει βγάζοντας μου την γλωσσά
Κ:Τούβλο!
Στ:Λοιπον σήμερα θα σας γνωρίσω τον κολλητο μου τον Γιώργο!
Σ:Ωραία που και ποτε;
Στ:Σαββατο στο Ghost club να είστε έτοιμες λέει και κλείνει το μάτι στην Geo

Μακάρι να ήμουν έτσι με τον Μάρκο!Αχ!

Το ξέρω είναι μικρο αλλά η κολλητή μου έχει γενέθλια και θα είμαστε μάζι όλη την ημερα!

Η μαγκια ειναι γένους θηλυκούWhere stories live. Discover now