Part 23

4.1K 378 7
                                    

Ανοιγει η πορτα και βλεπω τον Μαρκο. Χωρις να πω τιποτα παω και τρεχω στην αγκαλια του.

Κ:Μωρο μου!
Μ:Σε πειραξαν;Πες μου!

Αποφευγει την αγκαλια μου και με κοιταζει στα ματια. Ακουμπαει με το ενα χερι το μαγουλο μου αλλα εγω τραβιεμαι ως ενδειξη πονου. Κοιταζει πισω και μενει εκπληκτος.

Κ:Τι επαθες;

Ο Μαρκος δεν μου απαντησει παρα μονο μπηκε μπροστα μου.
Ξαφνικα ακουω πυροβολισμους. Γυρναω πισω και βλεπω τον Μαρκο με αιματα γυρω του.
Ετρεξα διπλα του και φωναζα το ονομα του για να με ακουσει...τιποτα.. Γυρναω και βλεπω τον Τεο απο μακρυα να γελαει.
Παιρνω το κινητο και καλω το ασθενοφορο..

Στο νοσοκομειο...
Οι γιατροι μου ελεγαν να ηρεμησω αλλα εγω εκλαιγα συνεχεια. Μου ειπαν οτι βρισκεται σε σοβαρη κατασταση. Εχασα τη Γη κατω απο τα ποδια μου.

Σ:Αγαπη μου ηρεμησε θα γινει μια χαρα!
Κ:Οχι οχι παραλιγο να πεθανει και τις δυο φορες εξαιτιας ΜΟΥ.
Γ:Οχι δεν φταις εσυ! Λεει και με παιρνει αγκαλια.
Οταν βγαινει ο γιατρος μου λεει οτι μπορω να τον δω. Κατευθειαν πηγα στο δωματιο του.
Τον ειδα με πολλα σωληνακια διπλα του και ολο αυτο εξαιτιας ΜΟΥ!

Κ:Μαρκο μου σε παρακαλω ξυπνα. Ελα μωρο μου σε παρακαλω!
Πηγα πανω του και του εδωσα ενα φιλι στο στομα με προσοχη γιατι εκει ειχε ενα σωληνακι.

Κ:Σε αγαπαω. Σε αγαπαω πολυ! Δεν επρεπε να το κανεις αυτο. Εγω επρεπε να ημουν στη θεση σου εγω! Λεω κλαιγοντας.

Ακουω εναν ενοχλητικο ηχο διπλα του και βλεπω πως κατι δεν παει καλα. Αμεσως φωναζω τους γιατρους. Με εδιωξαν απο εκει αλλα προλαβα να ακουσα καποιες φρασεις οπως "Τον χανουμε! Ας τον παμε στο χειρουργιο" Μολις το ακουσα αυτο επεσα κατω και αρχισα να κλαιω. Μια νοσοκομα ηρθε διπλα μου και προσπαθουσε να με συνεφερει αλλα τιποτα. Μετα δεν θυμαμαι τιποτα.

......

Ανοιξα με δυσκολια τα ματια μου. Κοιταξα γυρω μου μαι ειδα την Σοφια και την Γεωργία στο καναπε να κοιμουνται. Δεν ηθελα να τις ξυπνησω. Βγηκα απο το δωματιο και κατευθυνθηκα στο δωματιο του Μαρκου. Η ιδια εικονα. Ολο του το σωμα στολισμενο με πολλα σωληνακια. Αρχισα να κλαιω παλι. Πηγα κοντα του και τον χαιδευα. Μου ειχε λειψει πολυ. Γιατι γαμωτο μου;Γιατι να συμβαινουν ολα αυτα σε εμας; Γιατι; Γιατι να μην βρισκομαι εγω στη θεση του Μαρκου;
Του κρατουσα το χερι οταν ξαφνικα ενιωσα να το αγγιγμα του.

Η μαγκια ειναι γένους θηλυκούWhere stories live. Discover now