Ενιωθα πως τα ποδια μου δεν με κρατουσαν.Ηθελα να πεσω κατω.
Τ:Κριμα ηθελα να σου κανω και εκλπηξη!Λεει μεσα απο τα γελια του.
Εγω εμεινα εκει να κοιταζω τον Μαρκο.
Τ:Θα τον κοιτας για ωρες;
Δεν ειπα τιποτα.Το μονο που καταφερα να πω στον Μαρκο ειναι ''Τι κανεις εδω;''
Με κοιταξε βαθια στα ματια λεγοντας μου ''Ηρθα για να σε σωσω!''Να με σωσει;Γιατι;
Κ:Τι εννοεις να με σωσεις;
Μ:Απ'αυτους!Λεει και γυρναει το κεφαλι του στον Τεο.
Τ:Απο εμας;Εμεις την αγαπαμε και την προσεχουμε σε αντιθεση με εσενα που την απατησες και παριστανες τον νεκρο.
Μ:Το εκανα για να την προστατευσω!
Τ:Απο τι;Απο τα μουτρα σου;
Μ:Απο τα δικα σου!
Εγω αμιλητη ακουγα βουβους ηχους στα αυτια μου.Καθομουν ακινητη μεχρι που ο Τεο χτυπησε τον Μαρκο(ηταν δεμενος).
Κ:Μη!Ηταν το μονο που καταφερα να πω μολις το ειδα αυτο.
Πηγα να τον σταματησω αλλα με σταματησε ο Εκτορας και ενας αλλος τυπας κρατωντας με απο τα μπρατσα για να μην κουνηθω.Εγω αρχιζα να φωναζω στον Τεο να σταματησει να χτυπαει τον Μαρκο αλλα δεν με ακουγε.Ο Μαρκος εφτυνε αιμα και προσπαθουσε να ανταποδοσει.Τον εσπρωξε στο πατωμα και τοτε ειναι που ο Τεο τα πηρε στο κρανιο.Τι να πω τωρα;Οτι θα τον σκοτωσει με ενα μαχαιρι;Τοτε μου ηρθε μια ιδεα στο μυαλο!
Κ:Μην τολμησεις!
Τ:Αλλιως τι;
Κ:Θα σε παραδωσω στους μπατσους!
Τ:Χαχαχα ας γελασω!Αν με παραδωσεις θα πας κι εσυ μαζι μου φυλακη!Γι'αυτο μην κανεις ονειρα πριγκιπισσα! Ειπε και ηρθε κοντα μου πιανοντας μου το πηγουνι και γυριζοντας το προς την αλλη πλευρα.
Μ:Δεν προκειται να παει αν καταθεσουμε εναντιον σου!
Τ:Κι εσυ μικρε πως το ξερεις αυτο;
Μ:Γιατι ειμαι μπατσος. Λεει και τον κοιταζω με ερωτηματικο υφος.Τι στο καλο ειπε μολις τωρα;Ειναι μπατσος;Απο που και ως που;
Ο Τεο γουρλωνει τα ματια του και κοιταζει μια εμενα μια αυτον.
Τ:Πως εμπλεξες με αυτον;Γκομενος ειναι;
Μ:Αυτο πρεπει να το ρωτησω εγω!
Κ:Δεν σε αφορα αν ειναι γκομενος μου η οχι!
YOU ARE READING
Η μαγκια ειναι γένους θηλυκού
RomanceΗ Κατερίνα είναι ενα 16 χρονο κορίτσι που δεν θέλει να θυμάται το παρελθον της όμως η Μόιρα έχει αλλά σχεδια ο Μαρκος θα την κανει να το θυμηθεί με όχι και τόσο ευχάριστα αποτελεσματα