Part 3

7.7K 575 5
                                    

Ε δεν το πιστεύω δεν γίνεται αυτό!Βλέπω μπροστά μου εναν ΚΟΥΚΛΟΣ σημειώστε οτι η λεξη "κούκλος" μπροστά δεν πιάνει μια!Καστανος με γαλαζοπράσινα θεϊκά ματια!ΟΜΓ ΟΜΓ ΟΜΓ!Νομιζω πως θα αυτοκτονήσω..!!Αχχχ και έχει ενα ωραίο....εεεε wtf Κατερίνα κοπελα μου συγκεντρωσου φωνάζει το υποσυνείδητό μου και με ολά αυτά που είδα προχωραω προς την τάξη μου.
Δ(Διευθυντής):Παιδιά να σας γνωρίσω τον καινούριο συμμαθητή σας Μάρκο Γεωργιάδη.
Την ωρα που τα έλεγε αυτά ο διευθυντής ο Μαρκος έκανε γκριμάτσες απο πίσω κανοντας εμένα και τα αγόρια να γελαμε ενω τα άλλα κορίτσια τον έβρισκαν γλυκουλη.Μμμμ τρομάρα του ξερναωωω:ΡΓουατεβερ
Δ:Λοιπον Μάρκο ώρες μια κενή θέση και κάτσε του είπε με αυστηρό τόνο αφού κατέλαβε τι έκανε.Προχωρούσε απο θρανίο σε θρανίο το μάτι του επεσε πανω νου τον άκουσα να λέει "ωραία θα περάσουμε φέτος" ααα θα τον πλακωσωω!!!!
Ήρθε απο πίσω μου μετα από 1 10 λεπτο βαρεμαρας αρχισα να νιώθω κάτι να με κλωτσαει κοιταω από κάτω και βλέπω το ποδι του Μαρκου ααα πεθανε!!!Τον γλύτωσε το κουδούνι γιατί θα έλεγε ολά τα φωνήεντα άντε!!!!
Πήγα στο ντουλαπάκι μου για να βάλω τα βιβλια (είχα γυμναστική μετα) και ξαφνικά ακούω
Μ:Εεε παιδιά κοιτάξτε το φυτο της τάξης.!
Γυρναω εγώ και βλέπω να τείνει το δάχτυλο του και να δείχνει εμενα οι άλλοι γελουσαν ε τώρα είναι που τα πήρα.
Κ:Αγαπητέ μου Μάρκο ενα θα σου πω τα φυτά σαν κι εμένα αναπνέουν ενω κάτι τούβλα σαν κι εσένα όχι!!!
Μόλις τα ειπα αυτά τα λογια τα χαρακτηριστικά του προσώπου τπυ σκληρηναν άγρια αλλα δεν τον φοβάμαι!!
Μ:Δεν ξέρεις μικρο με ποιον τα έχεις βαλει.
Κ:Μικρο είναι κάτι που βρίσκεται μέσα στο παντελονι σου!
Ωχχχχ χτυπησα φλεβα!Τον βλέπω να έρχεται κατα πανω μου σηκώνοντας το χερι του για να με χαστουκισει προφανώς ευτυχώς προλαβα να πιάσω το χερι του και να του το γυρίσω.
Κ:Πρόσεξε τι θα κανείς την επομένη φόρα!
Με αυτό το συμβάν δεν αντεξα άλλο και αποφάσισα να πάω να κάνω ενα τσιγάρο ο Γιάννης δεν το ξέρει και ουτε πρόκειται να το μάθει γιατί θα αρχίσει το κραξιμο!!!Ηδη φαντάζομαι τη φάτσα του θα μου λέει 'καλά κοπελα μου καπνιζεις και εμένα με κραζεις;;;'Τι να κάνουμε;;;
Καθώς καπνιζα εμφανίζεται η φιγούρα του...

Γειά σας!!!!Καινούριο κεφάλαιο ελπίζω να σας αρέσει σας παρακαλώ vote & comment!!!Φωτο:Μάρκος
Colton Haynes OMG!!!Μαναρια:)

Η μαγκια ειναι γένους θηλυκούWhere stories live. Discover now