Μαρκος pov.
Οταν εφτασα στο σπιτι της αρχισα να χτυπαω την πορτα χωρις κανενα ωφελος. Γαμωτο μου και αν εχει παθει τιποτα;Οχι οχι οχι εγω φταιω παλι γαμωτο μου. Αρχισα να χτυπαω με δυναμη την πορτα μεχρι που ανοιξα. Φωναζα το ονομα της αλλα κανενα ιχνος της. Πηγα στο δωματιο της και βρηκα την πορτα του μπανιου ανοιχτη. Μπηκα μεσα και κοιταζα γυρω γυρω μεχρι που ειδα τον καθρευτη.
Εγραφε:"Αν δεν ερθεις στην ομαδα μας θα σκοτωσω τους φιλους σου,την οικογενεια σου ακομα και τον Μαρκο.
Υ.Γ:Καντο γιατι την επομενη φορα θα σε πνιξω μεσα στο μπανιο"Θεε μου! Γι'αυτο ηρθε σπιτι μου. Για να με προστατευσει. Και εγω τι εκανα τοτε;Παραλιγο να την απατησω! Να μαλακα Μαρκο!
Ξαναπηρα τηλεφωνο την Κατερινα για να μην κανει καμια τρελα! Δεν το σηκωνει ομως. Σκεφτηκα να παρω την Σοφία αλλα δεν θελω να τις ανησυχησω κι αλλο.
Ξαναπηρα την Κατερινα μεχρι που το σηκωσε.Κ:Τι θες επιτελους;
Μ:Μωρο μου μην κανεις καμια βλακεια ειδα το σημειωμα στο μπανιο. Μην τολμησεις και κανεις καμια τρελα! Κατερινα σε παρακαλω!
Κ:Οχι παρατα με! Σε πιστεψα αλλα εισαι ενα γαϊδουρι! Σε μισω! Οσο για το τι θα κανω δεν σε αφορα πλεον!Ειπε και το 'κλεισε. Τι θα κανει τωρα;Αν παθει τιποτα; Γαμωτο μου!
Κατερινας pov.
Ετρεχα για να φτασω σπιτι του .... οταν ακουω το κινητο μου να ηχει. Παλι ο Μαρκος! Τι θελει πια; Δεν του απαντησα.
...
Μετα απο λιγη ωρα εφτασα στο σπιτι του.... Και ξαναχτυπησε το κινητο μου... Σκεφτηκα να του απαντησω για να μην μου σπασει τα νευρα κι αλλο.Κ:Τι θες επιτελους;
Μ:Μωρο μου μην κανεις καμια βλακεια ειδα το σημειωμα στο μπανιο. Μην τολμησεις και κανεις καμια τρελα. Κατερινα σε παρακαλω.Πωωω ολο δικαιολογιες. Μαλλον δεν θα του 'κατσε η γκομενα και θα με θυμηθηκε. Ουαου!
Κ:Οχι παρατα με! Σε πιστεψα αλλα εισαι ενα γαϊδουρι! Σε μισω! Οσο για το τι θα κανω δεν σε αφορα πλεον.
Του ειπα και το 'κλεισα. Δεν αντεχω αλλο τα ψεματα του. Οχι! Οχι πια! Δεν αξιζει ουτε ενα δακρυ μου!
Κοντοσταθηκα στην πορτα και χτυπησα διστακτικα.
?:Βρε βρε βρε!Παιδια κοιταξτε πια μας θυμηθηκε. Ειπε ενας απο την ομαδα μας.
Κ:Χαχαχα πολυ αστειο.Ποτ ειναι ο Τεο;
?:Μεσα!
Κ:Οκευ.Μπηκα μεσα στο γραφειο του και τον ειδα να καπνίζει. Μμμμ πρωτοτυπο.
Τ:Ξερεις τι μου αρεσει πανω σου;Οτι με ακους! Παντα με ακους γι'αυτο εισαι η αγαπημενη μου.
Κ:Ναι οκ τι θες τωρα;
Τ:Τωρα τιποτα πηγαινε αυτα στον Εκτορα.
Κ:Μαααλιστα! Να μαντεψω;LSD;;;
Τ:Αλλο ενα απο το ταλεντο σου ειναι η εξυπναδα σου.
YOU ARE READING
Η μαγκια ειναι γένους θηλυκού
RomanceΗ Κατερίνα είναι ενα 16 χρονο κορίτσι που δεν θέλει να θυμάται το παρελθον της όμως η Μόιρα έχει αλλά σχεδια ο Μαρκος θα την κανει να το θυμηθεί με όχι και τόσο ευχάριστα αποτελεσματα