Part 27

4K 365 9
                                    

?:Τι κανετε εκεί;

Γυρναω και βλεπω τον άνθρωπο που μισω παρα πολυ!

Κω:Θες κάτι;Λεει ο Κωστας λίγο θυμωμένα.
Μ:Την κοπελα μου!
Κ:Δεν είναι στο σπιτι σου;Σε παράτησε και μας θυμηθηκες;Ωωωω τι μεγάλη τιμή! Λεω και κανω πως σκουπίζω και καλα τα δάκρυα μου.
Κω:Απάτησες την Κατερινα;
Μ:Τι;Οχι! Ποτε! Δεν μου άφησε να της εξηγήσω!
Κ:Ποσο γελοιος τέλος πάντων μπορεις να γινεις;

Ο Μαρκος έρχεται έξαλλος προς την δικιά μου κατεύθυνση αλλά εγω παιρνω τον Κωστα και τον πηγαινω μεσα στο κλαμπ.

.............

Ειχα κατεβάσει πάνω από 10 σφηνακια ενώ ο Κωστας προσπαθούσε να μου τα πάρει για να μην μεθυσω- λες και δεν το εχω κανει ηδη-.

Κ:Κωστα παω λίγο στο μπανιο. Λεω χαχανιζοντας.
Κω:Εισαι σίγουρη;Σε αυτήν την κατάσταση;Μισό να φωναξω τις άλλες...
Κ:Ο..οχι σε πα..παρα..καλω μόνη μου.
Κω:Σίγουρα;
Κ:Ναι!

Πηγαινω προς το μπανιο και παραπαταω αλλά κρατιέμαι. Βλεπω το πρόσωπό μου στον καθρευτη και ριχνω λίγο νερό μπας και συνελθω. Ευτυχώς που το μακιγιάζ ήταν αδιάβροχο αν εξαιρέσουμε το κραγιόν το οποίο είχε πασαληφτει στο μισό πρόσωπό μου.
Τι κρύο νερό με κάνει να συνελθω. Παιρνω ένα χαρτάκι και σκουπίζω τα χειλη μου.
Κατευθυνομαι παραπατωντας προς τα έξω μέχρι που ένα χέρι με αρπαζει.

Κω:Που πας;
Κ:Έξω!
Κω:Παμε μαζί!
Κ:Θελω μόνη μου!
Κω:Αποκλείεται!

Λεει και με βγάζει έξω. Το χερι του είναι περασμένο γύρω από την μεση μου δημιουργώντας ένα ρίγος σε όλο μου το σώμα.

Κ:Κω...Κωστα;Έπρεπε να μεινω λίγο μονη μου γι'αυτο του ειπα ψέματα.
Κω:Ναι;
Κ:Ξεχασα το κινητο μου. Μπορεις να μου το φέρεις;
Κω:Ναι αλλά εσυ εδώ! Ενταξει;
Κ:Αχαα!

Πριν φύγει μου δινει ένα φιλι στο μέτωπο.Αωωωω.....Αν προσεχες λιγο θα ήταν στο στομα! Θες να πεθανεις;Όχι γιατί το...;Ε τότε βουλωστο!Τς Τς Τς σκύλα!Ξερω πως ειμαι.

Βγαζω ένα τσιγάρο από το σακάκι μου και το τοποθετώ στο στομα μου.

Μ:Ακόμα δεν το εχεις κόψει;
Κ:Παρατα με. Του λεω ψυχρα.

Παίρνει το τσιγάρο μου και το πετάει κάτω. Μετά φέρνει τα χέρια του στα μάγουλα μου και με κοιταζει έντονα στα ματια μου.

Μ:Απλά ασε μου να σε εξηγήσω. Λεει και ερχεται όλο και πιο κοντά μου ώσπου πάει να με φιλήσει μέχρι που εμφανίζεται ο Κωστας.

Η μαγκια ειναι γένους θηλυκούWhere stories live. Discover now