Εμείς συνεχίσαμε να γελαμε μέχρι που βγήκε η Σοφια και μας έριξε ένα δολοφονικό βλέμμα. Ουπςς!!
Κ:Χαχαχαχαχαχαχα δεν μπορω χαχαχαχαχαχαχα να το πιστέψω χαχαχαχαχαχαχα!
Σ:Σκασε!
Κ:Πριν ελεγες να συνεχισω!Αχχχ συγνωμη στον Lukas το ελεγες όχι σε εμενα!Μου ριχνει μια μπουνιά στον ώμο για να σταματήσω αλλά εγω συνέχισα να γελαω..
Γ:Εσυ όλα καλά;Σοβαρεψε μετά από τοοοοσο γελιο.
Κ:Αααα ναι να ένα ευχαριστο! Μου υποσχέθηκαν πως δεν θα με ξαναενοχλησαν.
Σ:Μμμμ πως κι ετσι;Ωχχχ τώρα τι τους λες;Πάντως όχι την αλήθεια! Θα με σκοτώσουν! Θα με κραξουν και με τα δικιο τους!
Κ:Εεεε;Εε..εεε να...ε..εμμμ...του..τους..αα...απειλησα!
Γ:Καλα ντε και γιατί κομπλαρεις;
Κ:Ε;εεεε να είναι εεε ...εμμμ.αστο.
Σ:Δεν μας τα λες καλα Κατερινα!
Λ:Τι έγινε εδώ;Σας εχω πει ποσό λατρευω τον Lukas;;;Έρχεται παντα την κατάλληλη στιγμή!
Κ:Ότι θα βγουμε το βραδυ!
Λ:Ωραια εμμμ μόνες σας;
Σ:Εννοείται!
Λ:Οχι;
Σ:Γιατι;
Λ:Γιατι θα σου ορμηξει κανένας αλλος και θα μπω στην φυλακή.
Γ:Γιατι να πας φυλακή;
Λ:Γιατι θα τον σκοτωσω τον μαλακα!
Σ:Μωρο μου! Λεει και του δίνει ένα φιλι μακράς διάρκειας. Φιλιούνται για αρκετή ώρα και το χειρότερο;Θα το κάνουν μπροστά μας! Ελεοςςς!!!
Κ:Ρεεε μαζευτειτε όχι μπροστά μας!Ο Lukas με κοιταει με ένα δολοφονικό βλέμμα που τα λεει όλα:Θα σε σκοτωσω μωρή Σκρόφα.Βουλωσε το γιατί θα σε πνιξω και γιατί μας κανεις χαλαστρα;
Γ:Κατερινιω παμε να διαλέξουμε ρούχα;
Κ:Ναι!Σοφία θα 'ρθεις;
Γ:Έχει άλλες δουλειες αυτη αστην! Λεει και με παιρνει από το χερι.Μπήκαμε στο δωματιο της και άρχισε να ψαχουλευει ρούχα.
Γ:Και για Πες.
Κ:Τι να πω;
Γ:Με τον Μαρκο τι λεει;
Κ:Χωρίσαμε.
Γ:Ναι καλά! Τα χετε πει κι αλλες φορές αυτά.
Κ:Τωρα όμως το εννοούμε.
Γ:Και γιατι παρακαλω;Της ειπα τι εγιναν - χωρίς βέβαια να της πω για την "ομαδα" και είχε μείνει με ανοιχτο το στόμα.
Μετά από λίγη ώρα κατάφερε να συνέλθει και μετά ξανάρχισε την κουβεντα.Γ:Μαααλιστα.
Κ:Λοιπον ασε εμενα τώρα για λρς μου για εσενα και τον Φραντσέσκο.
Γ:Βγήκαμε χθες για καφέ και τον γνώρισα καλύτερα!
Κ:Πες ντε!
Γ:Είναι 20 χρόνων παιζει μπάσκετ έχει μια μικρή αδελφή που την λένε Μαρία και πηγαίνει λύκειο. Οι γονείς του έχουν χωρίσει αλλά δεν τον ενοχλεί. Αυτααααα...
Κ:Καλό γκομενακι δηλαδή;
Γ:Μωρηηηηηηηηηηη μαζεψου δικός ΜΟΥ είναι!
Κ:Καλα μωρεε! Σκυλαα!
Γ:Τεσπα βρηκα τι θα φορεσεις.
Κ:Ωχχχ...
YOU ARE READING
Η μαγκια ειναι γένους θηλυκού
RomanceΗ Κατερίνα είναι ενα 16 χρονο κορίτσι που δεν θέλει να θυμάται το παρελθον της όμως η Μόιρα έχει αλλά σχεδια ο Μαρκος θα την κανει να το θυμηθεί με όχι και τόσο ευχάριστα αποτελεσματα