Part 22

4.1K 369 10
                                    

Κατερίνας pov.
Ξυπνησα με εναν πονοκέφαλο. Ένιωθα ολο το σωμα μου δεμενο. Άνοιξα τα ματια μου και κατάλαβα πως δεν βρισκόμουν σπίτι μου. Προσπάθησα να λυθω αλλά δεν τα κατάφερα!Το μονο που κατάφερα είναι να σπάσω ενα βάζο που ηταν πισω μου. Μπράβο ηλίθια! Φωναξε το υποσυνείδητο μου και συμφώνησα.
Ξαφνικα ακούω την πόρτα και γυριζω και αντικρίζω έναν τυπα ντυμένα στα μαύρα και φορούσα και μαυρο γυαλί!Έλεος άνθρωπε μου!

?:Ξυπνησες μικρουλα;
Κ:Ποιος είσαι και τι θες;
?:Δεν με αναγνωρίζεις;
Κ:Εμ..όχι;

Βγάζει τα γυαλιά του και βλέπω τον ....ο γιατί σε ΕΜΕΝΑ;

?:Τώρα με θυμήθηκες;
Κ:Ω Τεο πες μου τι στο διαολο θες!
Τ:Γύρνα πισω!
Κ:Όχι!
Τ:Γιατί;Και τη δόση σου είχες και τα πάντα! Τι άλλο θες να στο δώσω!
Κ:Θέλω την ησυχία ΜΟΥ!
Τ:Ελα πίσω αλλιως δεν θα έχουμε καλά ξεμπερδεματα!
Κ:Όπως;
Τ:Θα σκοτώσω τους ανθρώπους που αγαπάς!
Κ:Δεν αγαπάω κανέναν!
Τ:Αληθεια;Και αυτός ποιος είναι;

Φέρνει έναν με μελανιασμενο πρόσωπο και στην αρχή δεν κατάλαβα ποιος ηταν αλλά μόλις τον είδα μου ανέβηκε το αιμα στο κεφάλι! Τι στο καλό θέλει εδώ αυτός ο μαλάκας;

Κ:Κώστα; Άνθρωπε μου είσαι τρελός;Σιγά μην αγαπάω αυτόν που προσπαθουσε να κανει τις βρωμιδουλειες σας!
Τ:Χαχαχαχαχαχαχα! Αμ δε προσπαθούσε ο γελοιος να σε σώσει απο εμένα για να μη σε σκοτώσω!Κι ενα βράδυ που μεθυσες αυτός σε έσωσε από τα χέρια μου αλλά δεν θα είναι και για πολυ κοντά μας για να σε σωσει ξανά!Λέει βγάζοντας ενα όπλο απο το σακάκι του.

Κ:Δεν θα τολμησεις!
Τ:Γιατί παρακαλώ α
Κ:Γιατί...γιατί...θα..θα..δε
Κωσ:Μην δεχτεις Κατερίνα μη!Ας με σκοτώσει απλώς μην μπλεξεις μαζί του! Λέει και ο Τεο νευριασμένος του ρίχνει μια κλωτσιά!
Κ:Κώστα σε ευχαριστώ που με έσωσες είναι καιρός να το κάνω κι εγώ αυτό για εσένα! Λέω και του κλείνω το μάτι ενω ο Τεο με κοιτούσε περίεργα!

Για να σας ξεκαθαρίσω κάτι... Όταν τα είχα με τον Κώστα ειχαμε βγάλει ένα σύνθημα;. Αν μπλεξουμε πάλι με τον Τεο θα του κλείσω εγώ το μάτι και θα αρχίσει το μποξ...Μουαχαχα!
Ο Κωστας χτυπησε με δύναμη τον Τεο στο ευαίσθητο σημείο( if you know what I mean) και έλυσε εμένα. Πρώτου προλάβει να με λύσει μπαίνουν δυο μποτιμπιλτερς και αρχίζουν να χτυπούν τον Κώστα. Εγώ δεν μπορω να κάνω τίποτα ακόμα αφού γαμωτο μου με έχει δέσει πολυ σφιχτά!
Ο Κωστας έπεσε κάτω στο πάτωμα. Ένιωθα κάτι να σπάει μέσα μου βλέποντας τον έτσι. Ο Τεο σηκώθηκε και έριξε μια κλωτσιά στα πλευρα του Κωστή και ήρθε σε εμένα και μου έριξε ενα δυνατό χαστούκι.

Η μαγκια ειναι γένους θηλυκούWhere stories live. Discover now