Part 30

7K 484 31
                                    

Το επομενο πρωι ξυπνησα απο τις ακτινες του ηλιου και απο 2 ποδια τα οποια ηταν πανω στην κοιλια μου.Μου πηρε ωρα να καταλαβω ποιος ηταν που ειμαι και τι κανω.Ενταξει ημασταν στον Lukas τα ποδια ομως που κολλανε;Κοιταζω αργα αργα κατω και βλεπω την Γεωργια.Αααα το ζωον!Της μετακινω τα ποδια της και την βαζω κανονικα να κοιμηθει.Αποφασιζω να παω για τρεξιμο μιας και εχει πολυ καλο καιρο.Πηγαινω στο μπανιο και βαζω στο προσωπο μου κρυο νερο.Αφου τελειωνω με το μπανιο κανοντας τα σχετικα,παω στην βαλιτσα και ψαχνω ρουχα.Ειχα βγαλει σχεδον ολα τα ρουχα μεχρι να βρω τα ρουχα μου.Διαλεξα να βαλω ενα σορτσακι και μια μπλουζα που φαινοταν λιγακι το αθλητικο μπουστακι μου.Εβαλα και τα αθλητικα μου και πηγα στην κουζινα.Ειδα τον Lukas και την Σοφια να ειναι στην κουζινα και να τριβεται ο ενας πανω στον αλλο.

Κ:Ορεξουλες εχουμε πρωινιατικα;

L:Κατερινα εχεις ενα ελλατωμα!

Κ:Τι;

L:ΜΑΣ ΚΟΒΕΙΣ ΣΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!

Κ:Βρε,εγω για το καλο σας το κανω,για να μην παθετε τιποτα απο το πολυ το-

Σ:Που θα πας εσυ;Λεει αγριοκοιταζοντας με.

Κ:Για τρεξιμο.

Σ:Ωραια παρε και αυτον γιατι οπως το βλεπω θα μας ξαναπιασεις στα ακαταλληλα.

L:Γιατι να φυγω;Λεει και κανει μια θυμωμενη αλλα ταυτοχρονα γλυκουλα φατσουλα!

Σ:Μωρο μου για να κοιμηθω και λιγακι.Λεει δινοντας του ενα πεταχτο φιλακι.

Κ:Ρε θηριο ολο το βραδυ;

L:Σκασε μικρο!

Κ:Αι χεσου!

Ο Lukas πηγαινει στο δωματιο του και μετα απο κανα 5λεπτο ερχεται ντυμενος με μια γκρι(μεχρι το γονατο)φορμα και μια μπλουζα που αφηνει ακαλυπτους αυτους τους γεροδεμενους μυς.

Σ:Σιγα μην πας ετσι!Δεν σφαξανε!

Κ:Αλλαξαν οι ρολοι;

L:Γιατι τι εχω;Λεει κανοντας μια στροφη

Σ:Επειδη εχεις!

Κ:Σιγα ρε Σοφια!Θα τον προσεχω εγω!

Σ:Προσεξε καημενη μου,αν τον δω με αλλη την εβαψες!

L:Ζηλιαρα!Λεει και της δινει ενα φιλι στο μαγουλο που καταληγει στο στομα και μετα σε κατι αλλο.

Κ:Σταματηστε τα σαλιαρισματα και παμε να φυγουμε.Λεω τραβωντας τον Lukas πανω απο την Σοφια!

Η μαγκια ειναι γένους θηλυκούWhere stories live. Discover now