Part 19

4.4K 405 7
                                    

Εφτασα στο σπίτι και είδα την Γεωργία να μιλάει στο τηλέφωνο και την Σοφία να βλέπει τηλεόραση.

Γ:Καλά κοπελα μου που στο καλό είσαι;
Άρχισα να τους τα λέω ΟΛΑ!

Σ:Καλέ ακόμα δεν ήρθαμε!Τσιμπησες γκομενακι;
Κ:Ιου Ο-ΧΙ! Αποκλείεται να ενδιαφερθω γι'αυτο το...το..το πλάσμα τέλος πάντων!
Γ:Θα πας αύριο!Αντιλαβου;
Κ:Δεν γουστα..
Γ:Δεν με ενδιαφέρει! Θα πας! Πρεπει να φτιαξεις την ζωή σου!!!
Κ:Πωωωω καλά....καλαααα....

.....

Αρχίσαμε να ετοιμαζομαστε για το βράδυ. Αποφάσισα να βάλω ενα φόρεμα 2 παλάμες πιο πανω απο το γονατο κλπ (δείτε εικονα).

Κ:Εγώ μπιτσιζζ είμαι έτοιμη!
Σ:Αϊ χεσου μωρή!
Κ:Πω πω πω ομορφιές οι κοριτσαρες μου! Για ποιον ατυχο...εεε τυχερό θέλω να πω ντυθηκατε έτσι;
Γ:Για εμάς!
Κ: :Ρ

Πηγαμε μέσα στο αυτοκίνητό ΜΟΥ και οδήγησε η Γεωργία... Ωωχχχ το καημενο το αμαξάκι μου....

Κ:Θέλω να ζήσει το αυτοκίνητο!
Γ:Χα χα χα! Μμμμ....Για προχωρήστε μπιτσιζζζ...

....
...

Φτάσαμε σε εκείνο το κλαμπ και είδαμε γύρω μας ιδρωμενα κορμιά να χορεύουν στο ρυθμο της μουσικής. Πήγαμε να παραγγειλουμε ποτά όταν...

Μπάρμαν:Τι θα πάρουν οι κούκλες;
Γ:Τον μπάρμαν! Λέει και του κλείνει το μάτι. Ξερναωωωω!!!!!
Μπ:Τον εχεις!
Γ:Χαχα Γεωργία.
Μπ:Φραντσέσκο
Γ:Ωραίο όνομα Φραντσέσκο! Χαρηκα!
Φ:Παρομοιως.Λέει και της κλείνει το μάτι και κολλάει στα χείλη του το συνηθισμένο στραβό χαμόγελο.

Σ:Τρεις βοτκες..
Γ:Και τον μπάρμαν!
Φ:Έφτασαν και τα ποτά και ο μπάρμαν.

....
Μετα απο αρκετή ωρα ο Φραντσέσκο χόρευε με την Γεωργία, η Σοφία ηταν με εναν -που ουτε η μάνα του δεν ξερει ποιος είναι- κι εγώ επινα μέχρι που ήρθε η Σοφιααα....

Σ:Αυτός πίσω σου σε έχει φαει με τα ματια του.

Γυρναω διακριτικα(παντα) και βλέπω τον Lukas.Ωωωω ΌΧΙ!!!!!
Αυτός μόλις με βλέπει μου κλείνει το μάτι,πίνει λίγο απο το ποτό του λέει κάτι στους φιλους του και κατευθύνεται προς εμένα.
Όχι ρε πουστη μου!

Σ:Καλά να περάσεις!
Κ:Αι χε!
Σ:Επίσης!Λέει και φεύγει.
L:Καιρό έχουμε να τα πούμε!Μου ελειψες!
Κ:Εμενα παλι όχι!
L:Για πες μας Κατερίνα απο που μας ερχεσαι γιατί αν ήσουν απο δω θα σε ήξερα!
Κ:Απο Ελλάδα.
L:Γι'αυτο έχεις κορμί Ελληνίδας θεάς εεε;
Κ:Ναι ναι!
L:Χορεύουμε;

Ήθελα να του πω όχι αλλά θυμηθηκα τα λογια της Γεωργίας " Φτιάξε παλι την ζωή σου!

Κ:Υπο εναν ορο!

Με κοιτάει με ενα ερωτιματικο σχηματισμένο στο πρωσοπο του.

Κ:Όχι βλακείες!

Μου κλείνει το μάτι και με πιάνει απο την μέση. Αρχίζουμε να χορευουμε στον ρυθμό της μουσικής αλλά εγώ -δεν ξέρω γιατί μάλλον το ποτο φταιει- κουνιεμαι προκλητικά πανω του με αποτέλεσμα να με φιλήσει στο τέλος....Ωωωχχχχχχ τι έκανα παλι;

Σταματάμε για λίγο για να πάρουμε αναπνοές.

L:Πάμε;
Κ:Που;
L:Σπίτι μου. Λέει και μου δίνει ενα ποτό ακόμα!Αφού το πιω κάνω πως το σκέφτομαι αλλά στο τέλος...

Κ:Ναι πάμε. Τι;;; Δέχτηκα;

Αφού βγήκαμε απο το κλαμπ νιώθω κάποιον να μας παρακολουθεί.

Κ:Lukas;;;

Δεν τον έβλεπα πουθενά.Που πήγε; Άρχιζα να τρομαζω και τρόμαξα περισσότερο όταν ενιωσα ενα χερι να με τραβάει για να γυρίσω. Είχα κλείσει τα ματια μου και μόλις τα άνοιξα είδα τον Lukas πεσμένο στο πατωμα ματωμένο και μπροστά μου ηταν ο...ο Μαρκος;

Πάγωσα εκείνη την στιγμή. Με κοιτούσε τόσο έντονα με αυτά τα ματια.

Μ:Κατερίνα;
Κ:Μα.. Μάρκο εσυ είσαι;
Μ:Ναι μωρο μου εγώ είμαι.
Κ:Εσυ δεν πεθανες;
Μ:Να σου εξηγήσω.
Κ:Τι να μου εξηγήσεις ρε;Μου στερησες τοσα χρόνια και νόμιζα πως ήσουν νεκρός και θες να μου εξηγήσεις;Ούρλιαζαν πλέον και δάκρυα έτρεχαν απο τα κόκκινα -πλεον- ματια μου.
Τοτε χωρίς να το καταλάβω κάποιος χτυπάει τον Μάρκο κι εγώ πεφτω κατω. Δεν μπορούσα να συγκρατηθω άλλο. Πρώτου πέσω άκουγα το όνομα μου αλλά και ενιωσα κάποιον να με παίρνει πανω του...

Πω πω πω!!! Τι έχουμε εδώ;Χμμμ πολλές εξελιξεις! Τι λέτε να γινει στο επόμενο;Το ξέρω είναι μικρο αλλά σας υπόσχομαι πως την Δευτερα και μετα θα ανεβαζω πολυ μεγαλα κεφάλαια γι'αυτο φυλαχτειτε!
Μέχρι το επόμενο πολλά φιλάκια!
^.~
Θα το εκτιμουσα αν ριχνατε μια ματια στις ιστοριες της BlueeElfNg και της Roulamou13. Ευχαριστώ!

Η μαγκια ειναι γένους θηλυκούWhere stories live. Discover now