Φτου γκαντεμια! Ο Μαρκος ηταν!Κοιταχτηκαμε για 5 δευτερόλεπτα.Ένιωθα περίεργα!
Γιατί να τον αγαπάω γιατί;Τον θέλω!Θέλω να είναι δικός μου και να τον κραταω στην αγκαλιά μου συνέχεια!
Έπρεπε όμως να φύγω δεν γινόταν αλλιώς!Κ:Εμ Αντωνία πρέπει να φύγω!
Α:Ωω έλα κατσε λίγο ακομα!
Κ:Δεν γίνεται κάτι θυμηθηκα και πρεπει να φύγω!
Την ωρα που βγηκα εξω...Μαρκος pov.
Δυο εβδομάδες.. Δυο εβδομάδες χωρίς να δω τον έρωτά μου!Δεν αντεχα άλλο!! Ο Γιώργος μου είπε να βγούμε σήμερα και να την ξεχάσω!
Οτάν έπεσα πανω της ενιωσα κάπως περίεργα. Την ήθελα γαμωτο μου!Την ήθελα ΠΟΛΥ!
Είπε στην Αντωνία να φύγει γιατί δήθεν κάτι θυμήθηκε αλλά δεν τα χαβω εγώ αυτά! Δεν με αντέχει! Μα γιατί;
Δεν αντεξα άλλο! Θα με άκουγε ήθελε δεν ήθελε!
Βγηκα εξω και....Κατερίνας pov.
Οτάν βγηκα εξω άκουσα μια γνωστή φωνή.Μ:Τόσο πολυ δεν με αντεχεις;
Κατάλαβα ποιος ηταν άλλα δεν έδωσα σημασία. Κατευθηνθηκα στο αυτοκίνητο οτάν συνηδειτοποιησα οτι δεν ηταν στο τσαντακι μου!!Μ:Αυτά ψαχνεις;με ρωτάει κι εγώ γυριζω για να τον αντικρυσω και τον βλέπω να κρατάει τα κλειδιά ΜΟΥ!
Κ:Φερτα εδώ!
Μ:Τσου!
Κ:Γαμωτο Μάρκο Φερτα!Βαρεθηκα τα παιχνιδακια σου!
Μ:Που θες να πας μου λέει κι έρχεται όλο και πιο κοντά μου.
Κ:Στον γκομενο μου!
Μ:ΠΟΥ;;;με ρωτάει εκνευρισμένος και τα χαρακτηριστικά του πρωσοπυ του σκλήρυναν! Ουπς!!!!
Κ:Πιστεύω να ακουσες!
Μ:Και ποιος είναι ο τυχερός;
Κ:Αυτός 1-0 Φερέ ΤΩΡΑ τα κλειδιά!
Μ:Γαμωτι σου Κατερίνα μιλα για μια φόρα στη ζωή σου σοβαρά!
Κ:Μιλάω μονο όταν έχω να κάνω με σοβαρούς ανθρώπους!Τον εξαγρίωσα αρκετά. Με βούτηξε απο το χερι και αρχισε να με τραβάει.
Κ:Άφησε με!
Μ:ΠΟ-ΤΕ!!!Με παιρνει και με βάζει στο αυτοκίνητό του βίαια.Μπαίνει μέσα και βάζει μπρος. Ετρεχε παρα πολυ γρήγορα και φοβήθηκαν.
Κ:Μάρκο γιατί το κανείς....
Μ:Σκασε!
Κ:Σκασε εσυ ανωμαλε!Με το που ειπα αυτές τις λέξεις φρενάρει απότομα με αποτέλεσμα να σταματήσουμε. Βρήκα την ευκαιρία να φύγω μονο που κατάφερα να βγω απο το αυτοκίνητο. Άλλα αυτός ηταν πιο γρήγορος και το κατάλαβε και όταν με έπιασε με κόλλησε με δυναμη στο αυτοκίνητο.
Μ:Θα το σταματήσεις ποτε αυτό;
Κ:Αν σταματήσεις κι εσυ να με φέρνεις εδώ ναι!Με παιρνει σαν το σακί με τις πατάτες και με κολλάει με δυναμη στον τοίχο του σπιτιού του.
Μ:Γιατί με μισείς;
Κ:Ορίστε;
Μ:Θα κοθμηθεις εδώ απόψε!
YOU ARE READING
Η μαγκια ειναι γένους θηλυκού
RomanceΗ Κατερίνα είναι ενα 16 χρονο κορίτσι που δεν θέλει να θυμάται το παρελθον της όμως η Μόιρα έχει αλλά σχεδια ο Μαρκος θα την κανει να το θυμηθεί με όχι και τόσο ευχάριστα αποτελεσματα