Απο χθες έχω να μιλήσω με την Κατερίνα και μου φαίνεται σαν αιώνας!Την αγαπάω την νιώθω σαν αδελφή μου.Θέλω να την προστατεψω αλλά αύτη κανει συνεχεία του κεφαλιού της.Οτάν είδα να πλακώνει με μίσος και θυμό αυτό τον τυπο δεν την αναγνώριζαν πια!Ποια στο καλο είναι;;;Οτάν μου είπε οτι θα ηταν καλυτερα να σταματήσουμε να είμαστε φίλοι παγωσα!Ναι άλλα δεχτηκες!Φωνάζει το υποσυνείδητο μου ναι δέχτηκα είμαι ηλίθιος!Μα γιατί το κανει αυτό;;;Της ειπα να είναι μακρυά από τον Μαρ...για μια στιγμη χθες την άφησα μονη της μάζι του οοο οχιιι!!!Τι να της έκανε;;;Τώρα θα αναρωτιεστε τι δουλειά έχω εγώ με τον Μάρκο.Λοιπόν ο Μαρκος απο μικρός με ζήλευε...ο,τι είχα μου το έπαιρνε και αυτό ήθελε να πετύχει και με την Κατερίνα.Θα την πλήγωνε.Θα την χρησιμοποιουσε!Εγώ δεν του έλεγα τίποτα γιατί είχε χασει τους γονεις του και πίστευα πως το έκανε απο εγωισμό αλλά όχι..δεν θα το κανει αυτό στην Κατερίνα ΜΟΥ!!!!
Κάνοντας όλες αυτές τις σκέψεις πήρα τηλέφωνο την Κατερίνα δεν αντεχω άλλο μακρυά της.Την θέλω μες στην αγκαλιά μου,διπλά μου.
Πήρα το τηλέφωνο μου και πληκτρολόγηση τον αριθμο της Κατερίνας.
Το σήκωσε αμέσως
Κ:Ν..Ναι;;;ακουγόταν λαχανιασμενη,έτρεχε;;;
Γ:Ελα Κατερίνα μου ι Γιάννης είμαι θε..
Κ:Τι θες;;;είπε θυμωμένα
Γ:Θέλω να μιλήσουμε της ειπα με τον ίδιο τόνο.
Κ:Δεν τα είπαμε ολά εχθες;με ρωτάει αα όχι Κατερίνα μου αυτά όχι σε εμένα!
Γ:Όχι δεν τα είπαμε που είσαι;;
Μου το 'κλείσε.Θα την πλακωσωωωω...
Ευτυχώς που είχα βάλει ενα πρόγραμμα και μπορουσα να δω που ηταν.
Χωρίς δεύτερη σκέψη Πηγά να την μαζεψω απο εκει.Έβαλα μπρος στη μηχανή και ξεκίνησα προς εκείνο υο μέρος. Μετα από λίγο την βλέπω να περπατάει και να ψάχνει κάτι..μάλλον να φύγει θέλει.Πηγα κοντά της και
Γ:Να σε πάω κάπου;;;
Κατερίνας pov.
Καθώς προχωρουσα ακούω μια γνώριμη φωνη να μου λέει Να σε πάω κάπου;;;
Τοτε γυρναω και βλέπω τον Γιάννη με την μηχανή.Πως με βρήκε αυτός;;
Κ:Γιάννη πως με βρηκες;;;
Γ:Το πρόγραμμα...
Συνέχεια να περπαταω μέχρι που ο Γιάννης με γύρισε και με πήρε αγκαλιά.
Γ:Μου ελειψες πολυ!Μην μου το ξανακανεις αυτό!Σε αγαπαω!
Με το που άκουσα αυτές τις λέξεις ήμουν έτοιμη να τον φιλησω άλλα...με αγαπάει σαν αδελφή του ή με αγαπάει και θέλει να τα φτιαξουμε;;Αχχ βρε Γιάννη!
Γ:Πάμε;;;
Κ:Ναι του κάνω με ενα χαμόγελο μέχρι τα χείλη.
Γ:Ωραία πάμε πρωτα για ενα καφέ και μετά θα σε οαω στι σπίτι σου εε;;τι λες;;
Κ:Δέχομαι!!
Καθώς φτάσαμε στην καφετέρια...Το ξέρω μικρο μην ανησυχειτε θα το συνεχίσω το βράδυ!!!
Φωτο ο Γιάννης κουκλι ζωγραφιστο!!!
YOU ARE READING
Η μαγκια ειναι γένους θηλυκού
RomanceΗ Κατερίνα είναι ενα 16 χρονο κορίτσι που δεν θέλει να θυμάται το παρελθον της όμως η Μόιρα έχει αλλά σχεδια ο Μαρκος θα την κανει να το θυμηθεί με όχι και τόσο ευχάριστα αποτελεσματα