Part 21(ουαου)

4.9K 389 10
                                    

Με γρήγορα βήματα προχωρισα στο δωμάτιο μου,γιατι δεν είχα κάμια όρεξη να ξανατσακωθω με...αυτές!
Ήθελα να τα πω ολα αυτά σε κάποιον-δεν λέω ο Lukas καλός ακροατής είναι αλλά θέλω και μια γυναικεία αποψη-παιρνω το κινητό μου και πληκτρολογω τον αριθμο της Αντωνίας.
Μετα απο 2 χτυπήματα ακούω την φωνη της.

Α:Ναι;
Κ:Γεια σου Αντωνια η Κατερίνα είμαι!
Α:Γεια σου αστεράκι μου τι κανεις;
Κ:Σκατά εσυ;
Α:Εγώ καλά εσυ όμως γιατί;

Άρχισα να της τα λέω ολα όσα συνέβησαν με τον Μάρκο.

Α:Δη..δηλαδή εμαθες οτι ο Μα.. Μαρκος ζει;
Κ:Ναι αλλά για μια στιγμή. Εσυ το 'ξερες;

Πρώτου μου απαντήσει μου το κλείνει στα μούτρα. Δηλαδή όλοι το ήξεραν και μου το κρατούσαν μυστικο;
Ήθελα να φύγω. Να μείνω μακρυά απ'ολους όσους μου το 'κρυψαν. Ήθελα όμως να πάρω μια απάντηση.

Κατεβαινω κάτω και βλέπω τα κορίτσια να έχουν κουλουριαστει στον καναπέ με μια κουβέρτα.

Σ:Κατερίνα συγ..
Κ:Μην τολμησεις και το πεις. Ηξερες τα παντα! Με ενα συγνώμη δεν διορθωνεται η μιζέρια που πέρασα τρίο ολόκληρα χρόνια. Αλλά δεν ήρθα γι'αυτο. Θα σας ρωρησω κάτι. Και για μια φορα θέλω να μου πείτε την ΑΛΗΘΕΙΑ εντάξει;

Γνεφουν καταφατικά και παίρνω μια βαθιά ανάσα.

Κ:Που μένει ο Μαρκος;
Γ:Τι θες να κανεις;
Κ:Ρώτησα κάτι:ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ Ο ΜΑΡΚΟΣ;ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΕΜΕΝΑ!
Σ:*Τοποθεσία ταδε*

Παίρνω την ζακέτα μου και τα κλειδιά μου και κατευθυνομαι στο αυτοκίνητο μου. Μπαίνω μέσα και αρχίζω να ψάχνω το σπίτι του Μαρκου.

Μετα απο 30 λεπτά.
Γαμωτο μου δεν πρόκειται να τον βρω. Με κορόιδεψαν ΞΑΝΑ!
Γυρναω και βλέπω μια πινακίδα που να γράφει *Τοποθεσία τάδε*. Επιτέλους! Δεν άντεχα άλλο.
Προχωραω λίγο ακόμα και βλέπω ενα μικρό αλλά ομορφο σπιτάκι με λουλούδια γύρω γύρω.

Περπαταω διστακτικά προς εκείνο το σπιτάκι και χτυπάω την πόρτα. Μετα απο λίγο μου άνοιξε μια κύρια κοντά στα 40 και φαινόταν πολυ φιλόξενη. Παίρνω το θάρρος και αρχίζω να ρωτάω.

Κ:Με συγχωρειτε μήπως ξέρετε που μένει ο Μαρκος...
Μ:Μπέρτα ποιος είν...

Βλέπω τον Μάρκο και κλειδωνονται οι ματιές μας ώσπου αποφασίζει να πάρει τον λογο.

Μ:Μπέρτα φύγε λίγο.
Μπερ:Μάλιστα κύριε.

Κύριε;κύριε; Man u serious?

Η μαγκια ειναι γένους θηλυκούWhere stories live. Discover now