Hónapok teltek el úgy, hogy az ellenséges banda csapását visszavertük. Az egyetemét levelezőn folytattam és Dominique-kal is összeköltöztünk. A megpróbáltatások ellenére, bitang erős volt a kapcsolatunk. Óvatosak voltunk, és így a szerencse mellénk állt. Mielőtt bármi komoly tragédia történt volna, a Skorpiók főnöke meghalt. Nyitva maradt a területe. Fia már nem volt, és senki más nem örökölhette a birodalmát. Így megindul a verseny érte. Eleinte gyenge próbálkozások voltak, később már úgy döntöttünk, hogy én egyáltalán nem mutatkozok. Át cuccoltunk a nagy házba és ott tengettem napjaimat tovább. Nem bántam, tudtam, hogy ha én butaságot csinálok, Dom járja meg.
- Megjöttem. – Kiáltotta felfelé. Izgatottan szaladtam le hozzá, hogy kellőképp üdvözöljem.
- Hálistennek. Robbanásról szól az összes hírcsatorna.
- Nem voltunk a közelben. Viszont -beszélnem kell veled. Fontos. – Semmi jót nem tükrözött az arca. Mint minden nő, én is egyből a legrosszabbra gondoltam. Megunt. El fog hagyni. Torkomban dobogó szívvel követtem az irodájába. Halk puffanással csukódott be mögöttem az ajtó, ami ebben a nagy csendben is fülsiketítően hatott. Én le ültem a székébe, ő pedig fel alá járkált idegesen.
- Tudod, két napja ezen agyalok, nem tudom hogyan mondjam el neked, de most már kénytelen vagyok. – Nagy levegőt vett majd felém fordult.
- Meghalt a nagybátyám. Én kaptam meg a területet, Kolumbiába kell költöznünk, hogy egyesítsük a családot újra. – Döbbenten bámultam rá.
- Te Kolumbiai vagy? – Igen, ez az egy része lépett meg, a többi nem érdekel. Rajta kívül itt nincs senkim. Anyáék Kaliforniába költöztek, én is csak a férjem miatt maradtam.
- Tényleg csak ennyi foglalkoztat? Igen, Kolumbiából származom, de a többi dolog nem is aggaszt? – Homlokráncolva nézett le rám.
- Nem, kéne? Meg fognak enni? Vagy mi? Házasok vagyunk, a származásommal nem lehet gondjuk, mert yo nací allí. Benne van az aktámban. – Ki húztam a legfelső fiókot és az utolsó sorra mutattam.
- A családom egy része még mindig ott van. Mielőtt megszülettem volna, anya haza utazott a nagyiékhoz.