Huszonhetedik

1.5K 46 0
                                    

Már bekötötték az oxitocint és megvizsgáltak. A fájások egyre erősebbek és hosszabb ideig tartottak. Csak feküdtem és próbáltam nem elhányni magam a fájdalomtól. Folyamatosan bent volt az orvos és a szülésznő is. Aztán az utolsó pillanatban megérkezett Dominique is.
- Te?
- Nem hagyom ki a gyermekek születését. – Ezen nem is tudtam gondolkozni, mert úgy éreztem nyomnom kell. A lábam közé ugrott a szülésznő és szólt, hogy mikor lehet nyomni. Azt hittem ott szakadok meg. A nagy erőlködésben teljesen leizzadtam. Dom törölgette a homlokom, és tartotta a fejem hangosan biztatott.
- Na, egy utolsót nyomjon anyuka. – Abba bele adtam minden erőmet. Felsírt. Mint egy kismacska. Olyan boldog voltam, mint még sosem. Elvágták a köldökzsinórt és el is vitték mérni. Addig engem összekanalaztak és rendbe tettek. Félóra múlva Dom a kezében hozta vissza, egy takaróba csavarva.
- Kislány. – Szipogott.
- Igen, Valerie Kamila Hurtado Montoya. – Még jobban sírni kezdett. A Dédmamája nevet kapta a lányunk.
- Szeretlek. – Súgta és szerelmes csökött nyomott ajkaimra. Ekkor Valerie elkezdett sírni. Mellre raktam és azonnal csend lett. Így töltöttünk hármasban egy órát. Ezután Dominique hazament ruhákért, minket pedig át toltak egy másik terembe, ahol öt napig csak mi leszünk. Amíg én lezuhanyoztam, addig újra elvitték a babámat, fürdetni és néhány vizsgálatot végezni rajta.
Még bőszen csutakoltam magam, mikor megérkezett a büszke apuka, fülig erő szájjal. Segített befejezni a mosdást és hozott ebédet is. A család tele pakolta mindenféle étellel. Mire végeztem az évessel, Valerie is vissza került hozzánk.
Tulajdonképpen egy csoda volt azaz öt nap. Nyugodtan és harmóniában töltöttük hármasban. Az ötödik nap reggelén, el vittek engem is vizsgálni, addig apa lánya percek voltak.
Késő délután engedték minket haha és meglepődve tapasztaltam, hogy senki sincs nálunk. Azt hittem azonnal ott fog teremni egész Kolumbia.
- Egy hétig még a környékre sem fog senki jönni.
- Hűha, és utána?
- Utána olyan lesz, mint az oroszlán királyban. Fel kell mutatni a népnek, hogy örökös született. Ettől a naptól kezdve, ez a család kikezdhetetlen lesz. A helyünk örökre a trónon van. – Büszkévé tettek ezek a mondatok. Hozzá járultam egy birodalom megszilárdításához.

DominiqueWhere stories live. Discover now