- Rendben. Azt hiszem tisztáztunk mindent. Te mosogatsz, én elpakolok. Felőlem a dalai láma is lehetsz, amíg nálam vendégeskedsz, egyenlő felek vagyunk. – Vigyorogva húzott magához egy ölelésre. Jól esett, de ettől függetlenül még nem jutottunk el erre a szintre. Vagy igen? Minden mindegy alapon így én is átkaroltam a derekát.
- Gyerünk. Nem úszod meg a munkát.
Napok teltek el mire újra láttuk egymást azután a nap után. Tudtam, hogy van valaki mindig mellettem, nem túl diszkréten intézte a dolgait. Mikor pedig a mosdó előtt várt egy öltönyös fickó, kissé be telt a pohár.
- Hé. A főnök vonalban van? – Mutattam a spirálos fülesre. Ő csak bólintott, és mielőtt bármit is tehetett volna, ki szedtem a füléből azt a vackot.
- Ide figyelj Dominique. Az egyetem tiltott terület számodra. Hívd vissza az embereidet és hagyj rendesen pisilni. – Hangosabb lehettem a kelleténél, mert mindenki megbámult a folyosón. Remek. Visszaadtam a kommunikátort a gazdájának, aki valószínűleg új parancsot kapott, mert lelépett. Elégedetten fordultam az előadó irányába.
- Leah! – Mike szegődött mellém.
- Szia pajti. Miújság? – Elbeszélgettünk a teremig, majd együtt be is ültünk.
A nap végén fáradtan hagytam el este az iskolát. Már hatóra is elmúlt. Szaladtam a buszhoz, hogy hátha időben haza érek. Örömmel láttam, hogy pár perc múlva jön egy járat, ami közvetlen a lakásom előtt tesz le. Be álltam a fedett részbe, de nem ültem le. Ahhoz már túl hideg volt számomra. Be dugtam a fülhallgatóm és kerestem egy számot. Mielőtt rá nyomhattam volna a lejátszásra, egy idegen szám hívott.
- Haló? – Számhoz tartottam a mikrofont.
- Leah, hol vagy? – Dominique hangja csendült fel a másik oldalon.
- A buszmegállóban. Várom a buszt.
- Rendben. Tedd amit mondok kérlek. – Azt hiszem itt lettem feszült. – Indulj el a következő buszmegálló felé, mondj hangosan valamit, hogy úgy tűnjön, mintha valaki áthívott oda.
- A másik buszmegállóhoz? Nem úgy volt, hogy itt találkozunk? – Féltem. Remélem csak szívatnak.
- Ügyes. Indulj el. – Tettem amit kért. Igyekeztem magabiztos lenni, és habár meg tudtam volna védeni magam, nem voltam biztos benne, hogy tényleg sikerülne. Van az a helyzet, amikor hagynod kell magad megvédeni.