- Engedd el a karomat Benjamin.- Nem engedem el.
- Miért nem hagysz elmenni?
- Csak.
- Nem is akarod, hogy itt legyek, az első perctől kezdve azt akarod, hogy elhúzzak innen, hogy ne is lássál. Engedj el mert végre elmegyek innen.
- Nem mész innen sehova sem.
- Miért?
- Mert én azt mondtam, hogy nem.
- Beszari egy alak vagy.
- Hagyd ezt abba.
- Nem mered elmondani, hogy miért nem akarod, hogy elmenjek innen, te rohadék.
- Alice, ha még egy ilyen szót szólsz rólam, meg fogod bánni.
- Ahogy azt is bánom már, hogy idejöttem.
- Bánod? – Döbbent le.
- Ahogy azt is bánom, hogy randiztam veled, és ahogy azt is, hogy megismertelek. Gyűlöllek téged Benjamin Taylor, gyűlöllek. – Éreztem, hogy egy könnycsepp szökik az egyik szemembe.
- Nem utálsz te engem, Alice.
- Teljes szívemből gyűlöllek Ben. Az egész lényedet utálom és mind azt, amit magadban hordozol.
- Nagyon kiborítasz engem, el sem hiszed, hogy mennyire.
- Nem kell a szánalmas szöveged.
- Lehet, hogy én is beszari vagyok, de hidd el nekem te is az vagy Alice. Elmenekülsz a probléma elől, ahogy ma este is tetted, mikor megláttad Tatjánát.
- Oh tényleg Tatjána, ő hol van most? Még mindig itt van? Esetleg netán az én ágyamban alszik?
- Nem, nincs itt.
- Jogos, jogos, rohanni kellet a következő kuncsafthoz.
- Alice bazdmeg, fejezd ezt már be. – Kiabált rám.
- Hagyj elmenni Ben.
Kihúztam a karomat a keze szorításából és folytattam utamat a szobám felé. Ben hirtelen elindult és ismét megragadott. A folyosón álló beépített szekrénynek lökött teljes erővel.
- Ahh. – Szaladt ki a számon, ahogy a hátam a kemény szekrénynek csapódott.
- Nézz a szemembe és úgy mond, hogy gyűlölsz Alice. – Utasított.
Mélyen a szemébe néztem mire ő ziháló mellkasomat kezdte el bámulni. Nyelt egy nagyot és ismét beleharapott alsó ajkába. Újra felnézett rám és a válaszomra várt.
- Gyűlöllek. – Suttogtam.
- Mond ki még egyszer. – Hajolt közelebb az arcomhoz.
- Gyűlöllek Benjamin. – Suttogtam újra, remegő ajkakkal.
- Mennyire gyűlölsz engem?
- Nagyon.
- És mennyire akarod, hogy megcsókoljalak?
- Nagyon.
Ben nem habozott és száját az enyémre tapasztotta. Nem finomkodott, rögtön áttolta vastag és hatalmas nyelvét a számba. Egyik kezét a derekamra fonta, a másik kezét pedig a tarkómra, amivel még közelebb húzott magához.
Nagyot nyögött mikor kicsit beleharaptam alsó ajkába, mire még jobban megragadott és még vadabbul csókolt. Kezét a derekamról elcsúsztatta a fenekemre, belemarkolt és még hangosabban felnyögött. Éreztem, hogy két lába között megkeményedik vastag farka, amit már volt szerencsém látni egyszer kétszer videon és fotón.
Egyre jobban és jobban hozzám nyomta kemény hímtagját mire megint végig futott rajtam az az ismerős bizsergető érzés. Éreztem ahogy nedvesedek durván és hogy egyre jobban kívánom Benjamint.
YOU ARE READING
Vakrandi az ördöggel. +18
Romance- Nahát Miss Morgan, de nagy lett a szája hirtelen. - Eddig is nagy volt. - Azt el is hiszem, a hátam mögött, gondolom. - Nem tudom ezt miért mondja. - Azért mondom mert a szemembe még sosem mondott semmi hasonlót. - Mindennek eljön egyszer az id...