‖10‖

47 7 3
                                    

—————————————————————————————————————

3. September 1974

7:40

—————————————————————————————————————

Sirius stál na Jamesovej posteli a šialene udieral Jamesa vankúšom po hlave. Zobudil sa tesne pred Remusom, ktorý už teraz sedel na posteli a triasol sa od zimy. Keď šiel o pol tretej spať, zabudol zavrieť okno a teraz bolo v izbe ukrutne chladno. Sirius na chlad nedbal, akoby naň bol zvyknutý, a stále udieral Jamesa vankúšom. ,,Vstávame Jamesiee! Budíček!!" kričal. Peter si s mrnčaním vopchal hlavu pod perinu a pre istotu sa rukami chytil za uši. Takto skoro ráno to bol preňho príliš veľký hluk. ,,Siri, ešte raz ma nazveš Jamesie, prisahám že ti ten vankúš podpálim spolu s tým plýšákom, ktorého máš pod posteľou." James obratne chytil Siriusov vankúš a trhol s ním tak silne, až naňho Sirius zletel so slabým pišťaním. ,,To by si neurobil." pohoršene vyvalil oči na Jamesa a dodal ,,A nevolaj ma Siri, znie to ako nejaký veľmi zlý syr." Stále pevne držal svoj vankúš a bol odhodlaný ho ochrániť spolu s plyšákom stoj čo stoj. Bral to s humorom, vedel totiž, že by James nič také neurobil. Na to je až príliš dobrosrdečný. ,,Ale urobil, chceš to vidieť?" James sa zaškeril a vytrhol vankúš zo Siriusových rúk. Peter zoseba naštvane ztiahol perinu a posadil sa na posteli. James sa zastavil a otočil sa na svojho kamaráta. Všetci hľadeli priamo na Petera keď otrávene odpochodoval do kúpeĺne a zatresol za sebou dvere. Remus síce stále drkotal zubami no postavil sa z postele a prehodil cez seba svoju teplú perinu. Vyzerala na ňom ako biely plášť až na to, že vôbec nevial a bol tak päťkrát ťažší a väčší. Podišiel ku dverám kúpeľne a nedbal na Siriusa, ktorý využil Jamesovu nepozornosť a zhodil ho na zem. James sa hneď rýchlo odkotúľal pod posteľ aj so Siriusovým vankúšom v rukách a zasmail sa. ,,No čo, ideš za mnou?" pokúšal no nečakal na to, že Sirius za ním naozaj polezie. 

Medzitým Remus zaklopal na dvere kúpeľne a čakal na povolenie, či môže alebo nemôže vôjsť do miestnosti. Peter mohol ísť kľudne do sprchy a to Remus vážne nepotreboval vidieť. Peter slabým hlasom oznámil, že si umýva zuby takže nieje problém v tom, aby Remus vošiel k nemu. Opatrne otovril dvere a vošiel do miestnosti. Mal bosé nohy a keďže bola podlaha chladná, striasol sa a na tele mu naskočili zimomriavky. Peter stál pri umývadle a pozeral sa do zrkadla. Pod očami mal výrazné kruhy a vlasy neupravené. Hrebeň ležal na okennej parapete pri už zatvorenom okne. ,,Si v pohode?" začal Remus a privrel dvere. Sadol si na okraj vany stále zabalený v perine a upieral svoj pohľad na chlapca otočenému k nemu chrbtom. Peter si opláchol ústa a len prikývol. Keď nikto nič chvíľu nevravel, začal rozprávať. Zrejme zpočiatku nevedel, ako svoje myšlienky sformulovať do slov. ,,Už mi obaja trochu lezú na nervy." vzdychol si a sadol si vedľa Remusa do vany. ,,Nehovorím že vždy, ale pre Merlina, tu sa človek an nemôže vyspať." pokračoval. Remus naňho hľadel až po uši v perine a len prikyvoval. Nevedel ako reagovať, len sa chcel uistiť či je Pete v poriadku. Mohlo mu prísť zle alebo niečo podobné. 

Keď Remus už otváral ústa že niečo povie, Sirius vtrhol do kúpeľne a na vlasoch mal hustú pavučinu. James vošiel tesne za ním a kašľal. Peter na nich vyjavene hľadel s udiveným pohľadom a pery stiahol do úzkej čiary. ,,Asi som prehltol pavúka." stále kašľal James a Sirius vybuchol do smiechu. ,,Nie asi ale určite. Videl som to." Peter už nemohol udržať chladný výraz tváre a tiež vyprskol do smiechu. Remus len prekvapene hľadel na Jamesa s pohľadom plným znechutenia. ,,Fuj." zaškeril sa a tvár skryvil do čudnej grimasy. ,,Byť tebou som ticho. Určite počas splnu zješ aj hocičo iné." zamrmlal James stále kašľajúc no Remus ho počul a tak naňho vyvalil oči. 

Prekvapilo ho to, nikdy sa s nikým o splnoch nebavil a neplánoval s tým začať. Nebola by to aj tak nejaká, Marlin vie ako, príjemná konverzácia. Sirius drgol do Jamesa a tváril sa pohoršene. Nadvihol obočie a pokrútil hlavou aby mu naznačil, že to bolo netaktné a očividne aj dosť hlúpe. Remusovi to bolo jedno, necítil sa veľmi urazene keďže James aj tak nemal pravdu. V Škriekajúcej búde toho toľko nie je. 

755 slov

James: ,,...Určite počas splnu zješ aj hocičo iné."
Remus:

Sirius:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sirius:

Sirius:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Vidím ťa v tme - WolfstarWhere stories live. Discover now