„Gratulujem," povedal Sirius Regulusovi a s úprimným úsmevom na tvári mu podal ruku. Remus stál opodial a sledoval celú situáciu. Regulus sa na svojho brata pozeral podozrievavým pohľadom no ruku neprijal. „Ďakujem," odpovedal jednoslovne. Zdalo sa, že ho netrápilo prečo za ním Sirius prišiel. Vedel, že nešlo len o pogratulovanie k víťazstvu. Opatrne sa pozrel na Jamesa, ktorý stál opodiaľ a spustil: „Úprimne si myslím, že tá hra nebola fér. Avery na začiatku strčil bystrohlavského chytača a myslím, že mu tým nejako poškodil metlu. Taktiež ich stíhačka prišla z Beauxbatonsu a, keďže sa ako jediná hlásila na post stíhača, museli ju vziať. Boli sme teoreticky v presile. A takúto hru ja za víťazstvo nepovažujem." Všetky slová akoby adresoval priamo len a len Jamesovi, ktorý netušil, ako sa na to má vyjadriť. Neočakával, že sa s ním práve teraz bude Regulus rozprávať. Stál, hľadel na Regulusa a nakoniec sa zmohol na prikývnutie. „Tiež by som to- No hej, asi tak," dostal zo seba. Opäť si nervózne odhrnul vlasy z čela a hľadel všade, len nie na Regulusa.
Peter si v poslednej dobe všímal veľa vecí a ani toto mu neuniklo. Slabo drgol do Remusa no keď nezareagoval, strčil doňho ešte raz a silne. Vrhol naňho spýtavý pohľad. „Šibe mu?" zamrmlal ukazujúc na Jamesa prstom. Remus pokrčil plecami. Zatiaľ si nevšimol nič nezvyčajné, alebo tam naozaj nič nezvyčajné nebolo a Peter len preháňa. No aj tak mal v sebe akýsi divný pocit, že mu niečo uniká.
Sirius stál medzi Regulusom a Jamesom, hľadel na Jamesa a bol očividne zmätený. Aj keď nepadlo veľa viet, napätie bolo priam hmatateľné. „Ehm..No, takže," svoj pohľad opäť presmeroval na svojho brata, „Chcel som sa opýtať, či nemáš čas sa ísť neskôr prejsť a porozprávať. Veď vieš. Myslím po obede alebo po večeri."
„Asi nie. Barty plánuje párty na oslavu víťazstva a samozrejme ja tam musím byť, inak by ma s Evanom zrejme zabili." Regulus stále hľadel na Jamesa s malým úškrnom na perách a pohrával sa so zlatou strelou v rukách. Niekedy to tak robievala aj sám James, zrejme to Regulus pochytil od neho. Mali niekoľko veci spoločných avšak nebolo ich veľa.Celé ihrisko sa pomaly vyprázdňovalo a ľudí bolo v okolí čoraz menej. Sirius chcel ešte niečo dodať, prerušil ho však krik Bartyho Croucha, ktorý sa ako zvyčajne opäť objavil v tej najviac nepotrebnej chvíli. „Reg! Pohni zadkom inak ťa prinútim sem dotancovať! A všetci vieme že tancuješ dosť chujovo." smial sa s Evanom v pätách. Regulus pretočil očami a konečne odtrhol svoj pohľad od Jamesa. Barty nemal ani len poňatie o tom, že je vlastne úžasný tanečník. Nerád sa predvádzal a tak to samozrejme nevedelo veľa ľudí. „Minútu Barry! Zatiaľ môžeš ísť do spoločenky sám!" Nad tou prezývkou sa Regulus zasmial, keďže vedel, že ju Barty doslova nenávidí. Ešte strpel, keď ho nazývali krstným menom, Bartemius, ale prezývku Barry nenávidel z ceého srdca. „Dobre Reginald!" Evan si samozrejme nemohol nechaj ujsť príležitosť oplatiť mu to a hneď na to sa s Bartymu dali pomaly na odchod. Regulus len zašomral nejaké nadávky a pretočil očami. Bude si musieť pohnúť, keď chce stihnúť ešte pár vecí. „Môžte prísť k nám do spoločenskej miestnosti keď budete mať čas a bude sa vám chcieť. Heslo vám neprezradím ale-" „Viem ho." po tom, ako James skočil regulusovi do reči, nastalo nerpijemné ticho, ktoré Regulus prerušil prostým: „Aha," a ďalej to nekomentoval. Remus uprieral svoj zrak na Jamesa, a Peter taktiež. Obaja boli zmätený z toho, čo sa práve teraz deje.
Napätá atmosféra nezmizla ani počas toho, ako sa všetci vybrali na obed. Sirius bol prekvapivo ticho. Tentoraz to bol on, čo bol vo svojich myšlienkach. James sa na obede ani neukázal a Remus sa celý čas rozprával s Peterom, pretože obaja mali aké také tušenie, čo sa môže diať. Aj keď to bolo dá sa povedať viac ako absurdné. Regulus na obede bol a plný energie čosi preberal s Bartym. Šlo na nich poznať, že sú si blízki. Remus na nich hľadel a snažil sa na niečo prísť. Na niečo, čo by jeho predtuchu akosi potrvdilo.
784 slov
Remus vie všetko, aj to čo by nemal, a chce to vyriešiť, Peter vie všetko skôr ako Remus, no skoro nikdy ho nenapadne to nejako riešiť; dáva všetkému voľný spád :D I stand by this
*Regulus and James having some gay tension between them*
Everyone else there is like:
Ja ktorá to písala na hodine nemčiny:
VOCÊ ESTÁ LENDO
Vidím ťa v tme - Wolfstar
FanficPopis bude pridaný po dokončení tejto fanfikcie :D !!Ak si čítal fanfikciu All the Young Dudes tak upozorňujem, že správanie Remusa sa v tejto fanfikcii bude o veľa líšiť tak isto ako aj správanie ostatných postáv v knihe!! Fanfikcia nie je písaná z...