‖19‖

55 6 3
                                    

,,Čože si čo koho?!" Priam sa zdalo, že Remusa to tak šokovalo, až vytriezvel. James len prikývol hlavou a upieral pohľad pred seba, keď tu zrazu sa rýchlo postavil a schoval sa za gauč. ,,Ide tu!" zamrmlal na poslednú chvíľu. Regulus, trocha červený v tvári, podišiel k Remusovi a poťukal ho po ramene. ,,Nevidel si čírou náhodou Ja-Pottera? Videl som ho ísť niekde týmto smerom."
,,Čírou náhodou som ho nevidel. Asi bude v svojej izbe počúvaj."
,,O tom pochybujem.." s týmito slovami Regulus rýchlo odišiel smerom von zo slizolinskej spoločenskej miestnosti. Remus sa zaňho v duchu modlil, aby ho nik neprichytil, inak by z toho bol riadny malér jak preňho samého, tak aj pre ostatných. ,,Už je preč?" zašepkal James a opatrne vykukol zpoza kresla.
,,Hej, môžeš vyliezť."
James sa pre istotu ešte rozhliadol okolo seba aby mal stopercentnú istotu, až potom si sadol na miesto. Hlavu si položil do svojich rúk a vzdychol si. ,,Sirius ma prekľaje, zabije, zakope, vykuchá, hodí do Azkabanu, utopí, vydedí a neviem čo všetko. Remus, ja som v koncoch." Remus len vyvalil oči a neveriaco sa pozrel na svojho kamaráta. ,,Preháňaš to."
,,Nepreháňam."
,,Jop, prehánaš."
,,Nepoznáš Siriusa."
,,Vážne James? Poznám ho lepšie ako ty. A o to sa kľudne vsadím."
„Fajn, ale nepreháňam to."
Remus sa udrel dlaňou do čela a vzdychol si. „Jednoducho to Siriusovi nehovor a budeš v pohode..."


,,Stále vôbec nechápem, čo tu robím ja, keď jediný, o kom tu celý čas bľaboceš , je Remus." Siriusa unavovalo celý čas počúvať nezmyselné príbehy či sťažovanie Daria, ktorý zo seba ešte stále nedostal úplný dôvod toho, prečo so sebou stiahol Siriusa do izby. No tentoraz už to v ňom vrelo a tak jednoducho vyhŕkol' „Pretože ty si očividne ten dôvod, prečo sa so mnou rozišiel!" Sirius naňho vyvalil oči. Čože sa kto rozišiel s kým? Jeho hlava túto informáciu trochu pomaly spracovávala. Priam horšie, ako opitý človek, a to bol Sirius triezvy. „Počkať... čože čo?" Siriusovi nechápavy výraz bol na zasmiatie a tak isto aj celá táto situácia. „Počul si."
„Ano, počul...ale zároveň neviem či som počul dobre."
„Mám ti to zopakovať?"
„To asi nebude nutné."
Obaja chlapci v tichosti stali na miestach a hľadeli jeden na druhého. Dario čakal na príležitosť, kedy konečne bude môcť opäť prejsť k veci, a Sirius čakal na to, kedy bude môcť odísť a porozprávať sa s Remusom. A samozrejme nájsť Regulusa, ale rozhovor s Remusom bol preňho aj tak dôležitejší. ,,Keď som to správne pochopil, tak ty a Remus ste nejakým spôsobom boli spolu?" Rukami naznačil čosi ako 'byť spolu' a hneď na to naznačil uvodzovky. Istým spôsobom si myslel, že si Dario vymýšľa pretože bol pod vplyvom alkoholu.  Dario spozoroval, že ho Sirius neberie vážne a to ho podráždilo. ,,Tie uvodzovky neboli nutné," povedal trpko. „Áno, tým akýmsi spôsobom sme spolu boli."
,,Blbosť. Vedel by som o tom že je...no, gay."
„Black, ty si myslíš že vieš všetko, ale ten vtip je v tom, že v skutočnosti nevieš nič."
Sirius sa zarazil. „Čo tým myslíš?"
„Len mi povedz, čo všetko o Remusovi vieš?"
,,Určite viac ako ty." Prvá myšlienka, ktorá Siriusa o Remusovi napadla bola, že bol vlkodlak a nevynikal v lektvaroch... čo bolo samozrejme dosť pochabé a úprimne smutné.
„Ale takúto základnú informáciu o jeho orientácii nevieš. Wow, to je mi ale starostlivý kamarát," Dario si zcela užíval to, že môže zo Siriusa urobiť toho najväčšieho idiota na svete. Myslel si, že tým sám sebe dokáže, že je lepší ako Sirius Black, o rok mladší chlapec. Neuvedomoval si, aké úbohé to v skutočnosti je. Sirius sa trochu zamračil no hneď na to sa opäť začal tváriť normálne. Nechcel, aby sa táto konverzácia zvrtla ešte viac. „To mi pripomína, čo máš ty, a ja nie?" pokračoval celkom v kľude Dario a pristúpil o krok bližšie k Siriusovi, ktorý už vedel vymenovať pekne dlhý list o tom, čo je na ňom lepšie ako na Dariovi. Bol schopný ho vyrozprávať celý. ,,Asi som krajší. Súdim vzhľadom na to, že tvoje vlasy sú horšie než Srabusove, a oblečenie máš vždy krivé. A o tvojom čele radšej nebu-"
Dario sa nečakane pohol smerom s Siriusovi a päsťou mu vrazil priamo do tváre. Zrejme sa mu nepáčilo, že Sirius začal tak zhurta komentovať jeho výzor. Sirius to nečakal a od prekvapenia sa zapotácal. ,, Až zas tak si nemusel," podotkol. Ruku si nenápadne strčil do vrecka a nahmatal svoj prútik. Vyzeralo to tak, že ho predsa len bude musieť použiť, a to nie len na odomikacie zaklínadlo. Bol pripravený použiť hociaké zaklínadlo, ktoré mu zišlo na um. Bol v čarovaní najlepší z triedy, samozrejme hneď po Lily, a poznal kliatob neúrekom, vďaka svojím rodičom.  Dario zrejme v svojom podnapitom stave zabudol na to, že je čarodejník a tá palica v jeho vrecku aj na niečo slúži. Rozhodol sa radšej použiť vlastné ruky, ako vlastnú mágiu. Čo bolo od neho príliš hlúpe, keďže o pár sekúnd už ležal na zemi neschopný sa pohnúť. Sirius okolo neho prešiel s uškrnom na tvári a nezabudol mu kopnúť do nosa, ktorý následne praskol a zlomil sa. Dario nevydal ani hláska, kvôli Silenciu, a tak len svoju tvár skryvil do bolestnej grimasy. ,,No, a očividne som aj múdrejší, ty pako." Sirius, hrdý sám na seba, odkráčal z izby a prútik si spokojne pretáčal v prstoch. Vlasy si zastrčil za ucho, keď mu začali až príliš padať do jeho usmiatej tváre.


1073  slov

Mohli ste si všimnúť menšiu zmenu v štýle písania :D sama sa snažím zmeniť vzhľad textov ale aj rôzne formy priamej a uvádzacej reči. Samozrejme, nie je to dokonalé ale dúfam, že sa postupom času dopracujem na niečo lepšie ako je toto. Vážne budem rada za úprimnú kritiku pretože sa chcem zlepšovať a som si celkom istá, že mám aj čo zlepšovať a rozhodne toho nie je málo. Ďakujem že to stále čítaš a prajem ešte pekné sviatky :)

Remus pozerajúc/počúvajúc Jamesa be like:

Dario a jeho inteligencia v tejto kapitole v jednom obrázku:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dario a jeho inteligencia v tejto kapitole v jednom obrázku:

Ja ktorá si po sebe číta ten "fight" medzi Siriusom a Dariom:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ja ktorá si po sebe číta ten "fight" medzi Siriusom a Dariom:

Sirius hľadiaci na Daria, ktorý leží na zemi so zlomeným nosom like:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sirius hľadiaci na Daria, ktorý leží na zemi so zlomeným nosom like:

Sirius hľadiaci na Daria, ktorý leží na zemi so zlomeným nosom like:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Vidím ťa v tme - WolfstarWhere stories live. Discover now