‖22‖

46 6 2
                                    

—————————————————————————————————————

1. Október, 1974

7:00

—————————————————————————————————————


Ráno bolo pre väčšinu študentov doslovné peklo. Remus sa dvakrát v noci zobudil kvôli snom, ktoré ešte stále nezmizli. Prečo naposledy videl svetlo, a teraz nie? Kedykoľvek spával, zakaždým sa ocitol len v čierňave, nikde inde.  Chcel zistiť, čo to sveto vo vlaku zapríčinilo.

Peter sa vrátil boh vie kedy a ráno sa z postele ani nepostavil. Hlava ho extrémne bolela a zaprisahal sa, že už nikdy nebude piť. Samozrejme všetci vedeli, že pri najbližšej párty to bude zasa on, ktorý bude ako prvý na mol. James, len čo sa zobudil, odišiel do kúpeľne a tam chvíľu prečkal. Bolo mu zle od žalúdka a tak pre istotu čakal celý čas v kúpeľni. Keby náhodou. Remus poznal, že sa vyhýba Siriusovi. Bolo to dosť vidieť a bola len otázka času, kedy si to všimne aj sám Sirius, ktorý teraz sedel na svojej posteli a uvažoval. Uvažoval o tom, ako začať s Remusom konverzáciu. Nechcel, aby to počuli všetci, a akurát teraz to bol trochu problém. Hľadel si na ruky a pohrával sa s prsteňmi na nej. Pomáhalo mu to pri premýšľaní. ,,Si v pohode?" opýtal sa ho Remus, na čo Sirius len prikývol hlavou. Dúfal, že to bolo dosť presvedčivé.


Keďže prvá hodina im začínala o deviatej, nemali málo času na to dať sa ako-tak do poriadku. Skoro všetci sa stihli najesť, až na Petera, ktorý až do pol deviatej odmietal vyliezť z postele. Nakoniec sa však Remusovi podarilo ho dostať z pod periny a to bol vlastne dôvod, prečo meškal na hodinu histórie. Profesor Binns sa tým však veľmi nezapodieval a ďalej pokračoval vo svojom rozprávaní o veľkej revolúcii škratkov v 13. storočí. Nedbal na neskoré príchody, pokiaľ však neboli tridsať minútové. Peter si sadol na svoje zvyčajné miesto, vedľa Jamesa, a Remus zaujal miesto pri Siriusovi. Vybral si knihu a začal v nej listovať stranu s učivom, o ktorom práve rozprával učiteľ. Nie že by ho to nejako veľmi zaujímalo ale potreboval tomu venovať aspoň nejakú pozornosť. Vedel, že Sirius sa nebude obťažovať so zapisovaním poznámok a tak sa toho chopil sám. Len čo si namočil svoj brk do atramentu, niečo ho strklo do lakťa a tak skoro vylial celý obsah kalamára. Remus vrhol vražedný pohľad na Siriusa a očami naznačil, že sa snaží písať. Sirius sa naňho ani nepozrel, upieral svoj pohľad na profesora Binnsa a opatrne podstrčil nemalý kúsok pergamenu Remusovi pod ruku. 

Remus pretočil očami a rýchlo niečo odpísal

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Remus pretočil očami a rýchlo niečo odpísal. Vedel, že to odpisovanie bude trvať zrejme celú hodinu.

 Vedel, že to odpisovanie bude trvať zrejme celú hodinu

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Vidím ťa v tme - WolfstarOnde histórias criam vida. Descubra agora