,,Koho hľadáš? Možno pomôžem vieš čo." Chlapec sa vystrel a zaškeril sa. Jedna baba po jeho boku sa zasmiala priam škrekľavým smiechom, čo prinútilo Siriusa zasmiať sa tiež. V živote nepočul horší smiech, ak teda neráta svoju sesternicu Bellu. ,,My sa nejako poznáme? Lebo si neviem ani za Marlina spomenúť na tvoje meno a ani na to, či som sa o nejakú pomoc vôbec prosil," usmial sa Sirius provokatívnym smiechom no neočakával, že sa pár ľudí zasmeje. Povzbudilo ho to a tak čakal, čo z toho blonďáka vypadne. „Nepoznáme sa ale môžme sa spoznať. Som Dario. Dario Althea." Dario vystrel ruku pred seba a čakal na to, kedy aj Sirius vystrie tú svoju. To sa však nestalo. Obaja stáli oproti sebe v čudesnom tichu a hľadeli si do tvárí. Všetci študenti okolo nich očakávali bitku, ako zvyčajne, no tá však našťastie neprichádzala.
Remus bol celý ten čas v úzadí a nemal ani len poňatie o tom, čo sa vlastne deje. Sediac na gauči, nohou preloženou cez tú druhú, popíjal niečo, čo vlastne ani nevedel čo bolo. Košeľu mal zvrchu čiastočne rozopnutú a vlasy mal mokré od potu. V miestnosti bolo horúco a dusno. Chcel otvoriť okno, no na to bol až príliš lenivý. Nechcelo sa mu vstať, keď si len pred chvíľou sadol. Zazdalo sa mu, že je tam akosi divné ticho avšak hneď na to niekto opäť pustil hudbu.
Kruh okolo Daria a Siriusa sa pomaly rozpŕchol s hlasným šomraním a nadávaním, keďže sa nič zaujímavé nestalo. Dario svoju ruku stiahol a len čo sa uistil, že na nich už nik nehľadí, zdrapil Siriusa za golier a začal ho ťahať nevedno kam. Sirius sa snažil chvíľu brániť ale keď začul slabé trhnutie, radšej toho nechal. Nepotreboval, aby sa mu zničila už ďalšia košeľa tento týždeň. Tá prvá zhorela na stole, keď pri nej skúšal vyrobiť lektvar za domácu úlohu. V ten deň sa zaprisahal, že už si v živote neurobí žiadnu domáu úlohu, ktorú mu Slughorn zadá. Dario Siriusa zatiahol do chlapčenských spální, preč od dohľadu ostatných, a sotil Siriusa do izby. Nemal to v hlave úplne v poriadku. Alkohol urobil svoje a jeho agresia tým stúpla. ,,Vysvetli mi jednu vec, Black," začal. ,,Prečo sa Remus chová tak odlišne než minulého roku?"
,,Prečo sa ho to nespýtaš sám?"
,,Opýtal by som sa, keby ma k sebe pustil aspoň na pár minút!" Dariov tón hlasu neveštil nič dobré. Sirius absolútne nechápal, čo má toto všetko znamenať. Stál tam a hľadel na Daria so spýtavým pohľadom. ,,A čo s tým mám ja?" opýtal sa. ,,Všetko!"
,,Aha. Prosím pekne, Dari, Dario či jak sa voláš, si totálne na mol a pravdepodobne ma pokladáš za niekoho, kým niesom. Takže ak dovolíš, môžem ísť a ty si-"
,,Nie nemôžeš ísť! Myslím si, že som dostatočne pri zmysloch na to, aby som vedel, s kým a o kom sa rozprávam!" hneď ako to Dario dopovedal, potkol sa o vlastnú nohu no našťastie nespadol. Inak by to znamenalo, že by zletel rovno na Siriusa, ktorý stále stál na mieste ako soľný stĺp. Len sa zhlboka nadýchol a čakal, kedy to skončí.Len čo hudba začala hrať, k Remusovi pribehol celý zadýchaný James. Okuliare mal na krivo a v tvári výraz, akoby práve zahliadol samotnú smrť. Neprítomný zmyslami si sadol oproti na sedačku a hľadel priamo na Remusa. Ani jeden z nich nebol triezvy a to už samo o sebe hovorilo veľa. ,,Bráško, si v pohode?" opýtal sa Remus. Opatrne položil pohár na stôl a rúkavom si utrel ústa. James chvíľu otváral ústa ako ryba, no po chvíli z neho vyletelo pár veľmi jasných slov: ,,Pobozkal som Regulusa."
597 slov
Netuším, či sa to nestalo náhodou nejako rýchlo ale myslím si, že na môj vkus to docela ujde. Viem že celý tento koncept nie je úžasný ale myslím si, že nie je ani najhorší :D budem rada za akýkoľvek komentár či hlas no aj za kritiku . Nebudem mať nič proti, ak mi do komentárov napíšete váš názor :)
Ja ktorá túto kapitolu píše úplne na poslednú chvíľu like:
ESTÁS LEYENDO
Vidím ťa v tme - Wolfstar
FanficPopis bude pridaný po dokončení tejto fanfikcie :D !!Ak si čítal fanfikciu All the Young Dudes tak upozorňujem, že správanie Remusa sa v tejto fanfikcii bude o veľa líšiť tak isto ako aj správanie ostatných postáv v knihe!! Fanfikcia nie je písaná z...