Seděla jsem na gauči v obýváku a byla jsem cela špatná z toho, co se mi večer stalo. Hlavou se mi honily myšlenky typu: Co kdyby Norman nepřišel?! Co kdyby Clark ublížil Normnovi?! To, že byl Clark mrtvý mi přineslo značnou úlevu, ale stále mě něco v hloubi užíralo.
Z mého přemýšlení mě ovšem přerušil známý hlas.
"Ahoj, Andreo. Tak jak ti je?" zeptala se opatrně Magie a v jejích očích byla vidět obava. Neměla jsem chuť mluvit jen jsem pokývala hlavou. Megie viděla, že nemám chuť si povídat. Otočila se a pomalu odcházela. V tu chvíli se ve mně něco hnulo.
"Nedocházej, prosím." vyhrkla jsem a oči se mi zaleskly. Mag se rychle otočila a přiskočila ke mně na gauč. Posadila se a objala mě.
"To bude dobrý. Už se ti to nikdy nestane." šeptla mi do ucha a objímala mě. Bylo zvláštní nechat se utešovat tak mladou dívkou. Slzy se mi pomalu kutálely po tváři a já je nemohla zastavit. Když jsem se uklidnila chtěla jsem na to přestat myslet. Odtáhla jsem se a začala pomalu mluvit. "Co všichni dělají? Nechce někdo pomoct?"
"Brad a Norman obcházejí farmu a kontrolují stav luk a plotů. Grace a já jsme našli na jedné louce těhotnou fenku asi Belgického ovčáka. Samanta byla veterinářka a říkala, že by měla fenka každým dnem porodit. Joe jí pomáhá, protože jako ona miluje psy. Karin a Katin manžel Mike někam zmizeli a mám takový pocit, že to spolu táhnou." když vše dořekla, zhluboka se nadechla.
"Páni, ty toho víš. Jsi jako KGB." řekla jsem a začala jsem se smát.
"Co je KGB?" ptala se mě nechápavě.
"To je jedno nech to tak. Nezajdeme do stodoly za Divochem, Bojovnicí a Zolou?" řekla jsem a vzpomněla jsem si, jak se vrátili zpět sem, i když beze mě a Normana. Zola byla bělouš, kterého jsme darovali Grace k jejím narozeninám. Protože, i když se to vše dosralo, chtěli jsme zachovat staré tradice.
"Zolu roztrhali chodci, když byla ma louce. Pásla se sama v ohradě, když jste byli pryč a necítila je. Překvapili ji a roztrhali. Grace to zdrtilo. Naštěstí je tu teď ta fenka a Grace se o ní stará." dořekla zklíčeně a povzdechla si.
"Doprdele, pomozte mi. Kurva, tak je ti někdo?!" řval někdo venku. Rychle jsme doběhly ke vchodovým dveřím a uvidely, jak Norman nese Brada, který má celou roztrhanou a krvavou nohu. "Kristepane!" křikla jsem. Všichni, včetně mě, Magie a Grace, jsme se kolem nich seběhli. Dokonce i Karin a Mike se odněkud vynořili. Grace se hlasitě rozplakala a vzlykala. Megie ji hned popadla kolem ramen a uklidňovala ji.
"Magie vem Joea a Grace a odveď ji do domu. Andreo zajdi do stodoly u té fenky mám kufřík dones mi ho. Hned!" rozkázala Samanta. Rozběhla jsem se ke stodole a slyšela, jak Grace pláče a odmítá jít pryč. Její naříkaní mi draho srdce. Nevěděla jsem, jaké to je, dívat se na milovaného člověka, který umírá. Litovala jsem ji, jeji otec pro ni znamenal vše, protože vyrůstala bez matky, která zemřela při porodu. Nevěděla jsem ani, jak se Samanta chystá pomoct někomu, kdo je pokousaný. Přiběhla jsem do stodoly a v prázdném boxu na slámě ležela fenka a vedle ní kufřík. Popadla jsem ho za ucho a jemně pohladila fenku po hlavě, aby se mě nebála. Vyběhla jsem před stodolu a zamířila ke skupince. Všichni si pošpitávali a šeptaní bylo propojeno s hlasitými vzlyky Grace. Doběhla jsem až k tělu - skoro bezvadného - Brada. Sam mu zaškrtila nohu nad kolenem a z rány unikalo méně a méně krve. Tkáň už díky velice silného zaškrcení začala odumírat. Sam se na mě otočila a rychle mi vytrhla kufřík z ruky.
"Royi ty přines sekyru, hned!" křikla Sam.
"To mu chcete amputovat nohu?! Kurva! Vždyť to nemůže přežít!" vyšilovala Karin, která byla oblečená v tříčtvrtečních kalhotech, černém tílku s čerstvým cucflekem na krku.
"Mám ho snad nechat přeměnit na chodce? Takhle má nějakou naději." řekla Sam bez rozmýšlení. Grace na chvíli nebylo slyšet, asi se uklidnila, což nemělo trvat dlouho. Roy přiběhl se sekyrou a hned za ním z domu vyběhla Mia s Bonny v náručí. Nechápavě se rozhlížela a zjišťovala, co se děje.
"Mio, prosím odveď Joea!" řekla rychle a rozhodně Sam. Roy stál u Bradovi nohy a zvedl sekyru nad hlavu. Už, už se chystal přetnout nohu.
"Nemůžu... Nedokážu tu..." řekl a sklopil oči.
"Dej to sem!" křikl Norman a vytrhl sekyru Royovi z ruky. Rychle se prohnul v zádech a švihem trefil nohu pod kolenem ostří sekyry. Stála jsem jako opřená a koukala se, jak Norman opakovaně seká do Bradovi nohy. Krev stříkala okolo. Když Norman zvedl sekyru naposledy, ve vzduchu jsem viděla jemnou pavučinku tkáně, krve a masa. Bylo to jako detailní záběr ve spomaleném filmu. Najednou bylo povšem. Kus nohy ležel odseknutý pár centimetrů od krvácející nohy Brada. Norman vzal nohu a odhodil ji o kousek dál. Sekyru zasekl do stromu, od kterého jsme všichni byli asi pět metrů. Dívala jsem se na něj a nebyla jsem schopná říct ani slovo. Na jendu stranu jsem byla ráda, že to udělal a na druhou se mi obracel žaludek. Cítila jsem podivné pálení u čelisti. Najednou jsem se otočila a začala zvracet. Všichni na mě koukali a také nebyli schopni něčí udělat. Když mě Kate viděla pozvracela se taky, ale díky dlouhým vlasům to měla těžší. Mike ji ji chytil a hladil ji po zádech. Konejšivě jí něco říkal a očkem koukal po Karin. Norman si sundal tričko a odtrhl z něj dna kusy. Jeden mi podal na utření pusy a druhý obmotával na kus klacki. Popoběhl pár metrů k motorce a namočil klacek obalený v hadru do benzínu. Jeho tělo se lesklo, měl nádherné paže a měla jsem chuť si to s ním rozdat i v takové situaci. Když doběhl k Bradovi, ležícímu v bezvědomí, zapálil hadr namočený v benzínu. Nevěděla jsem, co dělá bylo ještě světlo. Začal pálit Bradovi nohu tam, kde mu jí před chvílí useknul. Rána se zacelovala a už teklo jen minimum krve.
o pár hodin později...
Brad byl stabilizovaný a odpočíval v jeho pokoji. Grace ležela u něj a neustále plakala. Opírala se o jeho zvedající se a klesající hruď. Všem bylo líto, co se stalo. Seděla jsem dole na gauči a hleděla na prázdný stůl. Sam, Joe a Mia s Bonny pečovali o fenku, která měla asi za hodinu porodit. Norman kontroloval Brada, kdyby náhodou nepomohlo odseknutí nohy a Brad se proměnil. Norman seděl u postele na křesílku a v ruce svíral zbraň. Grace měl rád a věděl, že Brad by si přál, aby se o ní Norman postaral. Zničeho nic,Brad otevřel oči lapnul po dechu.Omlouvám se, že zase po takové době, ale mám toho moc. Tak co, líbí se vám tenhle díl? ;-)
ČTEŠ
Hunt or be hunted
FanfictionMladá Andrea znala svět, jak ho známe my. Ale jednoho dne, se vše změnilo. Rozšířila se epidemie a mrtví lidé začali chodit po ulicích a pojídat ostatní. Andrea má teprve devatenáct let. Nemá žádnou rodinu, ale pár dobrých přátel. Když se sama zamkn...