Když se Alex s Nathalií vrátili zpátky, byl již bílý den.
Alex se proměnil ve svou lidskou podobu a postavil Nathalii opatrně na zem. Byla tak slabá. Kdyby ji nepodpíral, jistě by se svezla k jeho nohám. Stáhl si svou košili a zabalil do ní, její nahé tělo. Vyhoupl si jí do náručí a vykročil ke dveřím.
Všichni již seděli u snídaně, ale panovalo zde podezřelé ticho. Teprve když vstoupil do místnosti, pohled všech přítomných, obrátil se jejich směrem.
„Alexi." Zašeptala Vilma.
Jen přikývl a po jeho tváři, přelétl slabý úsměv. Všem bylo jasné, že konečně uzavřel kruh. Nathalie ho přijmula, i v jeho vlkodlačí podobě. Dokonce ani Adam, se neodvážil, cokoliv říci. Pro tuto chvíli prohrál. Věděl to. Nathalie ho nyní potřebovala. Její tělo, bylo v důsledku jejich spojení oslabeno. Proces, který se odehrával v jejím těle, zapříčinil, její slabost. Potřebovala přísun jeho krve, a její letargie a oslabení, mohla trvat i několik dní.
„Obědvat budeme v mé ložnici, Berto. Postarejte se o to." Pronesl směrem ke služce, a vykročil dlouhou chodbou, do druhého křídla hradu.
Položil ji na svou postel, napustil horkou vodu do své obrovské vany, a když ji po té vzal do náručí, odevzdaně se nechala odnést do koupelny. Stáhl z ní svou košili a opatrně ji položil do vody.
„Neměj strach, lásko. Všechno bude v pořádku." Zašeptal a namydlil její tělo. Umyl každý centimetr její kůže, usušil a zabalil do bílého županu.
„Alexi..., já..." špitla, když si ji znova vyhoupl do náručí, „musím..., musím čůrat."
Políbil ji na čelo, a přenesl k toaletě, na druhé straně místnosti.
„Já..., nemůžu, když jsi tady." Zčervenala, až ke kořínkům vlasů.
„Nehodlám tě nechat ani minutu o samotě, Nathalie. Ne, dokud mě tvé tělo, zcela nepřijme." Zamračil se na ní nechápavě, ale nakonec se alespoň neochotně otočil. Když ji po té, položil na postel, přikryl ji huňatou dekou a lehl si vedle ní.
„Jsem..., jsem tak slabá, Alexi." Zašeptala, když se schoulila na jeho hrudi.
„To je zcela normální, lásko. Postarám se o tebe. Trvá i několik dní, než mě tvé tělo příjme. Prošla jsi procesem přeměny a nyní jsi přijmula svého lykantropa." Pohladil ji po vlasech a přivinul si ji těsněji k sobě. Kruh byl uzavřen. Nyní patřila jemu. A nikdo, o tom nemohl mít žádných pochyb.
Potřebovala ho nyní, tak jako on jí. Potřebovala jeho přítomnost. Od prvního okamžiku, je to k sobě táhlo, ale nyní to bylo jiné. Mocnější. A potřebovala i jeho krev. V důsledku své touhy k němu, po ní prahla. Bez ní, byla by jen prázdná skořápka, bez citů.
Unaveně opřel hlavu do polštáře a zavřel oči. Strach o ní, nedovolil mu ale usnout. A také potřeba krve, kterou neměl již dva dny, se hlásila o slovo. Ve sklepení svého hradu, ve své zásobárně, ji měl dostatek, ale zahnal tu myšlenku stranou. Nehodlal ji opustit, ani na vteřinu.
Ne, dokud sám neuzná, že proměna, byla dokonána.
ČTEŠ
NEBEZPEČNÁ VÁŠEŇ
RomanceNa panství Vanherrleson, ukryté hluboko v lesích, přijíždí Nathalie Matheusová, aby se vdala za Adama Vanherrlsona. Vytrvalého nápadníka, pro kterého ne, nebyla odpověď. Po smrti své babičky, ale nakonec svolí. Ovšem netuší, co ji zde čeká. Netuší...