ʅ('◔౪◔)ʃ
(𝔸𝕦𝕥𝕙𝕠𝕣'𝕤 ℕ𝕠𝕥𝕖: 𝕎𝕙𝕪 𝕕𝕠𝕟'𝕥 𝕪𝕠𝕦 𝕘𝕦𝕪𝕤 𝕣𝕖𝕢𝕦𝕖𝕤𝕥 𝕤𝕞𝕥𝕙 :( ? )
ℙ𝕝𝕒𝕥𝕠𝕟𝕚𝕔 ℍ𝕖𝕒𝕕𝕔𝕒𝕟𝕠𝕟:
𝔸𝕝𝕓𝕖𝕣𝕥 𝕚𝕤 𝕧𝕖𝕣𝕪 𝕤𝕞𝕒𝕣𝕥 𝕒𝕟𝕕 𝕢𝕦𝕚𝕥𝕖 𝕠𝕓𝕟𝕠𝕩𝕚𝕠𝕦𝕤 (𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕍𝕚𝕟𝕔𝕖𝕟𝕥), 𝕙𝕖 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕤𝕠𝕞𝕖 𝕣𝕖𝕒𝕝 𝕗𝕣𝕚𝕖𝕟𝕕𝕤.
𝕋𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕒𝕣𝕖 𝕒𝕝𝕤𝕠 𝕥𝕨𝕠 𝕜𝕚𝕟𝕕𝕤 𝕠𝕗 𝕡𝕠𝕤𝕤𝕚𝕓𝕚𝕝𝕚𝕥𝕪 𝕠𝕗 𝕙𝕠𝕨 𝕪𝕠𝕦 𝕘𝕦𝕪𝕤 𝕞𝕖𝕥.𝟙. 𝕀𝕟 𝕔𝕠𝕝𝕝𝕖𝕘𝕖: 𝕐𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖 𝕤𝕞𝕒𝕣𝕥 𝕒𝕤𝕗, 𝕒𝕟𝕕 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕔𝕥𝕦𝕒𝕝𝕝𝕪 𝕓𝕖𝕒𝕥 𝕙𝕚𝕞 𝕚𝕟 [𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕓𝕖𝕤𝕥 𝕤𝕦𝕓𝕛𝕖𝕔𝕥], 𝕒𝕟𝕕 𝕙𝕖 𝕚𝕤 𝕧𝕖𝕣𝕪 𝕤𝕦𝕣𝕡𝕣𝕚𝕤𝕖 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕪𝕠𝕦 𝕔𝕒𝕟 𝕕𝕠 𝕥𝕙𝕒𝕥, 𝕤𝕠 𝕙𝕖 𝕤𝕥𝕒𝕣𝕥𝕤 𝕥𝕠 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕤𝕞𝕒𝕝𝕝 𝕔𝕠𝕟𝕧𝕖𝕣𝕤𝕒𝕥𝕚𝕠𝕟 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕪𝕠𝕦 𝕨𝕙𝕚𝕝𝕖 𝕒𝕞𝕦𝕤𝕖𝕤 𝕓𝕪 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕀ℚ, 𝕒𝕟𝕕 𝕥𝕙𝕖𝕟 𝕪𝕠𝕦 𝕘𝕦𝕪𝕤 𝕤𝕥𝕒𝕣𝕥𝕤 𝕥𝕠 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕔𝕠𝕞𝕡𝕖𝕥𝕚𝕥𝕚𝕠𝕟 𝕠𝕗 𝕨𝕙𝕠'𝕤 𝕥𝕙𝕖 𝕗𝕚𝕣𝕤𝕥 𝕡𝕝𝕒𝕔𝕖 𝕚𝕟 𝕖𝕧𝕖𝕣𝕪𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘, 𝕥𝕙𝕖𝕟 𝕪𝕠𝕦 𝕘𝕦𝕪𝕤 𝕓𝕖𝕔𝕠𝕞𝕖 𝕗𝕣𝕚𝕖𝕟-𝕖𝕟𝕖𝕞𝕚𝕖𝕤.
𝟚. ℂ𝕙𝕚𝕝𝕕𝕙𝕠𝕠𝕕 𝕗𝕣𝕚𝕖𝕟𝕕𝕤: 𝕐𝕠𝕦𝕣 𝕡𝕒𝕣𝕖𝕟𝕥𝕤 𝕒𝕣𝕖 𝕓𝕦𝕤𝕚𝕟𝕤𝕤𝕖𝕤 𝕡𝕒𝕣𝕖𝕟𝕥𝕤 𝕠𝕣 𝕘𝕠𝕠𝕕 𝕗𝕣𝕚𝕖𝕟𝕕𝕤, 𝕚𝕕𝕜. 𝕋𝕙𝕖𝕪 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕪𝕠𝕦 𝕥𝕠 𝕚𝕟𝕥𝕖𝕣𝕒𝕔𝕥 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕖𝕒𝕔𝕙 𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣, 𝕒𝕟𝕕 𝕪𝕖𝕒𝕙, 𝕪𝕠𝕦 𝕓𝕠𝕥𝕙 𝕒𝕣𝕖 𝕢𝕦𝕚𝕥𝕖 𝕤𝕞𝕒𝕣𝕥 𝕒𝕟𝕕 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕥𝕙𝕖 𝕠𝕔𝕖𝕒𝕟 (?), 𝕒𝕟𝕕 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕝𝕨𝕒𝕪𝕤 𝕝𝕚𝕤𝕥𝕖𝕟 𝕥𝕠 𝕙𝕚𝕞 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕦𝕡𝕡𝕠𝕣𝕥 𝕙𝕚𝕤 𝕕𝕣𝕖𝕒𝕞 𝕠𝕗 𝕓𝕖𝕚𝕟𝕘 𝕒 𝕞𝕒𝕣𝕚𝕟𝕖 𝕓𝕚𝕠𝕝𝕠𝕘𝕚𝕤𝕥.
ℍ𝕖 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕕𝕖𝕗𝕚𝕟𝕚𝕥𝕪 𝕤𝕥𝕒𝕣𝕥𝕤 𝕥𝕠 𝕓𝕝𝕒𝕓 𝕒𝕓𝕠𝕦𝕥 𝕞𝕒𝕣𝕚𝕟𝕖 𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘, 𝕒𝕟𝕕 𝕥𝕙𝕚𝕟𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕪𝕠𝕦 𝕝𝕠𝕠𝕜 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕒 𝕗𝕚𝕤𝕙, 𝕒𝕟𝕕 𝕙𝕖 𝕤𝕠𝕞𝕖𝕥𝕚𝕞𝕖 𝕥𝕒𝕝𝕜𝕤 𝕒𝕓𝕠𝕦𝕥 𝕙𝕚𝕤 𝕚𝕤𝕤𝕦𝕖𝕤 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕙𝕚𝕤 𝕡𝕒𝕣𝕖𝕟𝕥𝕤, 𝕙𝕠𝕨 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕒𝕝𝕨𝕒𝕪𝕤 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕙𝕚𝕞 𝕥𝕠 𝕓𝕖 𝕒 𝕥𝕙𝕖𝕣𝕒𝕡𝕚𝕤𝕥 𝕒𝕟𝕕 𝕓𝕝𝕒 𝕓𝕝𝕒...
𝔸𝕝𝕓𝕖𝕣𝕥 𝕕𝕠𝕖𝕤𝕟'𝕥 𝕜𝕟𝕠𝕨 𝕙𝕠𝕨 𝕥𝕠 𝕔𝕠𝕠𝕜, 𝕔𝕒𝕦𝕤𝕖 𝕒𝕝𝕝 𝕙𝕚𝕤 𝕡𝕒𝕣𝕖𝕟𝕥𝕤 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕙𝕚𝕞 𝕥𝕠 𝕕𝕠 𝕚𝕤 𝕓𝕖𝕔𝕠𝕞𝕖 𝕒 𝕥𝕙𝕖𝕣𝕒𝕡𝕚𝕤𝕥 (𝕙𝕠𝕨 𝔸𝕤𝕚𝕒𝕟), 𝕤𝕠 𝕪𝕖𝕒𝕙, 𝕥𝕖𝕒𝕔𝕙 𝕙𝕚𝕞 𝕙𝕠𝕨 𝕥𝕠 𝕔𝕠𝕠𝕜. 𝕀𝕗 𝕪𝕠𝕦 𝕕𝕠𝕟'𝕥 𝕜𝕟𝕠𝕨 𝕙𝕠𝕨 𝕥𝕠 𝕔𝕠𝕠𝕜, 𝕥𝕙𝕖𝕟 𝕦𝕤𝕖 𝕒 𝕔𝕠𝕠𝕜𝕓𝕠𝕠𝕜, 𝕙𝕖 𝕝𝕖𝕒𝕣𝕟𝕤 𝕡𝕣𝕖𝕥𝕥𝕪 𝕢𝕦𝕚𝕔𝕜.
ℍ𝕖 𝕝𝕚𝕜𝕖𝕤 𝕨𝕠𝕣𝕕𝕤 𝕠𝕗 𝕒𝕗𝕗𝕚𝕣𝕞𝕒𝕥𝕚𝕠𝕟, 𝕔𝕒𝕦𝕤𝕖 𝕚𝕥 𝕞𝕒𝕜𝕖𝕤 𝕙𝕚𝕞 𝕗𝕖𝕖𝕝 𝕤𝕒𝕗𝕖, 𝕚𝕥 𝕞𝕒𝕜𝕖𝕤 𝕙𝕚𝕞 𝕗𝕖𝕖𝕝 𝕤𝕖𝕝𝕗-𝕔𝕠𝕟𝕗𝕚𝕕𝕖𝕟𝕥, 𝕒𝕟𝕕 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕤𝕠𝕞𝕖𝕠𝕟𝕖 𝕤𝕦𝕡𝕡𝕠𝕣𝕥𝕤 𝕙𝕚𝕞 𝕟𝕠 𝕞𝕒𝕥𝕥𝕖𝕣 𝕨𝕙𝕒𝕥.