(𝔸𝕦𝕥𝕙𝕠𝕣'𝕤 ℕ𝕠𝕥𝕖: ℝ𝕖𝕢𝕦𝕖𝕤𝕥𝕖𝕕 𝕓𝕪 𝕞𝕖𝕒𝕣𝕟𝕗. 𝕋𝕙𝕒𝕟𝕜 𝕪𝕠𝕦 𝕗𝕠𝕣 𝕣𝕖𝕢𝕦𝕖𝕤𝕥𝕚𝕟𝕘! 𝕀 𝕙𝕒𝕥𝕖 𝕒𝕓𝕦𝕤𝕚𝕧𝕖 𝕡𝕒𝕣𝕖𝕟𝕥𝕤, 𝕒𝕟𝕕 𝕀 𝕙𝕠𝕡𝕖 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕟𝕠𝕟𝕖 𝕠𝕗 𝕪𝕠𝕦 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕥𝕙𝕠𝕤𝕖 𝕜𝕚𝕟𝕕 𝕠𝕗 𝕡𝕒𝕣𝕖𝕟𝕥𝕤)
𝕐𝕠𝕦 𝕗𝕦𝕔𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕙𝕒𝕥𝕖 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕡𝕒𝕣𝕖𝕟𝕥𝕤/𝕡𝕒𝕣𝕖𝕟𝕥, 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕒𝕣𝕖 𝕒𝕤𝕤𝕙𝕠𝕝𝕖𝕤, 𝕖𝕧𝕖𝕟 𝕥𝕙𝕠𝕦𝕘𝕙 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕟𝕖𝕧𝕖𝕣 𝕡𝕙𝕪𝕤𝕚𝕔𝕒𝕝𝕝𝕪 𝕙𝕦𝕣𝕥 𝕪𝕠𝕦, 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕦𝕤𝕖 𝕞𝕒𝕟𝕚𝕡𝕦𝕝𝕒𝕥𝕚𝕠𝕟 𝕒𝕟𝕕 𝕘𝕦𝕚𝕝𝕥-𝕥𝕣𝕚𝕡𝕡𝕚𝕟𝕘.
𝕎𝕙𝕖𝕟 𝕪𝕠𝕦 𝕘𝕠𝕥 𝔸+ 𝕠𝕟 𝕖𝕧𝕖𝕣𝕪𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘, 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕣𝕖𝕨𝕒𝕣𝕕 𝕪𝕠𝕦. 𝔹𝕦𝕥 𝕨𝕙𝕖𝕟 𝕪𝕠𝕦 𝕘𝕠𝕥 𝕒𝕟 𝔸 𝕠𝕣 𝕝𝕠𝕨𝕖𝕣, 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕤𝕒𝕪 𝕤𝕥𝕦𝕗𝕗 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕥𝕙𝕚𝕤:
"𝕆𝕙, 𝕙𝕠𝕟𝕖𝕪, 𝕨𝕙𝕪 𝕕𝕚𝕕 𝕪𝕠𝕦 𝕘𝕖𝕥 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕜𝕚𝕟𝕕 𝕠𝕗 𝕘𝕣𝕒𝕕𝕖?"
"𝕀... 𝕀 𝕥𝕣𝕪 𝕞𝕪 𝕓𝕖𝕤𝕥! 𝕋𝕙𝕖 𝕖𝕩𝕒𝕞 𝕚𝕤 𝕧𝕖𝕣𝕪 𝕕𝕚𝕗𝕗𝕚𝕔𝕦𝕝𝕥..."
"𝕀 𝕤𝕙𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕝𝕖𝕥 𝕪𝕠𝕦 𝕙𝕠𝕞𝕖-𝕤𝕔𝕙𝕠𝕠𝕝𝕖𝕕, 𝕥𝕙𝕖𝕤𝕖 '𝕗𝕣𝕚𝕖𝕟𝕕𝕤' 𝕠𝕗 𝕪𝕠𝕦𝕣𝕤 𝕒𝕣𝕖 𝕥𝕣𝕪𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕙𝕦𝕣𝕥 𝕪𝕠𝕦."
"ℕ𝕠, 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕒𝕣𝕖 𝕟𝕠𝕥!"
"𝕋𝕙𝕖𝕪 𝕒𝕣𝕖 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕦𝕤𝕚𝕟𝕘 𝕪𝕠𝕦, 𝕀'𝕞 𝕥𝕙𝕖 𝕡𝕖𝕣𝕤𝕠𝕟 𝕨𝕙𝕠 𝕥𝕣𝕦𝕝𝕪 𝕝𝕠𝕧𝕖𝕤 𝕪𝕠𝕦, 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕒𝕣𝕖 𝕕𝕠𝕚𝕟𝕘 𝕚𝕥 𝕗𝕠𝕣 𝕥𝕙𝕖𝕚𝕣 𝕖𝕟𝕥𝕖𝕣𝕥𝕒𝕚𝕟𝕞𝕖𝕟𝕥. 𝕀 𝕣𝕒𝕚𝕤𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕤𝕚𝕟𝕔𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕨𝕖𝕣𝕖 𝕤𝕥𝕚𝕝𝕝 𝕒 𝕓𝕒𝕓𝕪, 𝕀 𝕜𝕟𝕠𝕨 𝕪𝕠𝕦, 𝕒𝕟𝕕 𝕀 𝕝𝕠𝕧𝕖 𝕪𝕠𝕦. 𝕃𝕚𝕤𝕥𝕖𝕟 𝕥𝕠 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕞𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣/𝕗𝕒𝕥𝕙𝕖𝕣/𝕡𝕒𝕣𝕖𝕟𝕥, 𝕠𝕜𝕒𝕪?"
"... 𝕠𝕜𝕒𝕪."
ℕ𝕠𝕨 𝕪𝕠𝕦'𝕣𝕖 𝕚𝕟 𝕔𝕠𝕝𝕝𝕖𝕘𝕖, 𝕒𝕟𝕕 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕡𝕒𝕣𝕖𝕟𝕥𝕤 𝕕𝕚𝕖𝕕 𝕓𝕖𝕔𝕒𝕦𝕤𝕖 𝕠𝕗 𝕥𝕙𝕖𝕚𝕣 𝕚𝕝𝕝𝕟𝕖𝕤𝕤. 𝕋𝕙𝕖𝕪 𝕒𝕣𝕖 𝕕𝕖𝕒𝕕 𝕣𝕚𝕘𝕙𝕥 𝕟𝕠𝕨, 𝕓𝕦𝕥 𝕥𝕙𝕖𝕚𝕣 𝕞𝕒𝕟𝕚𝕡𝕦𝕝𝕒𝕥𝕚𝕠𝕟 𝕚𝕤 𝕤𝕥𝕚𝕝𝕝 𝕒𝕝𝕚𝕧𝕖 𝕚𝕟 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕞𝕚𝕟𝕕, 𝕣𝕖𝕞𝕚𝕟𝕕𝕚𝕟𝕘 𝕪𝕠𝕦 𝕙𝕠𝕨 𝕞𝕦𝕔𝕙 𝕪𝕠𝕦 𝕟𝕖𝕖𝕕 𝕥𝕙𝕖𝕞 𝕒𝕟𝕕 𝕙𝕠𝕨 𝕦𝕤𝕖𝕝𝕖𝕤𝕤 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖 𝕨𝕚𝕥𝕙𝕠𝕦𝕥 𝕥𝕙𝕖𝕞.
𝕐𝕠𝕦 𝕒𝕝𝕨𝕒𝕪𝕤 𝕔𝕣𝕪 𝕪𝕠𝕦𝕣𝕤𝕖𝕝𝕗 𝕥𝕠 𝕤𝕝𝕖𝕖𝕡, 𝕟𝕠𝕥 𝕜𝕟𝕠𝕨𝕚𝕟𝕘 𝕚𝕗 𝕚𝕥'𝕤 𝕓𝕖𝕔𝕒𝕦𝕤𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕙𝕒𝕥𝕖 𝕥𝕙𝕖𝕞 𝕠𝕣 𝕪𝕠𝕦 𝕞𝕚𝕤𝕤 𝕥𝕙𝕖𝕞.
𝕐𝕠𝕦 𝕨𝕚𝕤𝕙 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖 𝕕𝕖𝕒𝕕.
.
.
.
𝕆𝕟 𝕒 𝕣𝕒𝕚𝕟𝕪 𝕕𝕒𝕪, 𝕪𝕠𝕦'𝕣𝕖 𝕚𝕟 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕞𝕒𝕥𝕙 𝕔𝕝𝕒𝕤𝕤, 𝕥𝕒𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕟𝕠𝕥𝕖𝕤 𝕒𝕤 𝕥𝕙𝕖 𝕡𝕣𝕠𝕗𝕖𝕤𝕤𝕠𝕣 𝕜𝕖𝕖𝕡𝕤 𝕠𝕟 𝕣𝕒𝕞𝕓𝕝𝕚𝕟𝕘 𝕒𝕓𝕠𝕦𝕥 𝕤𝕠𝕝𝕦𝕥𝕚𝕠𝕟𝕤 𝕥𝕠 𝕒 𝕞𝕒𝕥𝕙 𝕢𝕦𝕖𝕤𝕥𝕚𝕠𝕟.
"𝕄𝕒𝕪 𝕒𝕟𝕪𝕠𝕟𝕖 𝕥𝕖𝕝𝕝 𝕞𝕖 𝕥𝕙𝕖 𝕒𝕟𝕤𝕨𝕖𝕣?" 𝕥𝕙𝕖 𝕡𝕣𝕠𝕗𝕖𝕤𝕤𝕠𝕣 𝕒𝕤𝕜𝕤.
𝕐𝕠𝕦 𝕣𝕒𝕚𝕤𝕖 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕙𝕒𝕟𝕕. "𝕏 = 𝟝 𝕤𝕢𝕦𝕒𝕣𝕖 𝕣𝕠𝕠𝕥 𝟛," 𝕪𝕠𝕦 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕞𝕠𝕟𝕠𝕥𝕠𝕟𝕠𝕦𝕤𝕝𝕪.
"𝔼𝕩𝕔𝕖𝕝𝕝𝕖𝕟𝕥! ℕ𝕠𝕨 𝕠𝕟 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖 𝕟𝕖𝕩𝕥 𝕢𝕦𝕖𝕤𝕥𝕚𝕠𝕟..."
.
.
.
𝕐𝕠𝕦 𝕨𝕒𝕝𝕜 𝕠𝕦𝕥 𝕠𝕗 𝕥𝕙𝕖 𝕔𝕝𝕒𝕤𝕤𝕣𝕠𝕠𝕞, 𝕗𝕖𝕖𝕝𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕙𝕖 𝕔𝕠𝕝𝕕 𝕨𝕚𝕟𝕕 𝕒𝕟𝕕 𝕝𝕚𝕤𝕥𝕖𝕟𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖 𝕣𝕒𝕚𝕟, 𝕚𝕥'𝕤 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕖𝕞𝕠𝕥𝕚𝕠𝕟, 𝕤𝕒𝕕.
𝕐𝕠𝕦 𝕥𝕒𝕜𝕖 𝕠𝕦𝕥 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕦𝕞𝕓𝕣𝕖𝕝𝕝𝕒 𝕒𝕟𝕕 𝕕𝕖𝕔𝕚𝕕𝕖 𝕥𝕠 𝕓𝕦𝕪 𝕤𝕠𝕞𝕖 𝕗𝕠𝕠𝕕 𝕓𝕖𝕗𝕠𝕣𝕖 𝕘𝕠𝕚𝕟𝕘 𝕓𝕒𝕔𝕜 𝕥𝕠 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕕𝕠𝕣𝕞.
"ℍ𝕖𝕪."
𝔸 𝕧𝕠𝕚𝕔𝕖 𝕤𝕥𝕠𝕡𝕤 𝕪𝕠𝕦. 𝕀𝕥'𝕤 𝕍𝕚𝕟𝕔𝕖𝕟𝕥 𝔼𝕕𝕘𝕖𝕨𝕠𝕣𝕥𝕙, 𝕥𝕙𝕖 𝕕𝕦𝕕𝕖 𝕨𝕙𝕠 𝕒𝕝𝕨𝕒𝕪𝕤 𝕨𝕒𝕟𝕥𝕤 𝕥𝕠 𝕗𝕚𝕘𝕙𝕥 𝕗𝕠𝕣 𝕟𝕦𝕞𝕓𝕖𝕣 𝟙 𝕚𝕟 𝕖𝕧𝕖𝕣𝕪𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘, 𝕓𝕦𝕥 𝔸𝕝𝕓𝕖𝕣𝕥 𝕂𝕣𝕦𝕖𝕘𝕖𝕣 𝕒𝕟𝕕 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕝𝕨𝕒𝕪𝕤 𝕤𝕥𝕠𝕡 𝕙𝕚𝕞 𝕗𝕣𝕠𝕞 𝕙𝕚𝕤 𝕘𝕠𝕒𝕝. ℍ𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖 𝕟𝕠𝕥 𝕣𝕚𝕧𝕒𝕝𝕤 𝕤𝕚𝕟𝕔𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕕𝕠𝕟'𝕥 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕥𝕠 𝕚𝕟𝕥𝕖𝕣𝕒𝕔𝕥 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕒𝕟𝕪𝕠𝕟𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕙𝕖 𝕣𝕖𝕤𝕡𝕖𝕔𝕥𝕤 𝕥𝕙𝕒𝕥.
"ℂ𝕒𝕟 𝕪𝕠𝕦 𝕝𝕖𝕟𝕕 𝕞𝕖 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕦𝕞𝕓𝕣𝕖𝕝𝕝𝕒? 𝕀 𝕗𝕠𝕣𝕘𝕠𝕥 𝕥𝕠 𝕓𝕣𝕚𝕟𝕘 𝕞𝕚𝕟𝕖."
"𝕀 𝕠𝕟𝕝𝕪 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕠𝕟𝕖, 𝕒𝕟𝕕 𝕓𝕖𝕤𝕚𝕕𝕖𝕤, 𝕀 𝕟𝕖𝕖𝕕 𝕥𝕠 𝕓𝕦𝕪 𝕘𝕣𝕠𝕔𝕖𝕣𝕚𝕖𝕤."
"𝕎𝕖 𝕔𝕒𝕟 𝕤𝕙𝕒𝕣𝕖 𝕠𝕟𝕖, 𝕒𝕟𝕕 𝕀 𝕕𝕠𝕟'𝕥 𝕞𝕚𝕟𝕕 𝕘𝕠𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕙𝕠𝕡 𝕗𝕠𝕣 𝕒 𝕨𝕙𝕚𝕝𝕖."
𝕊𝕠 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕘𝕣𝕖𝕖𝕕 𝕒𝕟𝕕 𝕘𝕠 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕙𝕠𝕡 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕙𝕚𝕞 𝕥𝕠𝕘𝕖𝕥𝕙𝕖𝕣. 𝕐𝕠𝕦 𝕓𝕦𝕪 𝕤𝕠𝕞𝕖 [𝕞𝕚𝕝𝕜 𝕠𝕣 𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘𝕤, 𝕚𝕕𝕔]. ℍ𝕖 𝕥𝕣𝕚𝕖𝕤 𝕥𝕠 𝕓𝕖 𝕒 𝕘𝕖𝕟𝕥𝕝𝕖𝕞𝕒𝕟 𝕒𝕟𝕕 𝕧𝕠𝕝𝕦𝕟𝕥𝕒𝕣𝕚𝕝𝕪 𝕡𝕒𝕪𝕤 𝕚𝕥 𝕗𝕠𝕣 𝕪𝕠𝕦, 𝕓𝕦𝕥 𝕪𝕠𝕦 𝕢𝕦𝕚𝕔𝕜𝕝𝕪 𝕕𝕖𝕔𝕝𝕚𝕟𝕖 𝕙𝕚𝕤 𝕠𝕗𝕗𝕖𝕣 𝕓𝕖𝕔𝕒𝕦𝕤𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕕𝕠𝕟'𝕥 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕥𝕠 𝕠𝕨𝕖 𝕒𝕟𝕪𝕠𝕟𝕖 𝕒𝕟𝕪𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘.
𝕆𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕨𝕒𝕪 𝕓𝕒𝕔𝕜 𝕥𝕠 𝕙𝕚𝕤 𝕕𝕠𝕣𝕞, 𝕙𝕖 𝕥𝕙𝕖𝕟 𝕒𝕤𝕜𝕤 𝕪𝕠𝕦 𝕒 𝕢𝕦𝕖𝕤𝕥𝕚𝕠𝕟, "𝕃/ℕ."
"ℂ𝕒𝕝𝕝 𝕞𝕖 𝕐/ℕ. 𝕎𝕙𝕒𝕥 𝕚𝕤 𝕚𝕥?"
"𝕋𝕙𝕒𝕟𝕜𝕤 𝕗𝕠𝕣 𝕙𝕖𝕝𝕡𝕚𝕟𝕘 𝕞𝕖."
"𝕐𝕠𝕦'𝕣𝕖 𝕨𝕖𝕝𝕔𝕠𝕞𝕖."
"𝔸𝕟𝕕... 𝕨𝕙𝕖𝕟𝕖𝕧𝕖𝕣 𝕀 𝕤𝕖𝕖 𝕪𝕠𝕦, 𝕪𝕠𝕦 𝕝𝕠𝕠𝕜 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕪𝕠𝕦'𝕣𝕖 𝕘𝕠𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕔𝕣𝕪. 𝔸𝕣𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕝𝕣𝕚𝕘𝕙𝕥?"
"... 𝕎𝕖'𝕣𝕖 𝕙𝕖𝕣𝕖," 𝕪𝕠𝕦 𝕘𝕦𝕪𝕤 𝕒𝕣𝕣𝕚𝕧𝕖 𝕒𝕥 𝕙𝕚𝕤 𝕕𝕠𝕣𝕞. "𝔹𝕪𝕖."
ℕ𝕠𝕣𝕞𝕒𝕝𝕝𝕪, 𝕍𝕚𝕟𝕔𝕖𝕟𝕥 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕝𝕖𝕒𝕧𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕝𝕠𝕟𝕖, 𝕓𝕦𝕥 𝕙𝕖 𝕨𝕒𝕟𝕥𝕤 𝕥𝕠 𝕜𝕟𝕠𝕨 𝕪𝕠𝕦 𝕓𝕖𝕥𝕥𝕖𝕣, 𝕤𝕠 𝕙𝕖 𝕕𝕖𝕔𝕚𝕕𝕖𝕤 𝕥𝕠 𝕚𝕟𝕥𝕖𝕣𝕣𝕠𝕘𝕒𝕥𝕖 𝕪𝕠𝕦. "𝕐/ℕ, 𝕕𝕠𝕟'𝕥 𝕔𝕙𝕒𝕟𝕘𝕖 𝕥𝕙𝕖 𝕥𝕠𝕡𝕚𝕔."
𝕐𝕠𝕦 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕥𝕠 𝕣𝕦𝕟 𝕒𝕨𝕒𝕪 𝕗𝕣𝕠𝕞 𝕙𝕚𝕞, 𝕪𝕠𝕦 𝕙𝕒𝕥𝕖 𝕚𝕥 𝕨𝕙𝕖𝕟 𝕡𝕖𝕠𝕡𝕝𝕖 𝕒𝕤𝕜 𝕪𝕠𝕦 𝕥𝕙𝕖𝕤𝕖 𝕜𝕚𝕟𝕕𝕤 𝕠𝕗 𝕢𝕦𝕖𝕤𝕥𝕚𝕠𝕟𝕤. "𝕍𝕚𝕟𝕔𝕖𝕟𝕥, 𝕚𝕥'𝕤 𝕥𝕠𝕠 𝕤𝕖𝕟𝕤𝕚𝕥𝕚𝕧𝕖."
"𝕃𝕠𝕠𝕜, 𝕥𝕒𝕝𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕤𝕠𝕞𝕖𝕠𝕟𝕖 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕞𝕒𝕜𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕗𝕖𝕖𝕝 𝕞𝕦𝕔𝕙 𝕓𝕖𝕥𝕥𝕖𝕣," 𝕍𝕚𝕟𝕔𝕖𝕟𝕥 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕤𝕥𝕦𝕓𝕓𝕠𝕣𝕟𝕝𝕪. "𝕎𝕖 𝕔𝕒𝕟 𝕥𝕒𝕝𝕜 𝕚𝕟 𝕞𝕪 𝕕𝕠𝕣𝕞."
𝕐𝕠𝕦 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕥𝕠 𝕤𝕒𝕪 '𝕟𝕠', 𝕓𝕦𝕥 𝕪𝕠𝕦 𝕢𝕦𝕚𝕔𝕜𝕝𝕪 𝕤𝕨𝕒𝕝𝕝𝕠𝕨 𝕚𝕥 𝕓𝕒𝕔𝕜. 𝕄𝕒𝕪𝕓𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕟𝕖𝕖𝕕 𝕥𝕠 𝕥𝕒𝕝𝕜 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕤𝕠𝕞𝕖𝕠𝕟𝕖, 𝕟𝕠𝕥 𝕒 𝕥𝕙𝕖𝕣𝕒𝕡𝕚𝕤𝕥 𝕨𝕙𝕠 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕤𝕚𝕞𝕡𝕝𝕪 𝕥𝕖𝕝𝕝𝕤 𝕪𝕠𝕦 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕖𝕧𝕖𝕣𝕪𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘 𝕚𝕤 𝕒𝕝𝕣𝕚𝕘𝕙𝕥, 𝕓𝕦𝕥 𝕤𝕠𝕞𝕖𝕠𝕟𝕖 𝕨𝕙𝕠 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕤𝕥𝕒𝕪 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕪𝕠𝕦, 𝕒 𝕗𝕣𝕚𝕖𝕟𝕕.
𝕐𝕠𝕦 𝕘𝕚𝕧𝕖 𝕙𝕚𝕞 𝕒 𝕔𝕙𝕒𝕟𝕔𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕥𝕖𝕝𝕝 𝕙𝕚𝕞 𝕖𝕧𝕖𝕣𝕪𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘. 𝕊𝕦𝕣𝕡𝕣𝕚𝕤𝕚𝕟𝕘𝕝𝕪, 𝕙𝕚𝕤 𝕡𝕒𝕣𝕖𝕟𝕥𝕤 𝕒𝕣𝕖 𝕒𝕝𝕤𝕠 𝕤𝕥𝕣𝕚𝕔𝕥, 𝕤𝕠 𝕙𝕖 𝕦𝕟𝕕𝕖𝕣𝕤𝕥𝕒𝕟𝕕𝕤 𝕒 𝕝𝕠𝕥 𝕠𝕗 𝕡𝕣𝕖𝕤𝕤𝕦𝕣𝕖 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕔𝕒𝕦𝕤𝕖, 𝕒𝕟𝕕 𝕙𝕖 𝕒𝕝𝕤𝕠 𝕓𝕣𝕖𝕨𝕤 𝕤𝕠𝕞𝕖 𝕔𝕠𝕗𝕗𝕖𝕖 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕪𝕠𝕦, 𝕒𝕟𝕕 𝕪𝕖𝕤, 𝕙𝕖 𝕡𝕦𝕥𝕤 𝕒 𝕨𝕙𝕚𝕡 𝕔𝕣𝕖𝕒𝕞-𝕞𝕒𝕕𝕖 [𝕐𝕠𝕦𝕣 𝔽𝕒𝕧𝕠𝕣𝕚𝕥𝕖 𝔸𝕟𝕚𝕞𝕒𝕝] 𝕠𝕟 𝕥𝕠𝕡 𝕠𝕗 𝕚𝕥. 𝕍𝕖𝕣𝕪 𝕔𝕦𝕥𝕖.
𝕐𝕠𝕦 𝕘𝕦𝕪𝕤 𝕥𝕙𝕖𝕟 𝕤𝕥𝕒𝕣𝕥 𝕥𝕠 𝕤𝕡𝕖𝕟𝕕 𝕞𝕠𝕣𝕖 𝕥𝕚𝕞𝕖 𝕥𝕠𝕘𝕖𝕥𝕙𝕖𝕣, 𝕞𝕠𝕤𝕥𝕝𝕪 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕤𝕥𝕦𝕕𝕪𝕚𝕟𝕘 𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕝𝕚𝕓𝕣𝕒𝕣𝕪 𝕠𝕣 𝕓𝕦𝕪𝕚𝕟𝕘 𝕒 𝕔𝕦𝕡 𝕠𝕗 𝕔𝕠𝕗𝕗𝕖𝕖.
.
.
.
ℕ𝕠𝕨 𝕠𝕟 𝕥𝕠 𝔸𝕝𝕓𝕖𝕣𝕥'𝕤 𝕡𝕒𝕣𝕥.
𝕐𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖 𝕤𝕥𝕦𝕕𝕪𝕚𝕟𝕘 𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕝𝕚𝕓𝕣𝕒𝕣𝕪 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕍𝕚𝕟𝕔𝕖𝕟𝕥, 𝕙𝕖'𝕤 𝕟𝕠𝕨 𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕓𝕒𝕥𝕙𝕣𝕠𝕠𝕞.
𝕐𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖 𝕗𝕝𝕚𝕡𝕡𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕙𝕣𝕠𝕦𝕘𝕙 𝕥𝕙𝕖 𝕡𝕒𝕘𝕖𝕤 𝕚𝕟 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕥𝕖𝕩𝕥𝕓𝕠𝕠𝕜, 𝕤𝕖𝕒𝕣𝕔𝕙𝕚𝕟𝕘 𝕗𝕠𝕣 𝕥𝕙𝕖 𝕒𝕟𝕤𝕨𝕖𝕣 𝕪𝕠𝕦 𝕟𝕖𝕖𝕕.
"𝕀𝕥'𝕤 𝟘.𝟡𝟠𝟚𝟙."
𝕀𝕥'𝕤 𝔸𝕝𝕓𝕖𝕣𝕥 𝕂𝕣𝕦𝕖𝕘𝕖𝕣.
"𝕆𝕙, 𝕥𝕙𝕒𝕟𝕜𝕤!" 𝕪𝕠𝕦 𝕢𝕦𝕚𝕔𝕜𝕝𝕪 𝕨𝕣𝕚𝕥𝕖 𝕥𝕙𝕖 𝕒𝕟𝕤𝕨𝕖𝕣 𝕕𝕠𝕨𝕟 𝕠𝕟 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕡𝕒𝕡𝕖𝕣. "𝕎𝕙𝕒𝕥 𝕒𝕣𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕕𝕠𝕚𝕟𝕘 𝕙𝕖𝕣𝕖?"
"𝕊𝕥𝕦𝕕𝕪𝕚𝕟𝕘, 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕪𝕠𝕦."
"𝕀 𝕤𝕖𝕖."
"𝔻𝕠 𝕪𝕠𝕦 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕞𝕖 𝕥𝕠 𝕙𝕖𝕝𝕡 𝕪𝕠𝕦 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕥𝕙𝕖 𝕣𝕖𝕤𝕥 𝕠𝕗 𝕚𝕥?"
"𝕀 𝕕𝕠𝕟'𝕥 𝕞𝕚𝕟𝕕."
𝔸𝕝𝕓𝕖𝕣𝕥 𝕤𝕚𝕥𝕤 𝕕𝕠𝕨𝕟 𝕓𝕖𝕤𝕚𝕕𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕥𝕒𝕣𝕥𝕤 𝕥𝕠 𝕖𝕩𝕡𝕝𝕒𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕢𝕦𝕖𝕤𝕥𝕚𝕠𝕟𝕤 𝕪𝕠𝕦 𝕕𝕠𝕟'𝕥 𝕦𝕟𝕕𝕖𝕣𝕤𝕥𝕒𝕟𝕕. ℍ𝕖'𝕤 𝕧𝕖𝕣𝕪 𝕤𝕞𝕒𝕣𝕥. 𝕋𝕙𝕖𝕟 𝕍𝕚𝕟𝕔𝕖𝕟𝕥 𝕔𝕠𝕞𝕖𝕤 𝕓𝕒𝕔𝕜 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕖𝕖𝕤 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕛𝕖𝕣𝕜 𝕥𝕒𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕙𝕚𝕤 𝕤𝕖𝕒𝕥.
"𝕎𝕙𝕒𝕥 𝕒𝕣𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕕𝕠𝕚𝕟𝕘 𝕙𝕖𝕣𝕖, 𝕂𝕣𝕦𝕖𝕘𝕖𝕣?"
"ℂ𝕠𝕞𝕖 𝕠𝕟, 𝕍𝕚𝕟𝕔𝕖𝕟𝕥, 𝕀'𝕞 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕙𝕖𝕝𝕡𝕚𝕟𝕘 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕗𝕣𝕚𝕖𝕟𝕕! 𝕀 𝕕𝕠𝕟'𝕥 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕒𝕟𝕪 𝕓𝕒𝕕 𝕚𝕟𝕥𝕖𝕟𝕥𝕚𝕠𝕟𝕤."
"𝕐𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖 𝕤𝕚𝕥𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕠𝕟 𝕞𝕪 𝕤𝕖𝕒𝕥, 𝕘𝕖𝕥 𝕠𝕗𝕗."
"ℕ𝕠~"
"𝕎𝕙𝕒𝕥?"
"ℕ𝕠𝕠~"
𝕋𝕙𝕖𝕪 𝕤𝕥𝕒𝕣𝕥 𝕥𝕠 𝕗𝕚𝕘𝕙𝕥 𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕝𝕚𝕓𝕣𝕒𝕣𝕪, 𝕒𝕟𝕕 𝕥𝕙𝕖 𝕝𝕚𝕓𝕣𝕒𝕣𝕚𝕒𝕟 𝕙𝕒𝕤 𝕥𝕠 𝕜𝕚𝕔𝕜 𝕥𝕙𝕖𝕞 𝕠𝕦𝕥.
"𝔸𝕣𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕝𝕣𝕚𝕘𝕙𝕥?" 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕤𝕜 𝕥𝕙𝕖𝕞 𝕚𝕟 𝕔𝕠𝕟𝕔𝕖𝕣𝕟.
"𝕐𝕖𝕤," 𝔸𝕝𝕓𝕖𝕣𝕥 𝕤𝕞𝕚𝕣𝕜𝕤.
"ℕ𝕠," 𝕍𝕚𝕟𝕔𝕖𝕟𝕥 𝕤𝕔𝕠𝕗𝕗𝕤.
𝕐𝕠𝕦 𝕤𝕚𝕘𝕙 𝕒𝕟𝕕 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕨𝕒𝕝𝕜 𝕓𝕒𝕔𝕜 𝕥𝕠 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕔𝕝𝕒𝕤𝕤𝕣𝕠𝕠𝕞. 𝔹𝕦𝕥 𝔸𝕝𝕓𝕖𝕣𝕥 𝕚𝕟𝕤𝕚𝕤𝕥𝕤 𝕠𝕟 𝕤𝕥𝕒𝕪𝕚𝕟𝕘 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕪𝕠𝕦 𝕤𝕚𝕟𝕔𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕥𝕨𝕠 𝕒𝕣𝕖 𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕒𝕞𝕖 𝕔𝕝𝕒𝕤𝕤. 𝔸𝕝𝕓𝕖𝕣𝕥 𝕥𝕙𝕖𝕟 𝕤𝕥𝕒𝕣𝕥𝕤 𝕥𝕠 𝕥𝕒𝕝𝕜 𝕒𝕓𝕠𝕦𝕥 𝕥𝕙𝕖 𝕠𝕔𝕖𝕒𝕟 𝕒𝕟𝕕 𝕙𝕠𝕨 𝕗𝕒𝕤𝕔𝕚𝕟𝕒𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕙𝕠𝕤𝕖 𝕤𝕖𝕒 𝕔𝕣𝕖𝕒𝕥𝕦𝕣𝕖𝕤 𝕒𝕣𝕖.
𝕐𝕠𝕦 𝕝𝕚𝕤𝕥𝕖𝕟 𝕥𝕠 𝕙𝕚𝕤 𝕠𝕡𝕚𝕟𝕚𝕠𝕟, 𝕥𝕙𝕖𝕟 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕤𝕜 𝕙𝕚𝕞, "𝔻𝕠 𝕪𝕠𝕦 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕥𝕠 𝕓𝕖 𝕒 𝕞𝕒𝕣𝕚𝕟𝕖 𝕓𝕚𝕠𝕝𝕠𝕘𝕚𝕤𝕥?"
ℍ𝕖 𝕡𝕒𝕦𝕤𝕖𝕤 𝕒𝕥 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕢𝕦𝕖𝕤𝕥𝕚𝕠𝕟, "...𝕖𝕧𝕖𝕟 𝕚𝕗 𝕀 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕥𝕠, 𝕞𝕪 𝕡𝕒𝕣𝕖𝕟𝕥𝕤 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕟𝕖𝕧𝕖𝕣 𝕝𝕖𝕥 𝕞𝕖."
ℍ𝕖 𝕥𝕖𝕝𝕝𝕤 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕓𝕠𝕦𝕥 𝕙𝕚𝕤 𝕡𝕒𝕣𝕖𝕟𝕥𝕤, 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕥𝕣𝕖𝕤𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕖𝕩𝕡𝕖𝕔𝕥𝕒𝕥𝕚𝕠𝕟, 𝕥𝕙𝕖 𝕘𝕠𝕒𝕝 𝕒𝕟𝕕 𝕕𝕣𝕖𝕒𝕞 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕒𝕝𝕣𝕖𝕒𝕕𝕪 𝕤𝕖𝕥 𝕗𝕠𝕣 𝕙𝕚𝕞 𝕤𝕚𝕟𝕔𝕖 𝕙𝕚𝕤 𝕓𝕚𝕣𝕥𝕙. 𝕐𝕠𝕦 𝕒𝕝𝕤𝕠 𝕥𝕖𝕝𝕝 𝕙𝕚𝕞 𝕒𝕓𝕠𝕦𝕥 𝕥𝕙𝕖 𝕞𝕒𝕟𝕚𝕡𝕦𝕝𝕒𝕥𝕚𝕠𝕟𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕘𝕦𝕚𝕝𝕥 𝕥𝕣𝕚𝕡𝕤 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕡𝕒𝕣𝕖𝕟𝕥𝕤 𝕘𝕚𝕧𝕖 𝕥𝕠 𝕪𝕠𝕦, 𝕞𝕒𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕪𝕠𝕦 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕥𝕠 𝕕𝕚𝕖 𝕖𝕧𝕖𝕣𝕪 𝕕𝕒𝕪.
ℍ𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖 𝕤𝕠 𝕤𝕚𝕞𝕚𝕝𝕒𝕣... 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕝𝕝 𝕟𝕖𝕖𝕕 𝕥𝕙𝕖 𝕒𝕗𝕗𝕖𝕔𝕥𝕚𝕠𝕟𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕝𝕠𝕧𝕖 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕡𝕒𝕣𝕖𝕟𝕥𝕤 𝕟𝕖𝕧𝕖𝕣 𝕘𝕚𝕧𝕖 𝕥𝕠 𝕪𝕠𝕦.
𝕐𝕠𝕦 𝕟𝕖𝕖𝕕 𝕖𝕒𝕔𝕙 𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣.
.
.
.
𝕐𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖 𝕔𝕣𝕪𝕚𝕟𝕘 𝕚𝕟 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕓𝕖𝕕, 𝕪𝕠𝕦 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕒 𝕟𝕚𝕘𝕙𝕥𝕞𝕒𝕣𝕖 𝕒𝕘𝕒𝕚𝕟, 𝕚𝕥'𝕤 𝕒𝕓𝕠𝕦𝕥 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕡𝕒𝕣𝕖𝕟𝕥𝕤. 𝕐𝕠𝕦 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕥𝕠 𝕖𝕟𝕕 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕣𝕚𝕘𝕙𝕥 𝕟𝕠𝕨 𝕒𝕟𝕕 𝕥𝕙𝕖𝕟. 𝔹𝕦𝕥 𝕪𝕠𝕦 𝕔𝕒𝕟'𝕥, 𝕪𝕠𝕦'𝕣𝕖 𝕒𝕗𝕣𝕒𝕚𝕕, 𝕪𝕠𝕦 𝕕𝕠𝕟'𝕥 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕥𝕠 𝕕𝕚𝕖.
𝕐𝕠𝕦 𝕙𝕒𝕥𝕖 𝕥𝕠 𝕕𝕖𝕡𝕖𝕟𝕕 𝕠𝕟 𝕤𝕠𝕞𝕖𝕠𝕟𝕖, 𝕓𝕦𝕥 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕥𝕚𝕞𝕖, 𝕪𝕠𝕦 𝕟𝕖𝕖𝕕 𝕤𝕠𝕞𝕖𝕠𝕟𝕖 𝕥𝕠 𝕕𝕖𝕡𝕖𝕟𝕕 𝕠𝕟. 𝕐𝕠𝕦 𝕥𝕖𝕩𝕥 𝔸𝕝𝕓𝕖𝕣𝕥 𝕒𝕟𝕕 𝕍𝕚𝕟𝕔𝕖𝕟𝕥, 𝕥𝕖𝕝𝕝𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕙𝕖𝕞 𝕚𝕥'𝕤 𝕥𝕙𝕠𝕤𝕖 𝕟𝕚𝕘𝕙𝕥𝕞𝕒𝕣𝕖𝕤 𝕒𝕘𝕒𝕚𝕟.
𝕋𝕙𝕖𝕪 𝕣𝕦𝕤𝕙 𝕥𝕠 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕕𝕠𝕣𝕞 𝕒𝕤 𝕗𝕒𝕤𝕥 𝕒𝕤 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕔𝕒𝕟.
𝕎𝕙𝕖𝕟 𝕪𝕠𝕦 𝕠𝕡𝕖𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕕𝕠𝕠𝕣, 𝕪𝕠𝕦 𝕤𝕖𝕖 𝕥𝕙𝕖𝕚𝕣 𝕨𝕠𝕣𝕣𝕚𝕖𝕕 𝕗𝕒𝕔𝕖. 𝕐𝕠𝕦 𝕔𝕣𝕪 𝕒𝕟𝕕 𝕣𝕦𝕤𝕙 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖𝕚𝕣 𝕤𝕚𝕕𝕖, 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕙𝕦𝕘 𝕪𝕠𝕦 𝕥𝕚𝕘𝕙𝕥𝕝𝕪 𝕒𝕤 𝔸𝕝𝕓𝕖𝕣𝕥 𝕡𝕒𝕥𝕤 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕓𝕒𝕔𝕜, 𝕥𝕣𝕪𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕔𝕒𝕝𝕞 𝕪𝕠𝕦 𝕕𝕠𝕨𝕟. 𝕍𝕚𝕟𝕔𝕖𝕟𝕥 𝕓𝕣𝕚𝕟𝕘𝕤 𝕤𝕠𝕞𝕖 𝕔𝕠𝕗𝕗𝕖𝕖 𝕗𝕠𝕣 𝕪𝕠𝕦 𝕘𝕦𝕪𝕤.
𝕐𝕠𝕦 𝕥𝕙𝕣𝕖𝕖 𝕤𝕚𝕥 𝕠𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕔𝕠𝕦𝕔𝕙, 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕔𝕒𝕝𝕞𝕚𝕟𝕘 𝕕𝕠𝕨𝕟. 𝕐𝕠𝕦 𝕤𝕚𝕡 𝕠𝕟 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕔𝕠𝕗𝕗𝕖𝕖 𝕢𝕦𝕚𝕖𝕥𝕝𝕪, 𝕚𝕥'𝕤 𝕟𝕚𝕔𝕖 𝕥𝕠 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕤𝕠𝕞𝕖 𝕔𝕠𝕞𝕡𝕒𝕟𝕪.
ℕ𝕠𝕨 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕪𝕠𝕦 𝕥𝕙𝕚𝕟𝕜 𝕠𝕗 𝕚𝕥, 𝕥𝕙𝕖𝕤𝕖 𝕥𝕨𝕠 𝕒𝕝𝕨𝕒𝕪𝕤 𝕙𝕖𝕝𝕡 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕥𝕒𝕪 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕪𝕠𝕦 𝕨𝕙𝕖𝕟 𝕪𝕠𝕦 𝕟𝕖𝕖𝕕 𝕤𝕠𝕞𝕖𝕠𝕟𝕖 𝕥𝕠 𝕥𝕒𝕝𝕜 𝕥𝕠, 𝕒𝕟𝕕 𝕪𝕠𝕦 𝕤𝕥𝕒𝕣𝕥 𝕥𝕠 𝕕𝕖𝕧𝕖𝕝𝕠𝕡 𝕒 𝕔𝕣𝕦𝕤𝕙 𝕠𝕟 𝕥𝕙𝕖𝕞, 𝕓𝕦𝕥 𝕪𝕠𝕦'𝕣𝕖 𝕒𝕗𝕣𝕒𝕚𝕕 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕙𝕦𝕣𝕥 𝕪𝕠𝕦 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕡𝕒𝕣𝕖𝕟𝕥𝕤.
'𝕋𝕙𝕖𝕪 𝕨𝕠𝕦𝕝𝕕𝕟'𝕥,' 𝕪𝕠𝕦 𝕥𝕖𝕝𝕝 𝕪𝕠𝕦𝕣𝕤𝕖𝕝𝕗. "𝔾𝕦𝕪𝕤, 𝕀 𝕟𝕖𝕖𝕕 𝕥𝕠 𝕥𝕖𝕝𝕝 𝕪𝕠𝕦 𝕤𝕠𝕞𝕖𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘."
𝔸𝕝𝕓𝕖𝕣𝕥 𝕙𝕦𝕞𝕤 𝕚𝕟 𝕥𝕠 𝕣𝕖𝕤𝕡𝕠𝕟𝕕.
"𝕀... 𝕥𝕙𝕒𝕟𝕜 𝕪𝕠𝕦 𝕗𝕠𝕣 𝕤𝕥𝕒𝕪𝕚𝕟𝕘 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕞𝕖..."
"𝔻𝕠𝕟'𝕥 𝕨𝕠𝕣𝕣𝕪," 𝕍𝕚𝕟𝕔𝕖𝕟𝕥 𝕣𝕖𝕒𝕤𝕤𝕦𝕣𝕖𝕤 𝕪𝕠𝕦. "𝕀'𝕝𝕝 𝕒𝕝𝕨𝕒𝕪𝕤 𝕓𝕖 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕪𝕠𝕦."
"𝕄𝕖, 𝕥𝕠𝕠." 𝔸𝕝𝕓𝕖𝕣𝕥 𝕡𝕚𝕡𝕖𝕤 𝕚𝕟.
'ℂ𝕠𝕞𝕖 𝕠𝕟, 𝕐/ℕ. 𝕁𝕦𝕤𝕥 𝕥𝕖𝕝𝕝 𝕥𝕙𝕖𝕞,' 𝕪𝕠𝕦 𝕖𝕟𝕔𝕠𝕦𝕣𝕒𝕘𝕖 𝕪𝕠𝕦𝕣𝕤𝕖𝕝𝕗. "𝕀... 𝕀 𝕥𝕙𝕚𝕟𝕜 𝕀 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕘𝕦𝕪𝕤. 𝕐𝕠𝕦 𝕘𝕦𝕪𝕤 𝕒𝕣𝕖 𝕒𝕝𝕨𝕒𝕪𝕤 𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕞𝕖, 𝕖𝕧𝕖𝕟 𝕥𝕙𝕠𝕦𝕘𝕙 𝕚𝕥'𝕤 𝕤𝕠 𝕝𝕒𝕥𝕖, 𝕓𝕦𝕥 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖 𝕒𝕝𝕨𝕒𝕪𝕤 𝕨𝕚𝕝𝕝𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕤𝕥𝕒𝕪 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕞𝕖. 𝕋𝕙𝕒𝕟𝕜 𝕪𝕠𝕦. 𝕀 𝕝𝕠𝕧𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕘𝕦𝕪𝕤..."
𝕊𝕚𝕝𝕖𝕟𝕔𝕖...
'𝕊𝕙𝕚𝕥... 𝕚𝕥'𝕤 𝕤𝕠 𝕒𝕨𝕜𝕨𝕒𝕣𝕕... 𝕀 𝕤𝕙𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕟𝕖𝕧𝕖𝕣 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕥𝕙𝕒𝕥... 𝕨𝕙𝕪 𝕒𝕣𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕤𝕠 𝕤𝕥𝕦𝕡𝕚𝕕?! 𝕋𝕙𝕒𝕟𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕝𝕠𝕧𝕖 𝕪𝕠𝕦... 𝕞𝕠𝕞/𝕕𝕒𝕕/𝕞𝕪 𝕡𝕒𝕣𝕖𝕟𝕥 𝕚𝕤 𝕣𝕚𝕘𝕙𝕥... 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕒𝕣𝕖 𝕥𝕙𝕖 𝕠𝕟𝕝𝕪 𝕡𝕖𝕣𝕤𝕠𝕟 𝕨𝕙𝕠 𝕝𝕠𝕧𝕖𝕤 𝕞𝕖....' 𝕪𝕠𝕦 𝕥𝕙𝕠𝕦𝕘𝕙𝕥 𝕥𝕠 𝕪𝕠𝕦𝕣𝕤𝕖𝕝𝕗 𝕒𝕤 𝕪𝕠𝕦 𝕗𝕖𝕖𝕝 𝕥𝕖𝕒𝕣𝕤 𝕤𝕥𝕒𝕣𝕥 𝕥𝕠 𝕡𝕠𝕦𝕣 𝕠𝕦𝕥 𝕠𝕗 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕖𝕪𝕖𝕤. "𝕀𝕥'𝕤 𝕠𝕜𝕒𝕪 𝕚𝕗 𝕪𝕠𝕦 𝕘𝕦𝕪𝕤 𝕕𝕠𝕟'𝕥 𝕗𝕖𝕖𝕝 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕒𝕞𝕖."
"ℕ𝕠, 𝕀 𝕝𝕠𝕧𝕖 𝕪𝕠𝕦, 𝕥𝕠𝕠," 𝕍𝕚𝕟𝕔𝕖𝕟𝕥 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕒𝕤 𝕙𝕖 𝕤𝕞𝕚𝕝𝕖𝕤 𝕤𝕝𝕚𝕘𝕙𝕥𝕝𝕪. "𝕐𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖 𝕒𝕝𝕨𝕒𝕪𝕤 𝕤𝕠 𝕓𝕣𝕒𝕧𝕖 𝕖𝕧𝕖𝕟 𝕥𝕙𝕠𝕦𝕘𝕙 𝕨𝕙𝕒𝕥 𝕙𝕒𝕡𝕡𝕖𝕟𝕖𝕕 𝕥𝕠 𝕪𝕠𝕦 𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕡𝕒𝕤𝕥."
𝔸𝕝𝕓𝕖𝕣𝕥 𝕤𝕞𝕚𝕝𝕖𝕤 𝕥𝕠𝕠, "𝕐𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖 𝕒𝕟 𝕒𝕕𝕞𝕚𝕣𝕒𝕓𝕝𝕖 𝕡𝕖𝕣𝕤𝕠𝕟, 𝕒𝕟𝕕 𝕪𝕖𝕤, 𝕀 𝕝𝕠𝕧𝕖 𝕪𝕠𝕦, 𝕥𝕠𝕠."
𝕐𝕠𝕦 𝕓𝕝𝕚𝕟𝕜, 𝕥𝕖𝕒𝕣𝕤 𝕤𝕥𝕣𝕖𝕒𝕞𝕚𝕟𝕘 𝕕𝕠𝕨𝕟 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕔𝕙𝕖𝕖𝕜, 𝕓𝕦𝕥 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕥𝕚𝕞𝕖, 𝕚𝕥'𝕤 𝕟𝕠𝕥 𝕥𝕖𝕒𝕣𝕤 𝕠𝕗 𝕤𝕒𝕕𝕟𝕖𝕤𝕤, 𝕚𝕥'𝕤 𝕥𝕖𝕒𝕣𝕤 𝕠𝕗 𝕙𝕒𝕡𝕡𝕚𝕟𝕖𝕤𝕤. 𝕐𝕠𝕦 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕥𝕠 𝕤𝕒𝕪 𝕤𝕠𝕞𝕖𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘, 𝕓𝕦𝕥 𝕒𝕝𝕤𝕠 𝕕𝕠𝕟'𝕥 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕥𝕠 𝕣𝕦𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕞𝕠𝕞𝕖𝕟𝕥.
𝕋𝕙𝕖 𝕥𝕨𝕠 𝕓𝕠𝕪𝕤 𝕡𝕦𝕝𝕝 𝕪𝕠𝕦 𝕚𝕟 𝕗𝕠𝕣 𝕒 𝕘𝕣𝕠𝕦𝕡 𝕙𝕦𝕘.
"𝕀 𝕝𝕠𝕧𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕘𝕦𝕪𝕤 𝕤𝕠 𝕞𝕦𝕔𝕙," 𝕪𝕠𝕦 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕓𝕖𝕥𝕨𝕖𝕖𝕟 𝕤𝕠𝕓𝕤 𝕒𝕤 𝕪𝕠𝕦 𝕙𝕦𝕘 𝕥𝕙𝕖𝕞 𝕥𝕚𝕘𝕙𝕥𝕝𝕪.
𝕐𝕠𝕦 𝕗𝕚𝕟𝕒𝕝𝕝𝕪 𝕘𝕠𝕥 𝕥𝕙𝕖 𝕝𝕠𝕧𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕟𝕖𝕖𝕕 𝕒𝕝𝕝 𝕥𝕙𝕖𝕤𝕖 𝕪𝕖𝕒𝕣𝕤.