(𝔸𝕦𝕥𝕙𝕠𝕣'𝕤 𝕟𝕠𝕥𝕖: ℝ𝕖𝕢𝕦𝕖𝕤𝕥𝕖𝕕 𝕓𝕪 heyoooooXD. 𝔹𝕥𝕨, 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕚𝕤 𝕔𝕠𝕝𝕝𝕖𝕘𝕖 𝔸𝕦 𝕤𝕠 𝕍𝕚𝕔𝕥𝕠𝕣 𝕙𝕒𝕤 𝕙𝕚𝕤 𝕟𝕠𝕣𝕞𝕒𝕝 𝕘𝕣𝕒𝕪 𝕖𝕪𝕖𝕤. 𝕊𝕠𝕣𝕣𝕪 𝕚𝕗 𝕪𝕠𝕦'𝕣𝕖 𝕡𝕠𝕝𝕪𝕒𝕞𝕠𝕣𝕠𝕦𝕤, 𝕓𝕦𝕥 𝕚𝕥'𝕤 𝕥𝕠𝕠 𝕚𝕟𝕔𝕠𝕟𝕧𝕖𝕟𝕚𝕖𝕟𝕥 𝕥𝕠 𝕨𝕣𝕚𝕥𝕖 𝕗𝕠𝕣 𝕥𝕨𝕠 𝕝𝕠𝕧𝕖𝕣𝕤 𝕠𝕗 𝕪𝕠𝕦𝕣𝕤 𝕓𝕖𝕖𝕟 𝕜𝕚𝕝𝕝𝕖𝕕, 𝕀'𝕞 𝕤𝕠𝕣𝕣𝕪 ( 𝕋д𝕋 ))
"𝕐𝕠, ℕ/ℕ~" 𝕒 𝕗𝕒𝕞𝕚𝕝𝕚𝕒𝕣 𝕤𝕥𝕣𝕒𝕨𝕓𝕖𝕣𝕣𝕪 𝕓𝕠𝕪 𝕨𝕒𝕝𝕜𝕤 𝕥𝕠𝕨𝕒𝕣𝕕 𝕪𝕠𝕦 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕙𝕚𝕤 𝕦𝕤𝕦𝕒𝕝 𝕔𝕙𝕖𝕖𝕜𝕪 𝕘𝕣𝕚𝕟. "ℍ𝕠𝕨'𝕤 𝕚𝕥 𝕘𝕠𝕚𝕟𝕘?" 𝕙𝕚𝕤 𝕥𝕠𝕟𝕖 𝕚𝕤 𝕧𝕖𝕣𝕪 𝕔𝕙𝕖𝕖𝕣𝕗𝕦𝕝 𝕒𝕤 𝕙𝕚𝕤 𝕘𝕣𝕒𝕪 𝕖𝕪𝕖𝕤 𝕤𝕥𝕒𝕣𝕖 𝕚𝕟𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖𝕚𝕣 [𝕖𝕪𝕖 𝕔𝕠𝕝𝕠𝕣] 𝕠𝕟𝕖𝕤.
"ℙ𝕣𝕖𝕥𝕥𝕪 𝕘𝕠𝕠𝕕," 𝕐/ℕ 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕒𝕤 𝕥𝕙𝕖𝕚𝕣 𝕞𝕠𝕦𝕥𝕙 𝕤𝕝𝕚𝕘𝕙𝕥𝕝𝕪 𝕣𝕒𝕚𝕤𝕖𝕤. "𝕄𝕪 𝕘𝕗/𝕓𝕗 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕥𝕖𝕩𝕥𝕖𝕕 𝕞𝕖 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕥𝕙𝕖𝕪'𝕣𝕖 𝕘𝕠𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕘𝕚𝕧𝕖 𝕞𝕖 𝕒 𝕤𝕦𝕣𝕡𝕣𝕚𝕤𝕖... 𝕀 𝕨𝕠𝕟𝕕𝕖𝕣 𝕚𝕗 𝕚𝕥'𝕤 𝕒𝕓𝕠𝕦𝕥 𝕠𝕦𝕣 𝕒𝕟𝕟𝕚𝕧𝕖𝕣𝕤𝕒𝕣𝕪..." 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕔𝕙𝕦𝕔𝕜𝕝𝕖 𝕢𝕦𝕚𝕖𝕥𝕝𝕪, 𝕣𝕖𝕞𝕖𝕞𝕓𝕖𝕣𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕙𝕖 𝕥𝕚𝕞𝕖 𝕨𝕙𝕖𝕟 [𝕘𝕗/𝕓𝕗'𝕤 𝕟𝕒𝕞𝕖] 𝕘𝕚𝕧𝕖𝕤 𝕒 𝕓𝕚𝕣𝕥𝕙𝕕𝕒𝕪 𝕔𝕒𝕜𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕒𝕝𝕞𝕠𝕤𝕥 𝕤𝕖𝕥𝕤 𝕥𝕙𝕖 𝕙𝕠𝕦𝕤𝕖 𝕠𝕟 𝕗𝕚𝕣𝕖 (𝕋𝕙𝕖 𝕙𝕠𝕦𝕤𝕖: 𝕀 𝕔𝕒𝕟 𝕔𝕠𝕟𝕗𝕚𝕣𝕞, 𝕀 𝕨𝕒𝕤 𝕥𝕙𝕖𝕣𝕖. 𝕀 𝕨𝕒𝕤 𝕥𝕙𝕖 𝕙𝕠𝕦𝕤𝕖, 𝕒𝕟𝕕 𝕪𝕠𝕦𝕣 '𝕤𝕨𝕖𝕖𝕥' 𝕘𝕗/𝕓𝕗 𝕒𝕝𝕞𝕠𝕤𝕥 𝕓𝕦𝕣𝕟 𝕞𝕖). ℍ𝕠𝕨 𝕞𝕖𝕞𝕠𝕣𝕒𝕓𝕝𝕖.
𝕋𝕙𝕖𝕪 𝕔𝕠𝕟𝕥𝕚𝕟𝕦𝕖 𝕥𝕠 𝕚𝕞𝕞𝕖𝕣𝕤𝕖𝕕 𝕚𝕟 𝕞𝕖𝕞𝕠𝕣𝕚𝕖𝕤, 𝕟𝕠𝕥 𝕟𝕠𝕥𝕚𝕔𝕚𝕟𝕘 𝕙𝕠𝕨 𝕍𝕚𝕔𝕥𝕠𝕣'𝕤 𝕓𝕠𝕕𝕪 𝕤𝕥𝕚𝕗𝕗𝕖𝕟 𝕒𝕟𝕕 𝕙𝕠𝕨 𝕙𝕚𝕤 𝕖𝕪𝕖𝕓𝕣𝕠𝕨𝕤 𝕗𝕦𝕣𝕣𝕠𝕨 𝕤𝕝𝕚𝕘𝕙𝕥𝕝𝕪 𝕨𝕙𝕖𝕟 𝕙𝕖 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕕 𝕥𝕙𝕖𝕞 𝕓𝕣𝕚𝕟𝕘 𝕦𝕡 𝕥𝕙𝕖𝕚𝕣 '𝕝𝕠𝕧𝕖𝕣'.'𝕀𝕥 𝕤𝕙𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕓𝕖 𝕞𝕖... 𝕚𝕥 𝕤𝕙𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕓𝕖 𝕞𝕖. 𝕀𝕥 𝕤𝕙𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕓𝕖 𝕞𝕖. 𝕀𝕥 𝕤𝕙𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕓𝕖 𝕞𝕖. 𝕀𝕥 𝕤𝕙𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕓𝕖 𝕞𝕖. 𝕀𝕥 𝕤𝕙𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕓𝕖 𝕞𝕖. 𝕀𝕥 𝕤𝕙𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕓𝕖 𝕞𝕖. 𝕀𝕥 𝕤𝕙𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕓𝕖 𝕞𝕖. 𝕀𝕥 𝕤𝕙𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕓𝕖 𝕞𝕖. 𝕀𝕥 𝕤𝕙𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕓𝕖 𝕞𝕖. 𝕀𝕥 𝕤𝕙𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕓𝕖 𝕞𝕖. 🅘🅣. 🅢🅗🅞🅤🅛🅓. 🅑🅔. 🅜🅔!!!' 𝕍𝕚𝕔𝕥𝕠𝕣 𝕥𝕙𝕠𝕦𝕘𝕙𝕥𝕤 𝕥𝕠 𝕙𝕚𝕞𝕤𝕖𝕝𝕗 𝕒𝕤 𝕙𝕖 𝕔𝕝𝕦𝕥𝕔𝕙𝕖𝕤 𝕙𝕚𝕤 𝕗𝕚𝕤𝕥 𝕓𝕦𝕥 𝕙𝕖 𝕤𝕥𝕚𝕝𝕝 𝕜𝕖𝕖𝕡𝕤 𝕦𝕡 𝕙𝕚𝕤 𝕗𝕒𝕜𝕖 𝕗𝕒𝕔𝕒𝕕𝕖 𝕚𝕟 𝕗𝕣𝕠𝕟𝕥 𝕠𝕗 𝕪𝕠𝕦. "𝕆𝕙 𝕣𝕖𝕒𝕝𝕝𝕪? ℍ𝕠𝕨 𝕖𝕩𝕔𝕚𝕥𝕚𝕟𝕘! 𝕀 𝕙𝕠𝕡𝕖 𝕀 𝕒𝕝𝕤𝕠 𝕘𝕖𝕥 𝕒 𝕡𝕒𝕣𝕥𝕟𝕖𝕣," 𝕍𝕚𝕔𝕥𝕠𝕣 𝕨𝕚𝕟𝕜𝕤 𝕒𝕥 𝕪𝕠𝕦 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕒 𝕝𝕚𝕥𝕥𝕝𝕖 𝕟𝕦𝕕𝕘𝕖.