𝖁𝖎𝖈𝖙𝖔𝖗 𝕭𝖑𝖆𝖐𝖊

369 11 4
                                    


ー(  ̄▽ )_皿~~


ℙ𝕝𝕒𝕥𝕠𝕟𝕚𝕔 ℍ𝕖𝕒𝕕𝕔𝕒𝕟𝕠𝕟:

𝕍𝕚𝕔𝕥𝕠𝕣 𝕚𝕤 𝕒 𝕧𝕖𝕣𝕪 𝕗𝕝𝕚𝕣𝕥𝕖𝕠𝕦𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕜𝕚𝕟𝕕 𝕞𝕒𝕟, 𝕨𝕒𝕟𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕓𝕖𝕔𝕠𝕞𝕖 𝕗𝕣𝕚𝕖𝕟𝕕𝕤 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕖𝕧𝕖𝕣𝕪𝕠𝕟𝕖, 𝕙𝕖 𝕘𝕠𝕥 𝕙𝕚𝕘𝕙 𝔼ℚ.

𝕋𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕒𝕣𝕖 𝕒𝕝𝕤𝕠 𝕥𝕨𝕠 𝕜𝕚𝕟𝕕𝕤 𝕠𝕗 𝕡𝕠𝕤𝕤𝕚𝕓𝕚𝕝𝕚𝕥𝕪 𝕠𝕗 𝕙𝕠𝕨 𝕪𝕠𝕦 𝕘𝕦𝕪𝕤 𝕞𝕖𝕥.

𝟙. 𝕀𝕟 𝕔𝕠𝕝𝕝𝕖𝕘𝕖: 𝕐𝕠𝕦 𝕘𝕦𝕪𝕤 𝕓𝕦𝕞𝕡 𝕚𝕟𝕥𝕠 𝕖𝕒𝕔𝕙 𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕒𝕥 𝕒𝕟 𝕒𝕝𝕔𝕠𝕙𝕠𝕝𝕚𝕔 𝕡𝕒𝕣𝕥𝕪, 𝕙𝕖'𝕤 𝕕𝕣𝕦𝕟𝕜 𝕒𝕟𝕕 𝕪𝕠𝕦 𝕡𝕣𝕖𝕥𝕥𝕪 𝕞𝕦𝕔𝕙 𝕒𝕨𝕒𝕜𝕖𝕟, 𝕤𝕠 𝕪𝕠𝕦 𝕔𝕒𝕣𝕣𝕪 𝕚𝕟𝕥𝕠 𝕓𝕒𝕔𝕜 𝕚𝕟𝕥𝕠 𝕙𝕚𝕤 𝕕𝕠𝕣𝕞. ℍ𝕖 𝕤𝕥𝕚𝕝𝕝 𝕣𝕖𝕞𝕖𝕞𝕓𝕖𝕣𝕤 𝕪𝕠𝕦 𝕥𝕙𝕖 𝕟𝕖𝕩𝕥 𝕞𝕠𝕣𝕟𝕚𝕟𝕘, 𝕒𝕟𝕕 𝕥𝕙𝕒𝕥'𝕤 𝕥𝕙𝕖 𝕓𝕖𝕘𝕚𝕟𝕟𝕚𝕟𝕘 𝕠𝕗 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕓𝕖𝕒𝕦𝕥𝕚𝕗𝕦𝕝 𝕗𝕣𝕚𝕖𝕟𝕕𝕤𝕙𝕚𝕡.

𝟚. ℂ𝕙𝕚𝕝𝕕𝕙𝕠𝕠𝕕 𝕗𝕣𝕚𝕖𝕟𝕕𝕤: 𝕐𝕠𝕦 𝕞𝕖𝕥 𝕙𝕚𝕞 𝕒𝕥 𝕥𝕙𝕖 𝕒𝕘𝕖 𝕠𝕗 𝟙𝟘 𝕓𝕖𝕔𝕒𝕦𝕤𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕘𝕦𝕪𝕤 𝕒𝕣𝕖 𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕒𝕞𝕖 𝕔𝕝𝕒𝕤𝕤, 𝕒𝕟𝕕 𝕪𝕠𝕦'𝕣𝕖 𝕢𝕦𝕚𝕥𝕖 𝕟𝕖𝕣𝕧𝕠𝕦𝕤 𝕔𝕒𝕦𝕤𝕖 𝕪𝕠𝕦'𝕣𝕖 𝕒 𝕟𝕖𝕨 𝕤𝕥𝕦𝕕𝕖𝕟𝕥. 𝕍𝕚𝕔𝕥𝕠𝕣 𝕕𝕖𝕔𝕚𝕕𝕖𝕕 𝕥𝕠 𝕒𝕡𝕡𝕣𝕠𝕒𝕔𝕙 𝕪𝕠𝕦 𝕔𝕒𝕦𝕤𝕖 𝕙𝕖 𝕥𝕙𝕚𝕟𝕜𝕤 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖 𝕔𝕦𝕥𝕖, 𝕙𝕖'𝕤 𝕧𝕖𝕣𝕪 𝕓𝕦𝕓𝕓𝕝𝕪 𝕒𝕟𝕕 𝕔𝕙𝕖𝕖𝕣𝕗𝕦𝕝, 𝕒𝕟𝕕 𝕙𝕖'𝕤 𝕒 𝕧𝕖𝕣𝕪 𝕘𝕠𝕠𝕕 𝕗𝕣𝕚𝕖𝕟𝕕 :)

𝕐𝕠𝕦 𝕘𝕦𝕪𝕤 𝕒𝕝𝕨𝕒𝕪𝕤 𝕤𝕥𝕚𝕔𝕜 𝕥𝕠 𝕖𝕒𝕔𝕙 𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕔𝕒𝕦𝕤𝕖 𝕪𝕠𝕦'𝕣𝕖 𝕘𝕠𝕠𝕕 𝕒𝕥 𝕔𝕠𝕞𝕗𝕠𝕣𝕥𝕚𝕟𝕘 (𝕀 𝕙𝕠𝕡𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖) 𝕙𝕚𝕞 𝕨𝕙𝕖𝕟 𝕙𝕖 𝕗𝕖𝕖𝕝𝕤 𝕟𝕖𝕣𝕧𝕠𝕦𝕤 𝕠𝕣 𝕕𝕖𝕡𝕣𝕖𝕤𝕤𝕖𝕕 𝕓𝕖𝕔𝕒𝕦𝕤𝕖 𝕠𝕗 𝕥𝕙𝕖 𝕡𝕣𝕖𝕤𝕤𝕦𝕣𝕖 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕙𝕚𝕤 𝕡𝕒𝕣𝕖𝕟𝕥𝕤 𝕡𝕦𝕥 𝕠𝕟 𝕙𝕚𝕞, 𝕙𝕖 𝕗𝕖𝕖𝕝𝕤 𝕤𝕠 𝕝𝕠𝕤𝕥 𝕨𝕙𝕖𝕟 𝕙𝕖'𝕤 𝕥𝕣𝕪𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕚𝕟𝕜 𝕒𝕓𝕠𝕦𝕥 𝕙𝕚𝕤 𝕠𝕨𝕟 𝕗𝕦𝕥𝕦𝕣𝕖. ℙ𝕝𝕖𝕒𝕤𝕖 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕙𝕦𝕘 𝕙𝕚𝕞 𝕒𝕟𝕕 𝕥𝕖𝕝𝕝 𝕙𝕚𝕞 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕙𝕖'𝕤 𝕖𝕟𝕠𝕦𝕘𝕙, 𝕙𝕖 𝕤𝕖𝕝𝕗-𝕕𝕠𝕦𝕓𝕥 𝕙𝕚𝕞𝕤𝕖𝕝𝕗 𝕒 𝕝𝕠𝕥.

𝕍𝕚𝕔𝕥𝕠𝕣 𝕔𝕒𝕟 𝕞𝕒𝕜𝕖 𝕘𝕠𝕠𝕕 𝕓𝕣𝕖𝕒𝕜𝕗𝕒𝕤𝕥. ℍ𝕚𝕤 𝕡𝕒𝕣𝕖𝕟𝕥𝕤 𝕗𝕠𝕣𝕔𝕖 𝕙𝕚𝕞 𝕥𝕠 𝕡𝕣𝕒𝕔𝕥𝕚𝕔𝕖 𝕔𝕠𝕠𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕨𝕙𝕖𝕟 𝕙𝕖 𝕨𝕒𝕤 𝕪𝕠𝕦𝕟𝕘, 𝕤𝕠 𝕙𝕖 𝕜𝕟𝕠𝕨𝕤 𝕙𝕠𝕨 𝕥𝕠 𝕞𝕒𝕜𝕖 𝕤𝕚𝕞𝕡𝕝𝕖 𝕗𝕠𝕠𝕕 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕪𝕠𝕦 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕨𝕚𝕥𝕙𝕠𝕦𝕥 𝕓𝕦𝕣𝕟𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕙𝕖 𝕜𝕚𝕥𝕔𝕙𝕖𝕟, 𝕖𝕧𝕖𝕟 𝕥𝕙𝕠𝕦𝕘𝕙 𝕙𝕖 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕤 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕥𝕙𝕖 𝕥𝕪𝕡𝕖 𝕥𝕠 𝕕𝕠 𝕚𝕥. 𝕎𝕚𝕝𝕝, 𝕙𝕖 𝕞𝕚𝕘𝕙𝕥 𝕒𝕔𝕔𝕚𝕕𝕖𝕟𝕥𝕒𝕝𝕝𝕪 𝕕𝕠 𝕚𝕥 𝕚𝕗 𝕥𝕙𝕖 𝕗𝕠𝕠𝕕 𝕚𝕤 𝕥𝕠𝕠 𝕔𝕠𝕞𝕡𝕝𝕚𝕔𝕒𝕥𝕖𝕕 𝕗𝕠𝕣 𝕙𝕚𝕞, 𝕓𝕦𝕥 𝕒𝕥 𝕝𝕖𝕒𝕤𝕥 𝕙𝕖 𝕥𝕣𝕚𝕖𝕤.

ℍ𝕖 𝕒𝕝𝕤𝕠 𝕖𝕟𝕛𝕠𝕪𝕤 𝕙𝕒𝕧𝕚𝕟𝕘 𝕢𝕦𝕒𝕝𝕚𝕥𝕪 𝕥𝕚𝕞𝕖 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕪𝕠𝕦, 𝕡𝕝𝕒𝕪𝕚𝕟𝕘 𝔽𝕠𝕣𝕥𝕟𝕚𝕥𝕖 𝕘𝕒𝕞𝕖𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕘𝕠𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖 𝕡𝕦𝕓 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕪𝕠𝕦, 𝕙𝕖 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕣𝕖𝕔𝕠𝕞𝕞𝕖𝕟𝕕 𝕤𝕠𝕞𝕖 𝕧𝕖𝕣𝕪 𝕒𝕨𝕖𝕤𝕠𝕞𝕖 𝕒𝕝𝕔𝕠𝕙𝕠𝕝 𝕠𝕣 𝕓𝕖𝕧𝕖𝕣𝕒𝕘𝕖.

Dinoverse Story!Where stories live. Discover now